Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• De Lotus van Team Lotus vind ik bijzonder geslaagd, ook al zijn het nog maar computerbeelden.

Die linkse piloot bij Sauber is blijkbaar Sergio Perez. Kent er iemand Pastor Maldonado, Venezolaan, geboren in 1985 en zal nu voor Williams rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
        De Lotus van Team Lotus vind ik bijzonder geslaagd, ook al zijn het nog maar computerbeelden.

Die linkse piloot bij Sauber is blijkbaar Sergio Perez. Kent er iemand Pastor Maldonado, Venezolaan, geboren in 1985 en zal nu voor Williams rijden?
        Ja, gisteren nog een pint mee gaan pakke
        Nee, reed al enkele jaren gp2, vorig jaar zelfs kampioen.
        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
          Kent er iemand Pastor Maldonado, Venezolaan, geboren in 1985 en zal nu voor Williams rijden?
          Ergens in Venezuela zegt een nitwit iets vergelijkbaar over D'Ambrosio.

Comment

• Lotus Renault heeft maar liefst 3 automerken op de overall:
            • Lotus
            • Renault
            • Lada
            Teloorgang van de F1?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
              Lotus Renault heeft maar liefst 3 automerken op de overall:
              • Lotus
              • Renault
              • Lada
              Teloorgang van de F1?
              Als die daarmee genoeg geld binnenrijven om hun ontwikkeling te optimaliseren en zich zo te mengen in de gevechten tussen McLaren, Red Bull en Ferrari zou ik dat niet direct de teloorgang van de F1 noemen

Ik begrijp uw punt, maar ik erger me er alvast niet aan.

Comment

• De Lotus is knap, de Sauber daarentegen

Comment

• Maakt voor mij ook geen fluit verschil, lelijk of niet, als ze maar snel zijn. Elke GP spannend tot aan de finish en 't seizoen is geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
                    De Lotus is knap, de Sauber daarentegen
                    Ik vind het vooral bizar dat bij Sauber het grote geld van Telmex (van de rijkste mens ter wereld Carlos Slim) zou komen, maar er slechts twee kleine stickers te zien zijn en voor de rest de Sauber nog altijd een vrij kale bolide is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                      Ergens in Venezuela zegt een nitwit iets vergelijkbaar over D'Ambrosio.

Comment

• Vandaag was het de beurt aan Red Bull, Mercedes GP en Toro Rosso:

Comment

• En de interim livery van Williams voor de komende testdagen, hoop dat ze deze ook gaan gebruiken op hun FW33, vind het wel knap.

Comment

• Hoe zit dat nu met die haaienvinnen? Red Bull blijkt er aan vast te houden dus het is geen reglementswijziging? Ofwel heeft Adrian Newey een spilliesje gedaan ofwel is het geen reglementswijziging maar hebben de andere teams de haaienvin weggelaten omwille van de verstelbare achtervleugels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gvde Bekijk Berichten
                              de verstelbare achtervleugel aan het werk op de Sauber C30:
                              http://www.f1journaal.be/index.php/n...-aan-het-werk/

Hoe werken die achtervleugels,automatisch,door de airodynamica,bediend door de piloot(mechanisch of elektronisch)of bediend vanuit de pits?

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                Hoe zit dat nu met die haaienvinnen? Red Bull blijkt er aan vast te houden dus het is geen reglementswijziging? Ofwel heeft Adrian Newey een spilliesje gedaan ofwel is het geen reglementswijziging maar hebben de andere teams de haaienvin weggelaten omwille van de verstelbare achtervleugels.
                                Ik denk dat het verboden is, maar ze hebben de haaienvin niet helemaal laten doorlopen wat niet zo goed is te zien op de foto. Op onderstaande foto is het iets beter te zien, plotseling stopt de vin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                  Hoe werken die achtervleugels,automatisch,door de airodynamica,bediend door de piloot(mechanisch of elektronisch)of bediend vanuit de pits?

.
                                  Die worden normaal bediend door de piloot via een paar knopjes op het stuur, maar ze mogen niet altijd gebruikt worden alleen tijdens de kwalificaties mogen ze steeds gebruikt worden, in een race NIET tijdens de eerste 2 ronden en ze mogen WEL gebruikt worden als ze minder dan 1 seconde achter de voorligger rijden anders mogen ze weeral NIET gebruikt worden.

Comment

• Veel succes aan de wedstrijdleiding om dat te volgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat het verboden is, maar ze hebben de haaienvin niet helemaal laten doorlopen wat niet zo goed is te zien op de foto. Op onderstaande foto is het iets beter te zien, plotseling stopt de vin.

Hier nog beter te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
                                        Die worden normaal bediend door de piloot via een paar knopjes op het stuur, maar ze mogen niet altijd gebruikt worden alleen tijdens de kwalificaties mogen ze steeds gebruikt worden, in een race NIET tijdens de eerste 2 ronden en ze mogen WEL gebruikt worden als ze minder dan 1 seconde achter de voorligger rijden anders mogen ze weeral NIET gebruikt worden.
                                        Maar komaan, hoe belachelijk!

Comment

Working...
                                        X