Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgian Champ Car GP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Belgian Champ Car GP

Onder 'evenementen' is er ook een topic, maar laten we hier de sportieve prestaties in onze eigen Champ Car GP eens volgen...

LIVE TIMING: http://gmsleaderboard.vfx.com/ChampC...LiveTiming.asp

Vrije training op dit moment, Heylen's wagen is hersteld geraakt en hij rijdt nu z'n eerste volledige ronden.
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Heylen klaagt over onderstuur in alle trage bochten
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

15 van de 17 wagens binnen 1 seconde van bourdais!

Heylen 11e...
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Net terug van Zolder! Ik kijk al uit naar de race van morgen, spijtig van Heylens tijden. Hij zal morgen nog wat moeten goed maken. Euroboss is ook impressive

Comment

Ik zie hier verdacht weinig foto's in dit topic !!!
          of is het door de foto onvriendelijke infrastructuur in Zolder ?

http://www.ferrari-world.be/Champ%20Car%20Zolder.htm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
            Ik zie hier verdacht weinig foto's in dit topic !!!
            of is het door de foto onvriendelijke infrastructuur in Zolder ?

http://www.ferrari-world.be/Champ%20Car%20Zolder.htm
            Dat en het feit dat aan de accreditatie-politiek geen kop nog staart meer te krijgen is denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
              Dat en het feit dat aan de accreditatie-politiek geen kop nog staart meer te krijgen is denk ik.
              Ik heb de indruk dan Francorchamps net het omgekeerde aan het doen is met lagere omheining.

Comment

Winst voor een oppermachtige Bourdais, 11de plek voor Heylen, nogal teleurstellend.

De race zelf was trouwens ook niet superboeiend, en die fullcourse yellows om een kerbstone recht te leggen

Maar wel een leuke ervaring hoewel het voor mij nog niet kan tippen aan F1 qua beleving.

Comment

Om er naar te kijken op tv was de champcar beter dan het terug saai aan het worden F1
                  Die full course yellow gebruiken ze gewoon om alles weer samen te brengen

Comment

Dit was nu ook niet de meest boeiende wedstrijd En die full course yellow is toch zo artificieel als maar zijn kan Geef mij maar een F1-wedstrijd, liefst live.

Comment

'k weet het, moet nog hard oefenen op die panning-shots
                      Meer foto's op deze website
                      Last edited by severijns; 27/08/2007, 22:06. Reden: extra link toegevoegd
                      KLIK |&| KLAK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten

'k weet het, moet nog hard oefenen op die panning-shots
                        Meer foto's op deze website
                        De ene champcar is al wat mooier dan de andere :
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

De ene champcar is al wat mooier dan de andere :
                          ter waren veel mooie, van airbags voorziene, champcars te fotograferen.
                          Zelfs veel mooiere dan dit model.
                          in alle kleuren en maten.
                          Spijtig dat als je op de hoofdtribune zit dat stom ijzerwerk steeds voor je lens zit als je de startgridbabes wil vastleggen op de gevoelige plaat
                          KLIK |&| KLAK

Comment

De laptop van een teammanager van de Champcar is gestolen.

(Nieuwsblad.be)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                              De laptop van een teammanager van de Champcar is gestolen.

(Nieuwsblad.be)
                              ze waren daar redelijk zorgeloos met hun materiaal ! weinig security

Comment

ze waren daar redelijk zorgeloos met hun materiaal ! weinig security
                                Dat had'k eerlijk gezegd niet verwacht (weinig security)

Comment

Enig idee waar de laptop net gestolen is (pitlane, truck, ...)?

Akkoord dat een beetje gezond verstand gebruiken met het omgaan (en achterlaten) van je materiaal geen overbodige luxe is. Maar langs de andere kant snap ik dus niet dat het zo moeilijk is voor bepaalde mensen om van andermans materiaal te blijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                    Enig idee waar de laptop net gestolen is (pitlane, truck, ...)?

Akkoord dat een beetje gezond verstand gebruiken met het omgaan (en achterlaten) van je materiaal geen overbodige luxe is. Maar langs de andere kant snap ik dus niet dat het zo moeilijk is voor bepaalde mensen om van andermans materiaal te blijven.
                                    Nope, details stonden er niet bij

Comment

ik heb een keer stage gedaan en kreeg daar een laptop, ook ineens gepikt, en nog wel tijdens de sluitingsuren, dus moet een werknemer geweest zijn, stond ik daar schoon...

iets meer on topic: weet er iemand of de volgende race, die in assen, ook ergens wordt uitgezonden op de belgische televisie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk Berichten
                                        ik heb een keer stage gedaan en kreeg daar een laptop, ook ineens gepikt, en nog wel tijdens de sluitingsuren, dus moet een werknemer geweest zijn, stond ik daar schoon...

iets meer on topic: weet er iemand of de volgende race, die in assen, ook ergens wordt uitgezonden op de belgische televisie?
                                        Eurosport zendt enkele races uit denk ik

Comment

Working...
                                        X