Dit was toch al lang geweten? Echte kampioenen zijn gewoon klootzakken...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk BerichtenDit was toch al lang geweten? Echte kampioenen zijn gewoon klootzakken...
Heeft niks met echte kampioen zijn of niet te maken. Een "kampioen" die op zo'n manier een teamgenoot int zak probeert te zetten is gewoon geen kampioen waardig. We hebben vorig seizoen ook enkele keren de slechtste kant van Alonso gezien. Gelukkig is hij geen wereldkampioen geworden.
Comment
-
Een stukje van op de F1 website, een interview met Bernie Ecclestone.
Q: Any more ideas?
BE: Yes. Look at the races we have now. Overtaking is almost impossible because in the dry there is only one line good for maximum speed because of the rubber on the track. You have a completely different picture when it is wet. We always had the most exciting races in the wet so let’s think of making rain…
Q: Making rain?
BE: Yes. There are race tracks that you can make artificially wet and it would be easy to have such systems at a number of tracks. Why not let it ‘rain’ in the middle of a race? For 20 minutes or the last ten laps? Maybe with a two-minute warning ahead of it. Suspense would be guaranteed and it would be the same for all.
Dit vind ik toch echt wel belachelijk, in de F1 mag het gerust al wel eens spectaculair zijn maar plotseling beslissen om het te laten regenen of de baan nat te maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk BerichtenEen stukje van op de F1 website, een interview met Bernie Ecclestone.
Q: Any more ideas?
BE: Yes. Look at the races we have now. Overtaking is almost impossible because in the dry there is only one line good for maximum speed because of the rubber on the track. You have a completely different picture when it is wet. We always had the most exciting races in the wet so let’s think of making rain…
Q: Making rain?
BE: Yes. There are race tracks that you can make artificially wet and it would be easy to have such systems at a number of tracks. Why not let it ‘rain’ in the middle of a race? For 20 minutes or the last ten laps? Maybe with a two-minute warning ahead of it. Suspense would be guaranteed and it would be the same for all.
Dit vind ik toch echt wel belachelijk, in de F1 mag het gerust al wel eens spectaculair zijn maar plotseling beslissen om het te laten regenen of de baan nat te maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
En dat de eerste GP maar snel van start gaat ! Kan niet meer wachten op het nieuwe seizoen !
Ik hoop dat McLaren wat de underdog probeert uit te hangen door te verkondigen dat ze nog niet zo snel zijn als Red Bull en Ferrari. Ook al ben ik een Vettel-fan, het zou zalig zijn dat iedere quali drie teams aanspraak maken op dat eerste plekje op de grid
Comment
-
Gisteren heeft Button alvast getest met een nieuwe "voorvleugel".
Wat me trouwens opvalt, de Toro Rosso's zijn zowel deze als vorige testsessies steeds terug te vinden op P2 of P3. Ze gingen voor de verstelbare achtervleugel en KERS alvast samenwerken met Red Bull, zal tof zijn als zij ook de aansluiting kunnen vinden bij Williams, Sauber, Renault, maar ja, wat vertelt zo'n testsessie over de hele wagen, betrouwbaarheid enzovoort...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenBRON; The Guardian
De coverage van de BBC was een plezier om naar te kijken, maar ik vond het er wel over dat ze steeds met een stuk of 6 presentatoren ter plaatse waren.
Jammer dat ze het niet gewoon wat minder uitgebreid maken ipv het direct helemaal af te schaffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenPirelli heeft de volgende kleurstelling bedacht:
Harde slick - zilver
Medium slick - wit
Zachte slick - geel
Superzachte slick - rood
De regenbanden zijn:
Intermediate - lichtblauw
Regenband - oranje.
En nu allemaal flink van buiten leren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenZilver en wit zullen zeer moeilijk uit elkaar te houden zijn...
Comment
Comment