Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
    Ik denk dat het voetbal al die kant zal opgaan... Ze moeten besparen op heel hun gamma.
    Dat ze eens beginnen met domme programma's weg te laten die niemand bekijkt. Kort het nieuws in tot max. 15-20 minuten, want meestal is het toch dikke bullshit dat ze uitzenden.
    Staat nochtans in 't mission statement van de openbare omroep dat ze het volk moeten informeren.

Ze zouden veel van hun subsidies kwijt spelen, moesten ze 't nieuws inkorten. (en verrassend veel van hun kijkers verliezen)

Comment

• ik kijk vanaf nu toch naar de BBC, de commentaar op sporza was redelijk belachelijk:

'oh kijk de hydraulica spuit er uit' terwijl er een steward met een brandblusser stond op te spuiten.

en het laatste ronde geval

en kijk tis webber, ah nee, tis iemand anders (10 keer per race)

...

maar best dat ze stoppen...
      2015 BMW S1000R
      2010 Renault Clio RS Cup
      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Volledig mee eens, het is om je zot te ergeren, die glamourboy aan de micro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
          Staat nochtans in 't mission statement van de openbare omroep dat ze het volk moeten informeren.

Ze zouden veel van hun subsidies kwijt spelen, moesten ze 't nieuws inkorten. (en verrassend veel van hun kijkers verliezen)
          Zeer interessant om te horen van mensen hoe ze zich voelen na iets.

Comment

• Misschien een wat achterlijk vraagje, maar wat is er met KERS gebeurd eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
              Misschien een wat achterlijk vraagje, maar wat is er met KERS gebeurd eigenlijk?
              KERS is nog toegelaten dit jaar, maar de teams hebben unaniem beslist dit niet meer te gebruiken.
              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                KERS is nog toegelaten dit jaar, maar de teams hebben unaniem beslist dit niet meer te gebruiken.
                En waarom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                  Kort het nieuws in tot max. 15-20 minuten, want meestal is het toch dikke bullshit dat ze uitzenden.
                  Dat bestaat reeds; Terzake

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                    Dat bestaat reeds; Terzake
                    Terzake duurt naar mijn weten ook nog steeds 30-35 minuten..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                      ik kijk vanaf nu toch naar de BBC, de commentaar op sporza was redelijk belachelijk:

'oh kijk de hydraulica spuit er uit' terwijl er een steward met een brandblusser stond op te spuiten.

en het laatste ronde geval

en kijk tis webber, ah nee, tis iemand anders (10 keer per race)

...

maar best dat ze stoppen...
                      In het begin van 't autoforum, toen nog op de VTM-site, hadden we daar ook over gebabbeld in een topic. Toen zond de VRT nog maar net de F1 uit. Ik heb dat dan in 't snotje gehouden en het is inderdaad belachelijk hoe slecht de commentator z'n werk doet. Na een klein jaar uiteindelijk 'es een lange (en ik KAN in 't breed schrijven als ik wil) mail gestuurd met een resem "fouten". Na een tijdje mail teruggekregen dat 't nog maar pril was en dat 'ie nog moest groeien, en dat 'ie tijd kreeg.

We zijn nu wat, 6-7 jaar later, en 't is nog altijd identiek hetzelfde. Die vent kent gewoon geen reet van de sport af, laat staan dat 't een autoliefhebber is. Haal dat van de micro af.

Ik kan niet naar de F1 zien op Canvas, ik erger me dood aan die bono z'n incompetentie.

Comment

• Volgens mij zend de VRT nog geen 7 jaar de F1 uit, maar goed Stefaan Lammens is idd niet de meest beslagen F1 commentator.
                        Mijn favoriet: GP van Spanje 2008. Coulthard krijgt een stop-and-go. Onderaan in beeld verschijnt het bericht van de koersleiding: "car 9 - 10 second stop-and-go penalty". Nu reed Mark Webber als teamgenoot van Coulthard uiteraard met nr 10. Een hele race lang heeft hij zich afgevraagd waarom Webber niet binnen kwam voor zijn stop-and-go en waarom hij dan niet uit koers werd genomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                          Volgens mij zend de VRT nog geen 7 jaar de F1 uit, maar goed Stefaan Lammens is idd niet de meest beslagen F1 commentator.
                          Mijn favoriet: GP van Spanje 2008. Coulthard krijgt een stop-and-go. Onderaan in beeld verschijnt het bericht van de koersleiding: "car 9 - 10 second stop-and-go penalty". Nu reed Mark Webber als teamgenoot van Coulthard uiteraard met nr 10. Een hele race lang heeft hij zich afgevraagd waarom Webber niet binnen kwam voor zijn stop-and-go en waarom hij dan niet uit koers werd genomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            In het begin van 't autoforum, toen nog op de VTM-site, hadden we daar ook over gebabbeld in een topic. Toen zond de VRT nog maar net de F1 uit. Ik heb dat dan in 't snotje gehouden en het is inderdaad belachelijk hoe slecht de commentator z'n werk doet. Na een klein jaar uiteindelijk 'es een lange (en ik KAN in 't breed schrijven als ik wil) mail gestuurd met een resem "fouten". Na een tijdje mail teruggekregen dat 't nog maar pril was en dat 'ie nog moest groeien, en dat 'ie tijd kreeg.

We zijn nu wat, 6-7 jaar later, en 't is nog altijd identiek hetzelfde. Die vent kent gewoon geen reet van de sport af, laat staan dat 't een autoliefhebber is. Haal dat van de micro af.

Ik kan niet naar de F1 zien op Canvas, ik erger me dood aan die bono z'n incompetentie.
                            *gruwel*

Ik weet nog hoe er bakken commentaar op het forum van de VRT-website gespuwd werden, en als je wat teveel kritiek spuide kon je er niet meer op
                            Die vent moeten ze afvoeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                              Volgens mij zend de VRT nog geen 7 jaar de F1 uit, maar goed Stefaan Lammens is idd niet de meest beslagen F1 commentator.
                              Nog zoiets stom:

De BBC stuurt een hele crew mee op reis naar waar de Formule 1 zich afspeelt.
                              De RTBF stuurt de Gaetan ook altijd op pad.
                              Maar bij de VRT kan je Stefaan Lammers 's avonds in het nieuws zien voor commentaar (Cfr openingsweekend).
                              Een zielige vertoning is het.
                              En Stefaan is nen do.

Comment

• op BBC krijg je tenminste leuke voor en na beschouwingen, allerlei randdocumentaires en gedegen commentaar zowel voor als tijdens de race van onder andere oud F1 piloot Blundell, Coulthard en oud Ploegbaas Edie Jordan.... dit alles met de nodige engelse humor..... op BBC zijn deze voorbeschouwingen ed tegenwoordig leuker dan de race zelf.....ik kijk al lang niet meer naar canvas...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                                  op BBC krijg je tenminste leuke voor en na beschouwingen, allerlei randdocumentaires en gedegen commentaar zowel voor als tijdens de race van onder andere oud F1 piloot Blundell, Coulthard en oud Ploegbaas Edie Jordan.... dit alles met de nodige engelse humor..... op BBC zijn deze voorbeschouwingen ed tegenwoordig leuker dan de race zelf.....ik kijk al lang niet meer naar canvas...
                                  Die oud-piloot is Martin Brundle, niet Mark Blundell. Beide MB's waren wel teamgenoten in de F1 bij Brabham in 1991 en Ligier in 1993

Comment

• Stuntende Hamilton moet zijn auto inleveren

Lewis Hamilton was even "onnozel" met zijn Mercedes Sedan. De Australische politie kon niet lachen met zijn "overdadige rijgedrag" en neemt Hamiltons auto in beslag tot maandag, als de Grote Prijs van Australië is afgelopen.

Hamilton stoof vrijdag met piepende banden weg vlak voor de ingang van Albert Park, waar komend weekend de Grote Prijs van Australië plaatsvindt. "Het was onnozel van mij en daarvoor wil ik me verontschuldigen", verklaarde de Brit.
                                    "Hamilton was ontgoocheld over de zaak, maar hij werkte toch uitermate goed mee", laat de Australische politie weten. "Alle ogen zijn momenteel op Melbourne gericht en dus verwachten we dat de rijders zich toch aan de regels houden."
                                    De zilverkleurige Mercedes Sedan van Hamilton wordt tot maandag in beslag genomen door de politie. In 2007 raakte de voormalige wereldkampioen zijn auto ook al eens kwijt, omdat hij te snel reed in Frankrijk.

bron: sporza.be
                                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Herkenbare Hamilton

Comment

• C63 AMG

Net de beelden gezien, te grappig

Kar werd gewoon weggesleept

Comment

• linkage?
                                          Captain Turbo