Verschrikkelijk nieuws! Laat ons hopen op een positieve update straks.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Amputatie hand Kubica vermeden, onduidelijkheid over verdere toestand
06 februari 2011 — De laatste berichten over de medische toestand van Robert Kubica.
Robert Kubica crashte zwaar in Italië en werd vervolgens per helikopte rovergevlogen naar het Santa Corona ziekenhuis in Pietra Ligure. Daar wordt de Pool sindsdien geopereerd aan de diverse botbreuken die hij opliep alsook aan zijn rechter hand.
Volgens eerdere berichten bestond het risico dat Kubica zijn rechter hand eventueel zou geamputeerd moeten worden. Dat gevaar lijkt echter te zijn geweken. Voorlopig blijft er echter onduidelijkheid over het eventueel normaal kunnen functioneren van zijn hand.(www.f1journaal.be)
Comment
-
ik ben beheerder van F1journaal.be en leuk dat je bovenstaand bericht hebt overgenomen.
maar aangezien er ondertussen enkele updates aan het artikel van Kubica zijn hand zijn gebeurd, best even de update nalezen op:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk hoop dat hij snel weer de oude is. Wie zou hem gaan vervangen? Hulkenberg, Senna, Grosjean? Of 1 van de 3 juniors die pas getest hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenNiet te vergeten de testachterstand die Renault zou kunnen oplopen. Mocht ik Boullier heten, ik had al lang contact genomen met Raikonnen.
Comment
-
Op de Teams presentation waren er 4 test/vervangpiloten: Jan Charouz, Bruno Senna, Romain Grosjean & Ho-Pin Tung. Niet te vergeten dat Grosjean ook al ervaring heeft met die Pirelli banden, heeft die ook een tijdje helpen ontwikkelen.
Maar laten we vooral hopen dat alles in orde komt met Kubica en dat we hem nog in actie zien !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk BerichtenOp de Teams presentation waren er 4 test/vervangpiloten: Jan Charouz, Bruno Senna, Romain Grosjean & Ho-Pin Tung. Niet te vergeten dat Grosjean ook al ervaring heeft met die Pirelli banden, heeft die ook een tijdje helpen ontwikkelen.
Maar laten we vooral hopen dat alles in orde komt met Kubica en dat we hem nog in actie zien !
Voor meerdere races dan wil je dat het goed komt het met constructeurskampioenschap en zet je er geen newbie in
Comment
-
Kubica zal nog een 5 tal dagen op intensive care worden gehouden, en het is ook al zeker dat hij dit jaar niet meer zal racen..
-> http://www.f1today.nl/20110206/kubic...-gehouden.html
Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk BerichtenOp de Teams presentation waren er 4 test/vervangpiloten: Jan Charouz, Bruno Senna, Romain Grosjean & Ho-Pin Tung. Niet te vergeten dat Grosjean ook al ervaring heeft met die Pirelli banden, heeft die ook een tijdje helpen ontwikkelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDit gaat grof klinken, maar ik denk dat jij best stopt met supporteren, brengt ongeluk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk BerichtenIn dat geval zet ik alles op Alonso dit jaar.
Comment
Comment