Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik blijf het belachelijk vinden dat verschillende piloten hun helm aanpassen aan hun auto. Bv Rosberg op de foto hierboven. Hij heeft het blauw in zijn helm vervangen door zilver.
Ik blijf het belachelijk vinden dat verschillende piloten hun helm aanpassen aan hun auto. Bv Rosberg op de foto hierboven. Hij heeft het blauw in zijn helm vervangen door zilver.
Bij Vettel is het nog erger, zijn helm ziet er uit als een Redbull blikje.
Idd, maar dat heeft hij altijd gehad. Er zijn wel meer Red Bull piloten geweest die blikjes recycleerden. Klien had dat ook. Als je helm dat toch het enige is dat te zien als je racet, maak er dan iets van dat opvalt.
Vettel is mijns inziens net de meest originele piloot op 't circuit qua helm: die heeft vorig seizoen max 2 races met hetzelfde helmdesign gereden. Daarenboven heeft ie z'n design altijd aangepast aan de locatie. (wat bv een Hamilton en Button enkel gedaan hebben voor de GP van GB)
Vettel is mijns inziens net de meest originele piloot op 't circuit qua helm: die heeft vorig seizoen max 2 races met hetzelfde helmdesign gereden. Daarenboven heeft ie z'n design altijd aangepast aan de locatie. (wat bv een Hamilton en Button enkel gedaan hebben voor de GP van GB)
De helm moet ook een herkenningsmiddel zijn vind ik. Dus elke race je helm aanpassen vind ik wat overdreven.
De helm moet ook een herkenningsmiddel zijn vind ik. Dus elke race je helm aanpassen vind ik wat overdreven.
Dat is 'm net 't punt: hij blijft herkenbaar omdat ie net altijd verandert. De rest van het deelnemersveld blijft gewoon hetzelfde, dus diegene met de "andere" helm is sowieso Vettel.
Comment