Vind al het commentaar voorbarig op Schumacher, want wie kan er zeggen dat hij op z'n 41e nog een f1 seizoen reed? En het is niet dat hij als Senna hekkensluiter was.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Kan hem ook niet zien Schumi, maar je moet het maar doen. Respect.
Al denk ik dat het grootste verschil tussen Schumi en Senna de persoonlijkheid is. Senna kon evenhard een rotzak zijn als Schumi op de baan, maar naast de baan denk ik dat Senna veel opener en sympathieker was (of allesinds zo overkwam). Een warme Braziliaan met een hart van goud tegenover een nogal kille, arrogante Duitser met een lavabosmoel.
Comment
-
Dit wordt een complete warboel nu..
Renault F1/Lotus zou hun livery al gepresenteerd hebben, en waarom zo vroeg? waarschijnlijk om Lotus/Tony fernandez blok te zetten.. omdat zij ook aangekondigd hadden om een zwart/goude livery te gebruiken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenDit wordt een complete warboel nu..
Renault F1/Lotus zou hun livery al gepresenteerd hebben, en waarom zo vroeg? waarschijnlijk om Lotus/Tony fernandez blok te zetten.. omdat zij ook aangekondigd hadden om een zwart/goude livery te gebruiken..
http://adamcooperf1.com/2010/12/08/r...h-group-lotus/
Vind het wel super dat de zwart-goede livery terug op de grid komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten2 x Lotus op de grid
Vind het wel super dat de zwart-goede livery terug op de grid komt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenIk vind dat de livery van die Renault-Lotus echter niet veel eer aandoet aan het zwart-goud, met dat rood ertussen gesmeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenPirelli banden of is da voor de show?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenPirelli banden of is da voor de show?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sven V Bekijk BerichtenVeel beter zonder dat rood
Comment
-
FIA schrapt verbod op teamorders in Formule 1
De Internationale Automobielfederatie FIA heeft vrijdag het verbod op teamorders in de Formule 1 opgeheven.
Goede zaak, en eigenlijk niets nieuws onder de zon: teamorders zijn er altijd geweest. De laatste teamorder had enkel zoveel commotie omdat het zo opzichtig en klungelig gebeurde.
Edit: al wil ik wel nuanceren: het is een utopie om teamorders te weren uit de formule 1, daarom ben ik dus voorstander van de afschaffing van het verbod.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenHoeveel % extra koeling zou zo'n zwarte lotus vereisen tov een witte?
Comment
Comment