Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• WTF, dat doet me denken aan dit:

Comment

• Ik meende ergens gelezen te hebben dat Schumacher eventueel rally wil gaan rijden ipv nog een paar seizoenen f1 (?)

Comment

• Dat zou pas een slecht idee zijn vrees ik!

Comment

• Welke dag was het nu ook alweer vandaag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
            welke dag was het nu ook alweer vandaag?
            kut!!

Comment

• Kimi Räikkönen zullen we niet meer terug zien in de F1...
              Hij overweegt om binnenkort ook deel te nemen aan NASCAR races.

F1 Journaal: Räikkönen neemt deel aan NASCAR

Artikel is geschreven op 29 maart, geen 1 april...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                Welke dag was het nu ook alweer vandaag?
                Vrijdag visdag
                Ma this idd niet waar

Nog eentje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                  Vond ik nog wel knap gevonden !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
                    Kimi Räikkönen zullen we niet meer terug zien in de F1...
                    Hij overweegt om binnenkort ook deel te nemen aan NASCAR races.

F1 Journaal: Räikkönen neemt deel aan NASCAR

Artikel is geschreven op 29 maart, geen 1 april...
                    'Overstap van Raikkonen naar NASCAR was een grap'

Kimi Raikkonen zal over enkele weken zijn debuut maken in de NASCAR, althans dat werd enkele dagen geleden gemeld door een Finse journalist. Volgens de Amerikaanse Formule 1-commentator Bob Varsha zijn alle berichten rondom het debuut van Raikkonen in de spectaculaire Amerikaanse raceklasse een grap.

"Persoonlijk denk ik dat het een april-grap is", vertelde Varsha, werkzaam bij SpeedTV. "Ik vind het allemaal erg vreemd. Volgens mij past zijn ingetogen persoonlijkheid helemaal niet in de NASCAR en twee jaar geleden gaf hij nog aan geen grote fan te zijn van de klasse."

Ook Jaques Villeneuve, die tegenwoordig ook racet in Amerika, geloof niet dat Raikkonen zich thuis zal voelen in de NASCAR. "Het rijden zal voor hem geen probleem zijn. Zijn grootste uitdaging ligt naast het circuit. Hij zal zich sociaal open moeten stellen."
                    Bron: http://www.f1today.nl/20110402/overs...-een-grap.html

Comment

• Heeft ondertussen getekend voor Kyle Busch Motorsports, zal zijn eerste wedstrijd rijden op 20 mei in de NASCAR Camping World Truck Series, daar zal hij nog een andere ouwe bekende van de F1 tegenkomen... Nelson Piquet Jr.

Bron: http://www.kylebuschmotorsports.com/...ry.php?nid=133

Comment

• Raikkonen
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Is senna's auto waarin hij stierf ergens te bezichtigen?
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                            Is senna's auto waarin hij stierf ergens te bezichtigen?
                            De auto zit bij Williams, denk niet dat ze hem displayen, maar misschien kan je hem wel zien mits heel vriendelijk vragen ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                              De auto zit bij Williams, denk niet dat ze hem displayen, maar misschien kan je hem wel zien mits heel vriendelijk vragen ofzo.
                              Correctie: heb eens een topic geopend op Williams hun forum en dit was het eerste antwoord.
                              As for senna’s car it’s now at williams HQ at the groves were it will remain forever you can see it when you go on a tour there rebulit of course I will dig out the photo and post later

Comment

• Ik zou eigenlijk wel graag eens gaan kijken naar Spa-Francorchamps.

Wat raden jullie me aan:

- enkel de zondag gaan, en hopen om binnen de 5 km van het circuit de wagen te kunnen parkeren
                                -het hele weekend te gaan en extra te betalen voor de kamping

Weten jullie ook waar je de goedkoopste tickets kan vinden?

Comment

• Ik ga nu al 3 jaar op rij en ik kan je zeggen het hele weekend is de kleine meerprijs echt wel waard.

Vooral als je een weekend ticket hebt mag je op donderdag de pitwalk doen, waar je alle wagens en piloten van dichtbij ziet. Zeer de moeite
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Ik ga nu al 3 jaar op rij en ik kan je zeggen het hele weekend is de kleine meerprijs echt wel waard.

Vooral als je een weekend ticket hebt mag je op donderdag de pitwalk doen, waar je alle wagens en piloten van dichtbij ziet. Zeer de moeite
                                    222
                                    Vooral zien dat je je verblijf vroeg boekt, hoe dichter bij het circuit, hoe meer sfeer je gaat hebben.

Comment

Ik ga nu al 3 jaar op rij en ik kan je zeggen het hele weekend is de kleine meerprijs echt wel waard.

Via welke site heb je dan uw tickets gekocht?

Waar parkeer je dan, of hoe gaat dat in z'n werk met die campingtickets die je moet kopen?
                                      Koop jij zo'n campingticket of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                        222
                                        Vooral zien dat je je verblijf vroeg boekt, hoe dichter bij het circuit, hoe meer sfeer je gaat hebben.
                                        Jij hebt dan al een eindje geleden geboekt?

Waar dan ongeveer? En via welke site?

Comment

Working...
                                        X