Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 PRONO: GP van Turkije
Collapse
X
-
Bram S ging vandaag met de overwinning aan de haal. Hij scoorde 92 punten en daarmee wist hij fred_3202 en Sinister af te houden die respectievelijk 89 en 81 punten binnenhaalden. Maar het belangrijkste nieuws is de tussenstand, want na 7 opeenvolgende GP's aan de leiding te hebben gestaan, verliest F430 vandaag zijn eerste plaats aan fred_3202. De derde plaats is net als in de race-uitslag voor Sinister. Met nog 5 Grote Prijzen voor de boeg is de strijd voor de titel van "AW F1 PRONO Kampioen 2007" nog helemaal open. Proficiat allemaal.
UITSLAG
STAND
PUNTENVERDELING
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER... Bekijk BerichtenBram S ging vandaag met de overwinning aan de haal. Hij scoorde 92 punten en daarmee wist hij fred_3202 en Sinister af te houden die respectievelijk 89 en 81 punten binnenhaalden. Maar het belangrijkste nieuws is de tussenstand, want na 7 opeenvolgende GP's aan de leiding te hebben gestaan, verliest F430 vandaag zijn eerste plaats aan fred_3202. De derde plaats is net als in de race-uitslag voor Sinister. Met nog 5 Grote Prijzen voor de boeg is de strijd voor de titel van "AW F1 PRONO Kampioen 2007" nog helemaal open. Proficiat allemaal.
Wow 1° plaats ik ben zeer vereerd
Ik heb wel chance gehad toen Hamilton een lekke band had zodat Alonso naar plaats 3 klom.
Ik plaats de laatste 4 races Rosberg altijd op de 8° plaats en dat heeft me precies redelijk veel punten opgeleverd. Rosberg is mijne wild-cardCoole kerel en is 4 dagen na mij geboren misschien is het daarmee
hopelijk doe ik volgende race nog zo goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk Berichtenhoeveel punten ging ik behaald hebben?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHier effe vraag stellen: de laatste GP in F'champs was in 2005, wie was de winnaar ook alweer? Raikonen?
Comment
Comment