Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belcar Niels Lagrange

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hoe moet hij dat anders allemaal dragen, hij heeft maar 2 handen hé!

Knappe race gereden Niels, ik ben nog een handtekening komen vragen "voor het AW forum" remember?

Greetz, een naamgenoot.

Comment

waarom moest de Viper een halfuurtje binnen?

Comment

hallo Zoemba yes my girlfriend was in Zolder & I know that she is very nice :d BMW power; ik weet nog dat je een handtekening bent komen vragen:d faust:de auto moest binnen omdat er in Zolder slechte benzine getankt werd en telkens de benzinepompen verstopt en de hele tijd nieuwe steken.daarom hebben oook een paar porsches en de aston het opgegeven.grtz Niels

Comment

tot binnen 4 jaar in de F1?

Comment

nee geen f1 24 uren van le mans is meer men ding

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niels Lagr. Bekijk Berichten
              nee geen f1 24 uren van le mans is meer men ding
              alleszins goe bezig, keep up the good work there!

Comment

BMW '6 met M Pack? Leg dat maar 'es uit.

Comment

Grr, slechte benzine Een ferme blunder als je het mij vraagt van zolder
                  In de 24/u van Le Mans geraak jij wel met uw talent. 16 en al zo rijden Knap!

Comment

Er zijn blijkbaar wel meer blunders geschoten op Zolder afgelopen weekend:
                    - Benzineprobleem Daikin Racing Team (en andere vermoedelijk dan ook)
                    - Podiumplaats perikelen van Mext Racing Team in de BEC
                    - ...

Wie vult het lijstje aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                      - Podiumplaats perikelen van Mext Racing Team in de BEC
                      - ...

Wie vult het lijstje aan.
                      Benzine probleem ook bij de Aston

Comment

Hetgeen ik ook ambetant vond was dat die wagens daar altijd moesten passeren en al die scooterkes van de mensen die voor de veiligheid e.d. zorgde die daar tussen vlogen.
                        Wim Coeckelbergs zei dat ze opgaven omdat het te riskant was om verder te rijden omdat de wagen in brand zou kunnen vliegen. Nu dat ik dat hier lees van de benzineproblemen en denk aan hetgeen Wim heeft gezegd dacht ik ook aan de uitgebrande Covette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                          De Patrick was er niet zo blij mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                            Hetgeen ik ook ambetant vond was dat die wagens daar altijd moesten passeren en al die scooterkes van de mensen die voor de veiligheid e.d. zorgde die daar tussen vlogen.
                            Wim Coeckelbergs zei dat ze opgaven omdat het te riskant was om verder te rijden omdat de wagen in brand zou kunnen vliegen. Nu dat ik dat hier lees van de benzineproblemen en denk aan hetgeen Wim heeft gezegd dacht ik ook aan de uitgebrande Covette
                            Corvette was de versnellingsbak. Ze reden al enkele uren met alleen de 2 en de 4 nog over waardoor de boitetemperatuur opgelopen zou zijn tot 160°C. Op dat punt zou een olieleiding van de boite gesprongen zijn.

Dat is Mollekens zijn visie op het verhaal, ik weet niet of ze dat al bevestigd hebben.

Comment

Proficiat!

De Viper heb ik onlangs ook nog zien rijden tijdens een vrije training.

Comment

Working...
                              X