Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Porsche denkt blijkbaar aan een terugkeer in de Formule 1 omdat ze actief willen blijven in de autosport maar tegelijkertijd vinden ze het gek dat ze zusterbedrijf Audi beconcurreren in de LMP1-klasse.
Nu McLaren niet meer nummer 1 is voor Mercedes zou een terugkeer naar de gloriejaren midden jaren 80 wel eens tot de mogelijkheden kunnen behoren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenPorsche denkt blijkbaar aan een terugkeer in de Formule 1 omdat ze actief willen blijven in de autosport maar tegelijkertijd vinden ze het gek dat ze zusterbedrijf Audi beconcurreren in de LMP1-klasse.
Nu McLaren niet meer nummer 1 is voor Mercedes zou een terugkeer naar de gloriejaren midden jaren 80 wel eens tot de mogelijkheden kunnen behoren.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Officieel: Perez rijdt vanaf volgend jaar voor Sauber
4 oktober 2010
Sergio Perez zal in 2011 de overstap naar de Formule 1. De Mexicaan, dit seizoen de teamgenoot van Giedo van der Garde bij Addax in de GP2, neemt bovendien telefoongigant Telmex mee, wat een belangrijke partner voor het Zwitserse team zal worden. Bij Sauber zal Perez de teamgenoot worden van Kamui Kobayashi.
Perez, die al jarenlang wordt gesteund door Telmex, eindigde dit jaar als tweede in het kampioenschap, achter Pastor Maldonado. “De Formule 1 is de droom van elke coureur. Deze droom zal voor mij uitkomen”, aldus Perez. “Ik weet heel goed dat dit een belangrijke kans is, maar ik ben blij dat ik mij land kan vertegenwoordigen in de hoogste categorie in de autosport.”
“Ik wil Peter Sauber bedanken voor zijn vertrouwen in mij. Ik zal er alles aan doen om deze kans optimaal te benutten”, besloot Perez, die volgend jaar niet de enige Mexicaan in het team zal zijn. Eerder werd GP3-kampioen Esteban Gutierrez al bevestigd als reserverijder van Sauber.
De laatste Mexicaan die actief was in de Formule 1, was Hector Rebaque. Tussen 1977 en 1981 reed hij in totaal 41 races te rijden, en scoorde hij dertien punten, in een tijd dat alleen de top-zes beloond werd. In 1981 finishte hij met een Brabham drie keer als vierde, in San Marino, Duitsland en Nederland, wat zijn beste resultaten waren.
Comment
-
2014 eerste gp in Rusland te Sochi, waar ook de komende winterspelen zullen zijn. Hier de layout:
Welke europese race zal hiervoor geschrapt worden???
Binnenkort nog Austin, India,...Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Njaa, ik ben benieuwd. Het vel van de beer al verkopen voor hij geschoten is...
Hopelijk is hij een laatbloeier en kan hij groeien door meer races te rijden in de f1, want een echt rastalent kan je hem bezwaarlijk noemen.
Ik vrees er echter voor dat hij na een jaar gewoon ettelijke miljoenen lichter gemaakt door Virgin aan de kant staat zonder contract
Maar mijn 'belgenhart' hoopt dat hij z'n teammaat volgend jaar (Glock is nog niet bevestigd dacht ik?) keer op keer verslaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk vind het dwaas... Virgin Racing
Aas toch op da plekje van Petrov ofzo, hij zit nu toch ook bij Renault...
Zou een stoeltje bij Renault ook niet duurder zijn dan eentje bij Virgin?
Want ik vrees dat het nu al krap is om het vereiste budget rond te krijgen..
Comment
Comment