Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Hongarije 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wat als volgende keer twee auto's van een zelfde team elkaar rammen gaat deze dan ook een straf krijgen?
    Dit is net het zelfde.
    En wat M Schumacher verleden jaar in Monaco deed was weldegelijk een ander team de pole afnemen wat hier dus niet het geval was.
    Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
      Sorry dat ik even niet op deze wereld was... maar wat houdt dat spionage-schandaal juist in?

Verder vind ik dat Mc Laren de kans had moeten krijgen het "pitstop-probleem" intern te regelen.

njoy het lezen met 3 maanden nieuws

Comment

Alonso verdient zijn ontslag bij Mclaren!!!

Fucking gestekakker!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
          Alonso verdient zijn ontslag bij Mclaren!!!

Fucking gestekakker!
          Sorry, maar volgens mij heb je niet het volledige verhaal gelezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
            Sorry, maar volgens mij heb je niet het volledige verhaal gelezen.
            Maxime heeft gewoon iets tegen Alonso als je z'n posts in elk GP-topic erop naleest.

Comment

Was er ook een race gisteren soms ?

Comment

Hamilton

Ik word stilaan fan!

Comment

Dit artikel vat in mijn ogen mooi samen wat er wérkelijk gebeurd is. Vooral de conclusie verwoordt perfect mijn visie op de zaak.

Comment

Dennis zegt ondertussen dat de situatie bij McLaren ondertussen erger is dan de tijd met Senna/Prost, mede ook dankzij het internet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                      Dennis zegt ondertussen dat de situatie bij McLaren ondertussen erger is dan de tijd met Senna/Prost, mede ook dankzij het internet.
                      Yes, een klassiek geval van : this team is too small for the both of us

OK, wie verlaat er het team, en naar welk (top)team ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                        Yes, een klassiek geval van : this team is too small for the both of us

OK, wie verlaat er het team, en naar welk (top)team ?
                        Ik denk dat ze alletwee nog wel een jaar zullen blijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                          Ik denk dat ze alletwee nog wel een jaar zullen blijven.

En daarna zie ik Alonso vertrekken.

Ron Dennis heeft altijd al 'lievelingetjes' gehad. Denk maar aan Hakkinen en Raikkonen. En nu is dat Hamilton.
                          Alonso is nu niet bepaald een 'Coulthard-type': jarenlang bij McLaren blijven, terwijl Hakkinen toch duidelijk de lieveling was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                            En daarna zie ik Alonso vertrekken.

Ron Dennis heeft altijd al 'lievelingetjes' gehad. Denk maar aan Hakkinen en Raikkonen. En nu is dat Hamilton.
                            Alonso is nu niet bepaald een 'Coulthard-type': jarenlang bij McLaren blijven, terwijl Hakkinen toch duidelijk de lieveling was.
                            Spaanse media beweert ondertussen al dat Alonso in Hongarije heeft gevraagd aan Briatore hoe hij het best contractbreuk kan plegen of om een "Hamilton of ik"-contract voor te leggen voor 2008. Maar Briatore weet daar niks van, zegt hij.

Comment

ik zie Alonso nog terugkeren naar Renault, McLaren zou i.m.o. nooit hun pupil Hamilton laten vertrekken door een vete tussen de coureurs.

Comment

Of Alonso ruilen voor Räikkönen.

Comment

En Alonso bij Massa Nee dat komt zeker niet goed. Een Spanjaard en een Braziliaan. En M Schumacher die daar rond loopt.

Comment

Neenee, Alonso gaat gewoon nog zijn contract bij Mclaren uitzitten, tot en met 2008. Zelf heeft hij steeds gezegd om niet zo lang in de F1 te blijven, dus zie ik hem na 2008 stoppen.

Comment

Dat zou goed zijn voor iedereen (behalve de Alonso-fans). Wie zou dan zijn opvolger worden? Miss Kimi dan terug maar Ferrari dan? Maar hadden die ook nog geen Duits talent?

Comment

Kan goed zijn dat hij terug na renault gaat op het einde van het seizoen.

we will see, we will see heeft hij gezegt.

Comment

Massa en/of Raikkonen zullen wel bij Ferrari blijven, da's zeker.. maar als er daar iemand vertrekt weet ik wel al zo goed als zeker wie daar in de plaats komt, en da's volgens mij Rosberg..

Comment

Working...
                                          X