Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenDe Lotus van Team Lotus vind ik bijzonder geslaagd, ook al zijn het nog maar computerbeelden.
Die linkse piloot bij Sauber is blijkbaar Sergio Perez. Kent er iemand Pastor Maldonado, Venezolaan, geboren in 1985 en zal nu voor Williams rijden?
Nee, reed al enkele jaren gp2, vorig jaar zelfs kampioen.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenKent er iemand Pastor Maldonado, Venezolaan, geboren in 1985 en zal nu voor Williams rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenLotus Renault heeft maar liefst 3 automerken op de overall:- Lotus
- Renault
- Lada
Ik begrijp uw punt, maar ik erger me er alvast niet aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk BerichtenDe Lotus is knap, de Sauber daarentegen
Comment
-
de verstelbare achtervleugel aan het werk op de Sauber C30:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenErgens in Venezuela zegt een nitwit iets vergelijkbaar over D'Ambrosio.
Comment
-
Hoe zit dat nu met die haaienvinnen? Red Bull blijkt er aan vast te houden dus het is geen reglementswijziging? Ofwel heeft Adrian Newey een spilliesje gedaan ofwel is het geen reglementswijziging maar hebben de andere teams de haaienvin weggelaten omwille van de verstelbare achtervleugels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gvde Bekijk Berichtende verstelbare achtervleugel aan het werk op de Sauber C30:
http://www.f1journaal.be/index.php/n...-aan-het-werk/
Hoe werken die achtervleugels,automatisch,door de airodynamica,bediend door de piloot(mechanisch of elektronisch)of bediend vanuit de pits?
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHoe zit dat nu met die haaienvinnen? Red Bull blijkt er aan vast te houden dus het is geen reglementswijziging? Ofwel heeft Adrian Newey een spilliesje gedaan ofwel is het geen reglementswijziging maar hebben de andere teams de haaienvin weggelaten omwille van de verstelbare achtervleugels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenHoe werken die achtervleugels,automatisch,door de airodynamica,bediend door de piloot(mechanisch of elektronisch)of bediend vanuit de pits?
.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk BerichtenDie worden normaal bediend door de piloot via een paar knopjes op het stuur, maar ze mogen niet altijd gebruikt worden alleen tijdens de kwalificaties mogen ze steeds gebruikt worden, in een race NIET tijdens de eerste 2 ronden en ze mogen WEL gebruikt worden als ze minder dan 1 seconde achter de voorligger rijden anders mogen ze weeral NIET gebruikt worden.
Comment
Comment