Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jawel maar het beeld staat stil net nadat de McLaren de chicane passeert en het geluid stopt maar de balk die laat zien waar ergens in het filmpje je zit (geen idee hoe het heet ) gaat verder
Thx, als je goed luistert kun je het verschil horen tussen eerst die MP4-21 met V8 die passeert en een paar seconden erna de MP4-20 met toegenepen V10...
Kan er niet aan doen , maar vind de V10 schoonder klinken
Ik kan het nog niet goed zien Eerst wou het enkel geluid afspelen met schokken en gaf wmp als foutmelding dat het de codec niet kon vinden dus heb ik die geïnstalleerd, maar nu speelt het een paar seconden, dan stopt het een paar seconden,... Kan iemand het recoderen zodat wmp het kan afspelen zonder speciale codecs? Thx.
Bridgestone wordt de bandenleverancier van Super Aguri, het elfde team in het WK 2006. Daarmee komt het aantal Bridgestone-teams voor het komend seizoen op vijf.
Super Aguri kreeg pas vorige week definitief het licht op groen voor deelname aan het WK 2006. De nieuwe F1-renstal wordt van motoren voorzien door Honda, dat zelf op Michelin rijdt.
Behalve aan Aguri levert Bridgestone ook rubber aan Ferrari, Williams, Toyota en MF1 Racing. De overige zes teams worden bevoorraad door Michelin
Ik kan het nog niet goed zien Eerst wou het enkel geluid afspelen met schokken en gaf wmp als foutmelding dat het de codec niet kon vinden dus heb ik die geïnstalleerd, maar nu speelt het een paar seconden, dan stopt het een paar seconden,... Kan iemand het recoderen zodat wmp het kan afspelen zonder speciale codecs? Thx.
dan zijt ge toch de eerste die daarover klaagt, ik heb al ontelbaar veel filmpjes op het internet gegooid met die codec en niemand die er problemen mee heeft.. t'is nochtans een divx codec
anyway, installeer eens vlc media player, dat ding speelt zowat alles af
Bwah, zoals ze in 't artikel zelf al aanhalen: McLaren heeft de jongste jaren al meermaals problemen gehad tegen de seizoenstart. Ze zullen 't wel in orde krijgen, daar in Woking.
jah ik hoop het , ik zou zo graag nog eens hebben dat mclaren wereldkampioen word, want als we eerlijk mogen toegeven zijn raikkonen en mclaren toch wel de beste he
jah ik hoop het , ik zou zo graag nog eens hebben dat mclaren wereldkampioen word, want als we eerlijk mogen toegeven zijn raikkonen en mclaren toch wel de beste he
Alhoewel ik supporter ben van McL moet ik u hier ongelijk in geven.
Ze waren niet betrouwbaar dus zeker niet de beste.
Op pure snelheid zijn ze waarschijnlijk moeilijk te kloppen ,
maar de betrouwbaarheid heeft nog nooit echt potten gebroken, toch nie
in de laatste 10 jaar...
(...Mercedes en Ilmor .. )
Alhoewel ik supporter ben van McL moet ik u hier ongelijk in geven.
Ze waren niet betrouwbaar dus zeker niet de beste.
Op pure snelheid zijn ze waarschijnlijk moeilijk te kloppen ,
maar de betrouwbaarheid heeft nog nooit echt potten gebroken, toch nie
in de laatste 10 jaar...
(...Mercedes en Ilmor .. )
daar hebt u gelijk in, maar om toch met zo'n onbetrouwbare wagen toch nog 2de en nipt niet 1ste te kunnen worden in het kampioenschap, daar heb ik toch bewondering voor
daar hebt u gelijk in, maar om toch met zo'n onbetrouwbare wagen toch nog 2de en nipt niet 1ste te kunnen worden in het kampioenschap, daar heb ik toch bewondering voor
Vooral het werk van Newey en een Raikkonen die met het jaar rijper wordt.
De Mercedes-motoren zijn we dankbaar dat ze het tot het einde van de races volhielden.Om tijdens het volgend weekend de geest te geven.
Vooral het werk van Newey en een Raikkonen die met het jaar rijper wordt.
De Mercedes-motoren zijn we dankbaar dat ze het tot het einde van de races volhielden.Om tijdens het volgend weekend de geest te geven.
Comment