Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verschrikkelijk nieuws! Laat ons hopen op een positieve update straks.

Comment

• Laat staan de beelden van de wagen...
      Je zou beter dit eens zien:

Belooft niet veel goeds

Comment

• Amputatie hand Kubica vermeden, onduidelijkheid over verdere toestand

06 februari 2011 — De laatste berichten over de medische toestand van Robert Kubica.
        Robert Kubica crashte zwaar in Italië en werd vervolgens per helikopte rovergevlogen naar het Santa Corona ziekenhuis in Pietra Ligure. Daar wordt de Pool sindsdien geopereerd aan de diverse botbreuken die hij opliep alsook aan zijn rechter hand.
        Volgens eerdere berichten bestond het risico dat Kubica zijn rechter hand eventueel zou geamputeerd moeten worden. Dat gevaar lijkt echter te zijn geweken. Voorlopig blijft er echter onduidelijkheid over het eventueel normaal kunnen functioneren van zijn hand.(www.f1journaal.be)

Comment

• ik ben beheerder van F1journaal.be en leuk dat je bovenstaand bericht hebt overgenomen.

maar aangezien er ondertussen enkele updates aan het artikel van Kubica zijn hand zijn gebeurd, best even de update nalezen op:

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Bijzonder verontrustend! Ik hoop dat alles goed komt.

Comment

• Ik hoop dat hij snel weer de oude is. Wie zou hem gaan vervangen? Hulkenberg, Senna, Grosjean? Of 1 van de 3 juniors die pas getest hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Ik hoop dat hij snel weer de oude is. Wie zou hem gaan vervangen? Hulkenberg, Senna, Grosjean? Of 1 van de 3 juniors die pas getest hebben?
                  Niet te vergeten de testachterstand die Renault zou kunnen oplopen. Mocht ik Boullier heten, ik had al lang contact genomen met Raikonnen.

Comment

• Senna heeft de meeste kans denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                      Niet te vergeten de testachterstand die Renault zou kunnen oplopen. Mocht ik Boullier heten, ik had al lang contact genomen met Raikonnen.
                      Heidfeld is beschikbaar, en deed niet veel onder voor Kubica..

Comment

• Op de Teams presentation waren er 4 test/vervangpiloten: Jan Charouz, Bruno Senna, Romain Grosjean & Ho-Pin Tung. Niet te vergeten dat Grosjean ook al ervaring heeft met die Pirelli banden, heeft die ook een tijdje helpen ontwikkelen.

Maar laten we vooral hopen dat alles in orde komt met Kubica en dat we hem nog in actie zien !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
                          Op de Teams presentation waren er 4 test/vervangpiloten: Jan Charouz, Bruno Senna, Romain Grosjean & Ho-Pin Tung. Niet te vergeten dat Grosjean ook al ervaring heeft met die Pirelli banden, heeft die ook een tijdje helpen ontwikkelen.

Maar laten we vooral hopen dat alles in orde komt met Kubica en dat we hem nog in actie zien !
                          Als het voor 1 race is doen ze dat wellicht.

Voor meerdere races dan wil je dat het goed komt het met constructeurskampioenschap en zet je er geen newbie in

Comment

• Ik vrees ervoor of we hem dit seizoen (ooit?) nog in actie gaan zien

Comment

• Man toch, ik verneem dit net! Zo'n stom accident en dan nog gewoon op weg naar het evenement?!? Hopelijk herstelt ie snel en volledig.

Comment

• Kubica zal nog een 5 tal dagen op intensive care worden gehouden, en het is ook al zeker dat hij dit jaar niet meer zal racen..
                                -> http://www.f1today.nl/20110206/kubic...-gehouden.html

Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
                                Op de Teams presentation waren er 4 test/vervangpiloten: Jan Charouz, Bruno Senna, Romain Grosjean & Ho-Pin Tung. Niet te vergeten dat Grosjean ook al ervaring heeft met die Pirelli banden, heeft die ook een tijdje helpen ontwikkelen.
                                het is al min of meer bevestigd dat Senna de voorkeur draagt van deze 4 namen.. maar volgens de teamleden die nu in jerez zitten, zou respectievelijk fischella, de la rosa en heidfeld genoemd worden..

Comment

• Een van de weinige waarvoor ik nog echt supporter, net zoals Zanardi destijds...

Comment

• Dit gaat grof klinken, maar ik denk dat jij best stopt met supporteren, brengt ongeluk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Dit gaat grof klinken, maar ik denk dat jij best stopt met supporteren, brengt ongeluk
                                      In dat geval zet ik alles op Alonso dit jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                                        In dat geval zet ik alles op Alonso dit jaar.
                                        Doen!

Comment

Working...
                                        X