Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
    *zucht* Wat een apenland...
    Dat ze dat geld maar hadden geinvesteerd in Zolder.
    A Twist of the Wrist

Comment

• Exclusief: Vertegenwoordiger Ecclestone ontkent uitlatingen Kubla

Eerdere berichtgevingen in verschillende Belgische media melden dat de GP van België 2006 niet zou doorgaan. Serge Kubla heeft immers gisteren op de Franstalige radiozender Bel-RTL gezegd dat hij dit vernomen heeft uit kringen rondom Formule 1 Supremo Bernie Ecclestone.

Navraag bij de vertegenwoordiging van Bernie Ecclestone doet ons echter het tegendeel geloven. Een vertegenwoordiger van Ecclestone ontkent immers officieel het bericht van Serge Kubla. Hij zegt dat er geen wijziging is in de situatie rondom het dossier van de organisatie van de Grote Prijs van België voor dit jaar.

Dit wijst er dus op dat de organisatie van de Grote Prijs Formule 1 in België voor 2006 nog steeds kan doorgaan. De vraag is dan ook welk politiek spelletje er hier wordt gespeeld.
      www.f1world.be
      ze weten hier echt niet wat ze willen geloof ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
        T'is BMW-Sauber

Oh.. wat een schande...

Excuses!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tazz
          ze weten hier echt niet wat ze willen geloof ik...
          Eigenlijk.. De GP van Spa is veel te duur. Je kan beter naar de Nurburgring gaan. Voor het geld wat je op Spa aan een staanplaats geeft heb je aan de Nurburgring mooie zitplaatsen met zicht op de pits en op het einde van het rechte stuk.

En het is quasi even ver rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
            Eigenlijk.. De GP van Spa is veel te duur. Je kan beter naar de Nurburgring gaan. Voor het geld wat je op Spa aan een staanplaats geeft heb je aan de Nurburgring mooie zitplaatsen met zicht op de pits en op het einde van het rechte stuk.

En het is quasi even ver rijden.
            Als die idiote kiekens de prijs eens zouden verlagen van de tickets, dan komt er meer volk en dan geraken ze alsnog uit de kosten.

'T is jammer.Spa is één van de circuits die niet zou mogen verdwijnen, legendarisch gewoon.

Comment

• Kubla = Oppositie

Het is dus niet de waalse regering die dit verklaart heeft, noch Bernie, noch de FIA of FOM.

Ik zou er dus niet al te veel waarde aan hechten.
              De onderhandelingen lopen nog en eenmaal die afgerond zal er wel een verklaring worden afgelegd. Die verklaring is de enige die van belang is.

Die van Kubla kun je best vertikaal klasseren.

Comment

• Wat 'n opvallende veranderingen en wat 'n "lelijke" neus, op die nieuwe mclaren. Dit is dus de nieuwe MP4-21 in het ondertussen bekende testpakje;

klik 1

klik 2

klik 3

De LINK naar het bijgevoegde artikel.

En HIER nog een link naar een hoop foto's van de eerste testsessie van MP4-21.

bron: F1racing.nl

Comment

• ik vind hem eigelijk nog niet zo lelijk, de snuit lijkt op die van de mp4-18 en de mp4-19 van mclaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                    Als die idiote kiekens de prijs eens zouden verlagen van de tickets, dan komt er meer volk en dan geraken ze alsnog uit de kosten.

'T is jammer.Spa is één van de circuits die niet zou mogen verdwijnen, legendarisch gewoon.
                    legendarisch of niet... speeltijd voor kinderen blijft het wel

Comment

• Nieuwe Ferrari is de 248 F1

De nieuwe Ferrari draagt de naam 248 F1. Dat werd deze morgen duidelijk tijdens de korte presentatie van de wagen op het Mugello circuit.

In tegenstelling tot de andere jaren begon het Italiaanse team daarna al direct met de testsessie op het Mugello circuit in de nieuwe livery.

Michael Schumacher kroop achter het stuur en het duurde niet lang vooraleer de 248 F1 zijn eerste rondjes aflegde op het privé circuit van het team.

Bron: www.f1-club.be

Comment

• Comment

• Van dit team ben ik het meest nieuwsgierig wat het gaat geven dit seizoen.

Comment

• Ik ook, zijn er al tijden vrijgegeven?
                            BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Ik dacht dat vodafone geen sponsor meer was? Ik ben ook wel benieuwd naar de prestaties. Vorig jaar was niet echt het Ferrari-jaar, of is het niet echt het Bridgestone-jaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                Ik dacht dat vodafone geen sponsor meer was? Ik ben ook wel benieuwd naar de prestaties. Vorig jaar was niet echt het Ferrari-jaar, of is het niet echt het Bridgestone-jaar?
                                het contract gaat van start in 2007, dat was al van in het begin geweten, dus in het vervolg de nieuwsberichten beter lezen
                                Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                                Ik ook, zijn er al tijden vrijgegeven?
                                zoals de vorige keer; geduld, de foto's staan amper op internet, dus het zal nog wel ff duren voor de test goed en wel van start zijn gegaan, en trouwens, de laatste dagen hebben ze er ook wel al eens mee getest, dus daar zijn ook wel tijden van te vinden op de gewone nieuwssites

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tazz
                                  het contract gaat van start in 2007, dat was al van in het begin geweten, dus in het vervolg de nieuwsberichten beter lezen
                                  Sorry

Ik ben niet echt een F1-kenner en ik dacht dat Martini Vodafone zou vervangen. Nu staan ze blijkbaar samen op de auto.

Comment

• De eerste Ferrari in jaren zonder startnummer één. Toch beetje wennen ...

Ik hoop dat Ferrari in 2006 weer wereldkampioen zal worden. En toch zal 't moeilijk worden, vrees ik ...

Hieronder trouwens een bericht vanop www.pitstop.tv, over Aldo Costa, de man die deze 248 F1 ontwierp:

De Ferrari 248 F1 is de eerste Ferrari die volledig getekend is door designer Aldo Costa. De Ferrari voor 2006 is een compleet nieuwe auto, die het tegenvallende seizoen 2005 zo snel mogelijk moet doen vergeten.

Zoals elke F1 voor 2006 is ook het design van de nieuwe Ferrari sterk beïnvloed door het inpassen van de V8-motor. Costa, die onder vuur lag voor de zwakke prestaties van de F2005, zette een volledig nieuwe auto op papier.

Costa: "Het chassis is volledig nieuw, zeker wat het centrale gedeelte betreft. We deden dat om de gewichtsverdeling te optimaliseren en om de hele structuur lichter te maken. Ook de ophanging heeft wijzigingen ondergaan, zeker achteraan, waar de ophanging volledig hertekend is."

Ook de transmissie en het differentieel van de 248 F1 werden vernieuwd in functie van de trillingen die veroorzaakt worden door de V8-motor.

Recent had Michael Schumacher voor het eerst kritiek op het Ferrari-team. De Duitser vond dat de Scuderia in 2005 na de vele successen te routineus had gewerkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                      Sorry

Ik ben niet echt een F1-kenner en ik dacht dat Martini Vodafone zou vervangen. Nu staan ze blijkbaar samen op de auto.
                                      Neenee, Martini vervangt Vodafone niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                                        Wat 'n opvallende veranderingen en wat 'n "lelijke" neus, op die nieuwe mclaren. Dit is dus de nieuwe MP4-21 in het ondertussen bekende testpakje;

klik 1

klik 2

klik 3

De LINK naar het bijgevoegde artikel.

En HIER nog een link naar een hoop foto's van de eerste testsessie van MP4-21.

bron: F1racing.nl
                                        De snuit van de MP4-20 was idd mooier, al vind ik dit zeker niet slecht.Zolang het werkt is het goed.

Comment

• Ik zie zowel pics van testdagen van mclaren en van bmw-sauber. Maar waar staan die tijden?

Comment

Working...
                                          X