Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vind al het commentaar voorbarig op Schumacher, want wie kan er zeggen dat hij op z'n 41e nog een f1 seizoen reed? En het is niet dat hij als Senna hekkensluiter was.

Comment

• Met hoe meer dat ze zijn om te strijden voor de punten hoe spannender het is. Dus voor mij hoegenaamd geen probleem.

Comment

• Kan hem ook niet zien Schumi, maar je moet het maar doen. Respect.

Al denk ik dat het grootste verschil tussen Schumi en Senna de persoonlijkheid is. Senna kon evenhard een rotzak zijn als Schumi op de baan, maar naast de baan denk ik dat Senna veel opener en sympathieker was (of allesinds zo overkwam). Een warme Braziliaan met een hart van goud tegenover een nogal kille, arrogante Duitser met een lavabosmoel.
        Last edited by ; 22/11/2010, 22:54.

Comment

• Dit wordt een complete warboel nu..

Renault F1/Lotus zou hun livery al gepresenteerd hebben, en waarom zo vroeg? waarschijnlijk om Lotus/Tony fernandez blok te zetten.. omdat zij ook aangekondigd hadden om een zwart/goude livery te gebruiken..

The deal to bring Group Lotus into F1 in partnership with Renault has finally been concluded, and the team has announced that it will be ‘Lotus Renault GP’ in 2011. Group Lotus has boug…

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
            Dit wordt een complete warboel nu..

Renault F1/Lotus zou hun livery al gepresenteerd hebben, en waarom zo vroeg? waarschijnlijk om Lotus/Tony fernandez blok te zetten.. omdat zij ook aangekondigd hadden om een zwart/goude livery te gebruiken..

http://adamcooperf1.com/2010/12/08/r...h-group-lotus/
            2 x Lotus op de grid

Vind het wel super dat de zwart-goede livery terug op de grid komt.

Comment

• Ik snap er niets meer van, Lotus én Lotus Renault...zucht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                2 x Lotus op de grid

Vind het wel super dat de zwart-goede livery terug op de grid komt.
                Ik vind dat de livery van die Renault-Lotus echter niet veel eer aandoet aan het zwart-goud, met dat rood ertussen gesmeten

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat toont Ros Brawn op 3.26 en wat is het verhaal daarachter?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                    Ik vind dat de livery van die Renault-Lotus echter niet veel eer aandoet aan het zwart-goud, met dat rood ertussen gesmeten

Als die wagen even goed is als hij er uitziet dan worden ze misschien wel wereldkampioen.

Comment

• Pirelli banden of is da voor de show?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                        Pirelli banden of is da voor de show?
                        Vanaf volgend seizoen is Pirelli de bandenleverancier van de F1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een barge board denk ik

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                          Pirelli banden of is da voor de show?
                          Een jaartje F1 gemist?

Comment

• Veel beter zonder dat rood

Last edited by ; 09/12/2010, 13:59.

Comment

+ YouTube Video

Dat is een barge board. Het verhaal erachter is dat Ferrari uit de uitslag van de grote prijs van Maleisie was geschrapt omdat die barge boards illegaal waren, Ferrari is in beroep gegaan tegen die beslissing en hebben hun punten terug gekregen.
                              Last edited by ; 09/12/2010, 17:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sven V Bekijk Berichten
                                Veel beter zonder dat rood

Volledig akkoord!

Comment

• Comment

• Hoeveel % extra koeling zou zo'n zwarte lotus vereisen tov een witte?

Comment

• FIA schrapt verbod op teamorders in Formule 1

De Internationale Automobielfederatie FIA heeft vrijdag het verbod op teamorders in de Formule 1 opgeheven.

Goede zaak, en eigenlijk niets nieuws onder de zon: teamorders zijn er altijd geweest. De laatste teamorder had enkel zoveel commotie omdat het zo opzichtig en klungelig gebeurde.

Edit: al wil ik wel nuanceren: het is een utopie om teamorders te weren uit de formule 1, daarom ben ik dus voorstander van de afschaffing van het verbod.

Comment

Hoeveel % extra koeling zou zo'n zwarte lotus vereisen tov een witte?
                                        Evenveel natuurlijk...

Comment

Working...
                                        X