Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geef mij maar de Sauber

En die Virgin ziet er niet slecht uit idd maar hij doet me enorm aan een Midland denken.

Comment

• Deze blijft toch echt wel de mooiste:

Comment

• Ik blijf het belachelijk vinden dat verschillende piloten hun helm aanpassen aan hun auto. Bv Rosberg op de foto hierboven. Hij heeft het blauw in zijn helm vervangen door zilver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
          Ik blijf het belachelijk vinden dat verschillende piloten hun helm aanpassen aan hun auto. Bv Rosberg op de foto hierboven. Hij heeft het blauw in zijn helm vervangen door zilver.
          Bij Vettel is het nog erger, zijn helm ziet er uit als een Redbull blikje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
            Idd, maar dat heeft hij altijd gehad. Er zijn wel meer Red Bull piloten geweest die blikjes recycleerden. Klien had dat ook. Als je helm dat toch het enige is dat te zien als je racet, maak er dan iets van dat opvalt.

Comment

• De nieuwe Lotus (nu officieel)

Comment

• Dat had ik wel verwacht, British Racing Green . Zeer knap

Comment

• Zalig!

Comment

• De auto zelf vind ik niet fantastisch, maar de kleuren zijn zeer knap.
                    De meeste wagens dit jaar hebben trouwens verrassend knappe paintjobs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                      De nieuwe Lotus (nu officieel)

Knapste kleurstelling!

Comment

• Ik kan er niet aan doen maar door die gele velgen doet de lotus mij aan een tractor denken.
                        Hopelijk rijdt hij sneller dan dat hij eruit ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                          Ik kan er niet aan doen maar door die gele velgen doet de lotus mij aan een tractor denken.
                          Hopelijk rijdt hij sneller dan dat hij eruit ziet.
                          Jij denkt aan dit:

Terwijl een Lotus F1 er vroeger zo uit zag:

Voor mij mochten de velgen van de nieuwe F1 wagen volledig geel zijn, ma bon...

Comment

• I like it! De grid zal er super uitzien in 2010. Laat het weekend van 12 maart maar komen

Comment

• De bolides leken vroeger toch veel meer op elkaar (que design). Nu is er precies meer 'aerodynamische vrijheid'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                Vettel is mijns inziens net de meest originele piloot op 't circuit qua helm: die heeft vorig seizoen max 2 races met hetzelfde helmdesign gereden. Daarenboven heeft ie z'n design altijd aangepast aan de locatie. (wat bv een Hamilton en Button enkel gedaan hebben voor de GP van GB)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                  Vettel is mijns inziens net de meest originele piloot op 't circuit qua helm: die heeft vorig seizoen max 2 races met hetzelfde helmdesign gereden. Daarenboven heeft ie z'n design altijd aangepast aan de locatie. (wat bv een Hamilton en Button enkel gedaan hebben voor de GP van GB)
                                  De helm moet ook een herkenningsmiddel zijn vind ik. Dus elke race je helm aanpassen vind ik wat overdreven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                                    De helm moet ook een herkenningsmiddel zijn vind ik. Dus elke race je helm aanpassen vind ik wat overdreven.
                                    Dat is 'm net 't punt: hij blijft herkenbaar omdat ie net altijd verandert. De rest van het deelnemersveld blijft gewoon hetzelfde, dus diegene met de "andere" helm is sowieso Vettel.

Comment

• Gaat Dieter terug een autoforum poll doen?

Want ik heb die hier eigenlijk al een tijdje niet meer gezien ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                        Gaat Dieter terug een autoforum poll doen?

Want ik heb die hier eigenlijk al een tijdje niet meer gezien ...
                                        Waarschijnlijk wel, dit komt uit het resultatentopic van vorig seizoen:

Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER... Bekijk Berichten
                                        Bedankt allemaal voor het deelnemen, en hopelijk zijn jullie volgend jaar terug van de partij.

Comment

• Foto's van de SLS safety car..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                          cc

Comment

Working...
                                          X