Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 PRONO: GP van Turkije

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
    DIETER hoeveel punten zijn dat

Ik zal het eens rap uitrekenen Momentje.

Comment

Voila, de voorlopige tussenstand:

PS@ jurdup, jij was jammer genoeg te laat, maar je krijgt natuurlijk wel de punten van de deelnemer met de laagste score

Comment

Bram S ging vandaag met de overwinning aan de haal. Hij scoorde 92 punten en daarmee wist hij fred_3202 en Sinister af te houden die respectievelijk 89 en 81 punten binnenhaalden. Maar het belangrijkste nieuws is de tussenstand, want na 7 opeenvolgende GP's aan de leiding te hebben gestaan, verliest F430 vandaag zijn eerste plaats aan fred_3202. De derde plaats is net als in de race-uitslag voor Sinister. Met nog 5 Grote Prijzen voor de boeg is de strijd voor de titel van "AW F1 PRONO Kampioen 2007" nog helemaal open. Proficiat allemaal.

UITSLAG

STAND

PUNTENVERDELING

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER... Bekijk Berichten
          Bram S ging vandaag met de overwinning aan de haal. Hij scoorde 92 punten en daarmee wist hij fred_3202 en Sinister af te houden die respectievelijk 89 en 81 punten binnenhaalden. Maar het belangrijkste nieuws is de tussenstand, want na 7 opeenvolgende GP's aan de leiding te hebben gestaan, verliest F430 vandaag zijn eerste plaats aan fred_3202. De derde plaats is net als in de race-uitslag voor Sinister. Met nog 5 Grote Prijzen voor de boeg is de strijd voor de titel van "AW F1 PRONO Kampioen 2007" nog helemaal open. Proficiat allemaal.

Wow 1° plaats ik ben zeer vereerd
          Ik heb wel chance gehad toen Hamilton een lekke band had zodat Alonso naar plaats 3 klom.

Ik plaats de laatste 4 races Rosberg altijd op de 8° plaats en dat heeft me precies redelijk veel punten opgeleverd. Rosberg is mijne wild-card Coole kerel en is 4 dagen na mij geboren misschien is het daarmee

hopelijk doe ik volgende race nog zo goed

Comment

hoeveel punten ging ik behaald hebben?

Comment

KAK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk Berichten
                hoeveel punten ging ik behaald hebben?
                57 punten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                  KAK
                  ²²²²²²²²

Comment

...

Comment

Hier effe vraag stellen: de laatste GP in F'champs was in 2005, wie was de winnaar ook alweer? Raikonen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        Hier effe vraag stellen: de laatste GP in F'champs was in 2005, wie was de winnaar ook alweer? Raikonen?
                        Inderdaad, Raikkonen won, Alonso was tweede en Button derde.

Comment

4de plak, nice

Comment

Working...
                          X