Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vond het al vreemd dat de gevolgen zo desastreus waren volgens hij slechts op een verbinding zou hebben gereden...

Wel vreemd dat hij mocht met een Skoda rijden. Hij heeft al enkele rally's gereden en dat was (uiteraard) altijd met een Renault.

Comment

• Bouwt Renault S2000's?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
        Bouwt Renault S2000's?
        Nee maar ze hebben voldoende alternatieven.
        De Clio R3, de Megane N4, De Twingo R1 en R2. I mean, als't toch maar voor de lol is, moet dat niet persé een auto zijn voor een topprestatie... En dan nog, 't zou kunnen dat Renault het simpelweg verbiedt om met andere wagens te rijden.

Comment

• Ie heeft echt wel oerechance gehad hoor

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Foto v/d achterkant.

Comment

• Gisteren nog een stukje van d'Ambrosio in het nieuws. Hij zegt dat we allemaal moeten komen supporteren in Spa! Hij hoopt ook om 1 punt te pakken.

Denk dat ik dit jaar toch eens moet gaan zien in Spa...

Comment

• computeranimatie van de crash waar je duidelijk de ernst van de crash ziet...

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Holy shit.

Maar hoe komt het dat zijn rechterarm en -hand dan zo toegetakeld zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                    Holy shit.

Maar hoe komt het dat zijn rechterarm en -hand dan zo toegetakeld zijn?
                    Hij zat links en de vangrail heeft zich door het midden van de wagen geboord.

Comment

• die hebben dan nog hoerechance gehad!

Comment

• Die co-piloot misschien, maar Kubica toch niet? Die zal een jaar moeten revalideren, moet waarschijnlijk nog geopereerd worden, wordt in een kunstmatige coma gehouden en zal van geluk mogen spreken als hij nog kan terugkeren in de F1.
                        Last edited by ; 08/02/2011, 18:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                          Die co-piloot misschien, maar Kubica toch niet? Die zal een jaar moeten revalideren, moet waarschijnlijk nog geoppereerd worden, wordt in een kunstmatige coma gehouden en zal van geluk mogen spreken als hij nog kan terugkeren in de F1.
                          Voor hetzelfde geld was die vangrail nog wat meer naar kubica's kant en dan reed renault met 1 volledig zwarte wagen rond ipv zwart/goud.

Comment

• Vandaag werd de Force India VJM04 & de HRT F111 voorgesteld:

Comment

• Comment

• En voor hetzelfde geld blijft die stomme vangrail staan, kvind echt een 'dom' (lees: onbegrijpelijk) voorval hoe die vangrail nét zo kan plooien. Een geluk met een ongeluk dat wel.

Comment

• Coole livery op die HRT. Maar ik heb zo'n gevoel dat dat niet de definitieve zal zijn.

Ik hoop maar dat het goed komt met Kubica en dat we hem nog terug gaan zien in de F1. Nadat Jacques Villeneuve ermee gestopt was ben ik niet echt nog van iemand fan geweest, maar Kubica (Villeneuves vervanger dan nog wel ) heeft me toch altijd gecharmeerd.

Comment

• Waarom is iedereen eigenlijk zo'n fan van Kubica?

Hij is snel, extreem consistent...

Maar weinig spectaculair, weinig charismatisch, geen opvallende uitspraken?

Los van het feit dat ik hem het beste gun en ook graag terug zou zien (kunnen) keren, liever dan nog een paydriver in een auto terug te zien

Comment

• Een van de grootste bedrijven (tata) ter wereld, zo Indiaas als het maar zijn kan...

En dan staan ze niet op het Indiase team, maar op de livery van een spaans team

Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten

Comment

• Is Tata niet de persoonlijke sponsor van Narain Karthikeyan? En die rijd voor HRT en niet voor Force India natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                          Waarom is iedereen eigenlijk zo'n fan van Kubica?

Hij is snel, extreem consistent...

Maar weinig spectaculair, weinig charismatisch, geen opvallende uitspraken?

Los van het feit dat ik hem het beste gun en ook graag terug zou zien (kunnen) keren, liever dan nog een paydriver in een auto terug te zien
                                          Misschien het feit dat hij nooit echt de beste auto had, maar er wel altijd mooie dingen mee liet zien, zoals vorig jaar.

Comment

Working...
                                          X