Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Circuit Bahrein krijgt extra lus voor openingsrace
Een rondje over het circuit van Bahrein zal in maart langer duren dan een jaar eerder. De organisatie heeft besloten een extra lus van het circuit toe te voegen, waardoor de baan een handvol extra bochten krijgt.
Na Bocht 4 zullen de auto's nu linksaf draaien en wordt de baan flink groter gemaakt, doordat er een nieuw stuk bij wordt betrokken. Het circuit was 5.412 kilometer lang, maar zal nu 6.299 kilometer bedragen. "We hebben deze lus voor het eerst gebruikt in de 24 uursrace van 2006 en dat was een groot succes", aldus Zayed Akzayani, voorzitter van het circuit. "Met de nieuwe regels, de extra teams en de coureurs in gedachten, is dit een prima moment om het circuit uit te breiden met deze nieuwe uitdaging vol nieuwe inhaalmogelijkheden."
Nr. 1 rijder zijn is veel meer dan alleen een startnummer. Als ik rosberg was zou ik daar niet van wakker liggen. De eerste races zullen ze toch hetzelfde materiaal hebben dus daarna zal wel beslist worden wie eventueel de nr. 1 is.
Dat Schumacher het eerste nummer in het team krijgt, is het mooiste bewijs dat Schumacher de eerste rijder is en niet Rosberg.
Schumacher zal niet terug in de formule 1 gestapt zijn om nummer twee in het team te zijn.... dat zal wel afgesproken zijn voordat hij getekend heeft, daar twijfel ik niet aan...Hij en Ross Brawn zijn 4 handen op één buik... Als er tijdens de races situaties zullen ontstaan waardoor beide rijders allebei zullen moeten binnenkomen in de pits, weet ik nu al wie voorrang zal krijgen...
Dat Schumacher het eerste nummer in het team krijgt, is het mooiste bewijs dat Schumacher de eerste rijder is en niet Rosberg.
Schumacher zal niet terug in de formule 1 gestapt zijn om nummer twee in het team te zijn.... dat zal wel afgesproken zijn voordat hij getekend heeft, daar twijfel ik niet aan...Hij en Ross Brawn zijn 4 handen op één buik... Als er tijdens de races situaties zullen ontstaan waardoor beide rijders allebei zullen moeten binnenkomen in de pits, weet ik nu al wie voorrang zal krijgen...
je moet altijd iemand voorgang geven natuurlijk. hoe ga je het anders proberen?
volgens mij word dit een uiterst mooi seizoen F1, veel teams, veel rijders. En hopelijk mooie races
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Dat Schumacher het eerste nummer in het team krijgt, is het mooiste bewijs dat Schumacher de eerste rijder is en niet Rosberg.
Schumacher zal niet terug in de formule 1 gestapt zijn om nummer twee in het team te zijn.... dat zal wel afgesproken zijn voordat hij getekend heeft, daar twijfel ik niet aan...Hij en Ross Brawn zijn 4 handen op één buik... Als er tijdens de races situaties zullen ontstaan waardoor beide rijders allebei zullen moeten binnenkomen in de pits, weet ik nu al wie voorrang zal krijgen...
je moet altijd iemand voorgang geven natuurlijk. hoe ga je het anders proberen?
Ik wou alleen maar zeggen dat als ze in mekaars buurt rijden ze eerst Schumacher zullen binnenroepen en hem zo het voordeel op Rosberg zullen geven...Ik hoop voor Nico dat hij snellere tijden dan Schumacher gaat rijden, maar het zal verdomd moeilijk zijn...
Tja, er blijven iig evenveel inhaalplaatsen.
Met dat nieuwe, tragere stuk, zullen de rijders hun setup moeten aanpassen, wat dit werkelijk op de baan zal geven, weten we pas in maart.
Imo is het geen verbetering.
Over één ronde wel. Maar 't circuit is langer, dus het aantal ronden per race gaat verminderen. En dus zijn er, over een hele race gezien, minder inhaalmogelijkheden.
Verder nog een tip: vandaag om 10.30u, over tien minuten dus, presenteert Ferrari de nieuwe wagen. Het is live te volgen op de website van Ferrari (ferrari.com) en duurt tot ongeveer 11.15u. Nadien volgens persconferenties en een aantal rondjes over het circuit.
De presentatie van de nieuwe McLaren is morgen ook op 't internet te volgen, als ik me niet vergis.
Comment