Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Millie
    Die ziet er precies een maatje kleiner uit, en wat een rare kappen naast de inlaat.
    Je kan er zelfs een nieuw spreekwoord van maken:

"Door de vleugels de wagen niet meer zien."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
      Voor wie de nieuwe V8'en al eens wil horen en zien...
      http://koti.mbnet.fi/tbkclips/yosssi/testsbarcelona.mpg
      Het filmpje stopt net nadat de Mclaren de chicane gepasseerd is
      BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Kan het filmpje niet zien ??

Comment

• Jawel maar het beeld staat stil net nadat de McLaren de chicane passeert en het geluid stopt maar de balk die laat zien waar ergens in het filmpje je zit (geen idee hoe het heet ) gaat verder
          BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Filmke is blijkbaar terug offline gehaald...

Comment

• 12345
              Last edited by ; 21/09/2006, 18:06.

Comment

• thx voor het uploaden!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tazz
                  kheb het ffkes upgeload op mijn webspace (en ondertussen ook ffkes gerecoded om de grootte wat te verminderen)

http://users.telenet.be/tazz/F1%20Te...ary%202006.avi
                  Thx, als je goed luistert kun je het verschil horen tussen eerst die MP4-21 met V8 die passeert en een paar seconden erna de MP4-20 met toegenepen V10...

Kan er niet aan doen , maar vind de V10 schoonder klinken

Comment

• ik vind het ook jammer van de V8
                    ik vind toch dat de V10 erin moest blijven
                    maar wie ben ik he

Comment

• pfff die sound van die v8 staat me zo nie aan

Comment

• Ik kan het nog niet goed zien Eerst wou het enkel geluid afspelen met schokken en gaf wmp als foutmelding dat het de codec niet kon vinden dus heb ik die geïnstalleerd, maar nu speelt het een paar seconden, dan stopt het een paar seconden,... Kan iemand het recoderen zodat wmp het kan afspelen zonder speciale codecs? Thx.
                        BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pitstop.tv
                          Bridgestone wordt de bandenleverancier van Super Aguri, het elfde team in het WK 2006. Daarmee komt het aantal Bridgestone-teams voor het komend seizoen op vijf.

Super Aguri kreeg pas vorige week definitief het licht op groen voor deelname aan het WK 2006. De nieuwe F1-renstal wordt van motoren voorzien door Honda, dat zelf op Michelin rijdt.

Behalve aan Aguri levert Bridgestone ook rubber aan Ferrari, Williams, Toyota en MF1 Racing. De overige zes teams worden bevoorraad door Michelin
                          12345
                          BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                            Ik kan het nog niet goed zien Eerst wou het enkel geluid afspelen met schokken en gaf wmp als foutmelding dat het de codec niet kon vinden dus heb ik die geïnstalleerd, maar nu speelt het een paar seconden, dan stopt het een paar seconden,... Kan iemand het recoderen zodat wmp het kan afspelen zonder speciale codecs? Thx.
                            dan zijt ge toch de eerste die daarover klaagt, ik heb al ontelbaar veel filmpjes op het internet gegooid met die codec en niemand die er problemen mee heeft.. t'is nochtans een divx codec
                            anyway, installeer eens vlc media player, dat ding speelt zowat alles af

Comment

• Hierzie, dit is ook wel interessant nieuws ...

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=10732

Comment

• Tja, hij heeft wel gelijk hé, die Ghosn...

Don't change a winning team....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                                  Bwah, zoals ze in 't artikel zelf al aanhalen: McLaren heeft de jongste jaren al meermaals problemen gehad tegen de seizoenstart. Ze zullen 't wel in orde krijgen, daar in Woking.
                                  jah ik hoop het , ik zou zo graag nog eens hebben dat mclaren wereldkampioen word, want als we eerlijk mogen toegeven zijn raikkonen en mclaren toch wel de beste he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                                    jah ik hoop het , ik zou zo graag nog eens hebben dat mclaren wereldkampioen word, want als we eerlijk mogen toegeven zijn raikkonen en mclaren toch wel de beste he
                                    Alhoewel ik supporter ben van McL moet ik u hier ongelijk in geven.
                                    Ze waren niet betrouwbaar dus zeker niet de beste.
                                    Op pure snelheid zijn ze waarschijnlijk moeilijk te kloppen ,
                                    maar de betrouwbaarheid heeft nog nooit echt potten gebroken, toch nie
                                    in de laatste 10 jaar...
                                    (...Mercedes en Ilmor .. )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
                                      Alhoewel ik supporter ben van McL moet ik u hier ongelijk in geven.
                                      Ze waren niet betrouwbaar dus zeker niet de beste.
                                      Op pure snelheid zijn ze waarschijnlijk moeilijk te kloppen ,
                                      maar de betrouwbaarheid heeft nog nooit echt potten gebroken, toch nie
                                      in de laatste 10 jaar...
                                      (...Mercedes en Ilmor .. )
                                      daar hebt u gelijk in, maar om toch met zo'n onbetrouwbare wagen toch nog 2de en nipt niet 1ste te kunnen worden in het kampioenschap, daar heb ik toch bewondering voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                                        daar hebt u gelijk in, maar om toch met zo'n onbetrouwbare wagen toch nog 2de en nipt niet 1ste te kunnen worden in het kampioenschap, daar heb ik toch bewondering voor
                                        Vooral het werk van Newey en een Raikkonen die met het jaar rijper wordt.
                                        De Mercedes-motoren zijn we dankbaar dat ze het tot het einde van de races volhielden.Om tijdens het volgend weekend de geest te geven.

McLaren was betrouwbaar, tot Mercedes kwam.
                                        Zeg ik dat Mercedes slecht is ? Nee. Zoek jezelf alleen een andere discipline dan F1.
                                        Kan McLaren terug titels pakken. (En ja, McLaren heeft de titel gepakt mét Mercedes-motoren, maar dat was meer het werk van de Flying fin.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                          Vooral het werk van Newey en een Raikkonen die met het jaar rijper wordt.
                                          De Mercedes-motoren zijn we dankbaar dat ze het tot het einde van de races volhielden.Om tijdens het volgend weekend de geest te geven.

McLaren was betrouwbaar, tot Mercedes kwam.
                                          Zeg ik dat Mercedes slecht is ? Nee. Zoek jezelf alleen een andere discipline dan F1.
                                          Kan McLaren terug titels pakken. (En ja, McLaren heeft de titel gepakt mét Mercedes-motoren, maar dat was meer het werk van de Flying fin.)
                                          Ja, die heeft daar z'n bijdrage aan geleverd ... Maar zeggen dat Mercedes (Illmor) daar niks aan heeft gedaan, is wel férm overdreven.
                                          Ik herinner me in '98 en '99 een McLaren dat met enige trots de nieuwe wagen presenteerde, en als één van de sterkste punten de 'betrouwbare, uiterst lichte én krachtige motor' beschouwde ...

Comment

Working...
                                          X