Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Hongarije 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Inderdaad, waarom zou hij weggaan? Omdat hij het niet aankan tegen Hamilton? Dan moete Alonso zeker niet naar Ferrari gaan, Kimi maakt hem zo af -denkt aan Montoya-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
      ik zou toch liever Heidfeld naar McLaren zien gaan, is toch al sinds het begin van zijn F1-carrière een ondergewaardeerde rijder
      Een ruil Heidfeld - Alonso zou ook niet zo onlogisch zijn:
      Heidfeld werd heel zijn carriere gesteund droo... jawel: Mercedes!
      Omdat er bij mclaren met Raikkonen-Montoya geen plaats meer was, moest Heidfeld ergens anders naartoe. Sauber dus.
      Dus heidfeld bij mclaren zou echt niet zo onlogisch zijn.

Ik denk dat Alonso wel twee keer zal nadenken voor naar Renault terug te keren. Ik denk dat daar nog wat wonden liggen te stinken door vorig jaar. Flavio wil wel, maar tegen welke prijs?
      Dus renault... Ben ik niet zo zeker van.

En bram: Geef je grotendeels gelijk, maar het punt van Red Bull vind ik wat overdreven. d'accord, coulthard is stilletjesaan te traag geworden, maar Webber heeft toch al mooie dingen laten zien, is altijd sneller geweest dan Coulthard (niemand verslaat zijn teamgenoot méér dan Webber doet met Coulthard), op één keer na (wegens hydraulisch probleem), en heeft al een mooie en verdiende podiumplaats beet, waarnaast hij ook nog eens véél problemen heeft gehad met de Seamless shift bak die ze bij Red Bull gebruiken, en nog niet 100% betrouwbaar is.
      dat Webber al bijna elke keer bij de laatste 10 geraakt in de quali's is echt wel goed.

Anyway; ik support Hamilton, want vind Alonso maar een onnozele blaaskaak geworden. Arrogant. Al heeft hij sóms wel gelijk. En ik zeg soms.
      Koning Alonso, maar Keizer Hamilton.

Trouwens, gezien de punten die lewis nu weer pakt denk ik dat hij zijn benen moet breken om dit nog te laten schieten (zei er iemand 1999? ).

Het zou wel wat zijn: Hamilton de eerste debuterende wereldkampioen!
      (Nina farina buiten beschouwing gelaten, want die won wel als debutant, maar dat was ook het debuutjaar van de F1, dus dat telt niet)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk Berichten
        En bram: Geef je grotendeels gelijk, maar het punt van Red Bull vind ik wat overdreven. d'accord, coulthard is stilletjesaan te traag geworden, maar Webber heeft toch al mooie dingen laten zien, is altijd sneller geweest dan Coulthard (niemand verslaat zijn teamgenoot méér dan Webber doet met Coulthard), op één keer na (wegens hydraulisch probleem), en heeft al een mooie en verdiende podiumplaats beet, waarnaast hij ook nog eens véél problemen heeft gehad met de Seamless shift bak die ze bij Red Bull gebruiken, en nog niet 100% betrouwbaar is.
        dat Webber al bijna elke keer bij de laatste 10 geraakt in de quali's is echt wel goed.

In de kwalifs laat Webber meestal érg mooie dingen zien. Maar in de races mist ie vaak wat snelheid, vind ik. Al kan dat inderdaad natuurlijk ook aan de auto liggen.

Let op: ik onderschat Webber niet hé ! Op circuits waar de kwaliteiten van de coureur naar boven komen, laat hij meestal wel mooie dingen zien. Ik ben er dan ook zeker van dat hij één van de snelsten zal zijn op Francorchamps.

Comment

Comment

Haha, echt goed

Comment

Moest Alonso uit zijn huidige team vertrekken en terug naar Renault gaan zouden we écht iets moois kunnen zien! Renault heeft de vorige 2 jaar al bewezen dat ze een schitterende wagen kunnen leveren.
              Dus er is zeker sprake van gelijke kansen...

Het nadeel is wel dat Alonso wel geen nieuwe Mercedes company cars meer zal krijgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
                Moest Alonso uit zijn huidige team vertrekken en terug naar Renault gaan zouden we écht iets moois kunnen zien! Renault heeft de vorige 2 jaar al bewezen dat ze een schitterende wagen kunnen leveren.
                Dus er is zeker sprake van gelijke kansen...

Het nadeel is wel dat Alonso wel geen nieuwe Mercedes company cars meer zal krijgen

Ik weet niet of iedereen binnen Renault daar zo blij mee zou zijn ...

Edit: een ruil Heidfeld-Alonso, zoals hier al 'ns werd gesuggereerd, lijkt me inderdaad nog niet zo dom.

Comment

Working...
                X