Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alonso met zijn nieuwe (eigenlijk oude) helmpje

Comment

• Waarom wordt hier nog gesproken over BMW Sauber?

Comment

• omdat BMW Sauber nog steeds de officiele teamnaam is.. Peter Sauber is te lui om bij de FIA de naamsverandering aan te vragen..

Comment

• what a guy blijkbaar heeft hij op 4 tienden na het ronderecord gematched, en dat op een "damp track" met natte kerbs... what a dude ^^
          Last edited by PJH; 15/01/2010, 20:28.
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• tijden zeggen niets, dit een testwagen, met diverse nieuwe onderdelen voor het nieuwe seizoen..

Comment

• Dat hangt ervan af met welke wagen en in welke condities het ronderecord werd gerreden hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                25/01 - Mercedes GP
                Dan presenteren ze de nieuwe livery. De nieuwe wagen tonen ze op 1 februari.

Comment

• weet ik

Comment

• officieel; De La Rosa is de 2de rijder bij Sauber geworden

vreemd, dat was wel de laatste die ik daar had verwacht..

Comment

• Met al die oude knarren gaat de gemiddelde leeftijd van het deelnemersveld terug een flink stuk de lucht in!

Comment

officieel; De La Rosa is de 2de rijder bij Sauber geworden

Bij Sauber hadden ze meestal een combinatie van een talent en een man met ervaring. Dan denk ik dat ze wel goed zitten. Alleen heeft De La Rosa ook alweer een aantal jaar niet in competitie gereden en we hebben bij Badoer gezien wat dat kan doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                          Bij Sauber hadden ze meestal een combinatie van een talent en een man met ervaring. Dan denk ik dat ze wel goed zitten. Alleen heeft De La Rosa ook alweer een aantal jaar niet in competitie gereden en we hebben bij Badoer gezien wat dat kan doen.
                          Hij kan wel uitgebreid testen voor het seizoen begint..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          cc

Comment

• De Ferrari van 2009 met Alonso, én in een nieuw kleurtje

Comment

• edit:

Is dit een rendering of zo?

Comment

• van een promo reclame film

Comment

officieel; De La Rosa is de 2de rijder bij Sauber geworden

Vreemde keuze hoor!

Comment

• Nr. 1 rijder zijn is veel meer dan alleen een startnummer. Als ik rosberg was zou ik daar niet van wakker liggen. De eerste races zullen ze toch hetzelfde materiaal hebben dus daarna zal wel beslist worden wie eventueel de nr. 1 is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                                      Nr. 1 rijder zijn is veel meer dan alleen een startnummer. Als ik rosberg was zou ik daar niet van wakker liggen. De eerste races zullen ze toch hetzelfde materiaal hebben dus daarna zal wel beslist worden wie eventueel de nr. 1 is.
                                      Als dat startnummer dan toch niet zo belangrijk is, waarom geeft Mercedes dan toe ?

Klein teken aan de wand, toch.

Comment

• De nieuwe Mercedes(Livery);

Last edited by ; 25/01/2010, 12:51.

Comment

Working...
                                        X