WTF, dat doet me denken aan dit:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenwelke dag was het nu ook alweer vandaag?
Comment
-
Kimi Räikkönen zullen we niet meer terug zien in de F1...
Hij overweegt om binnenkort ook deel te nemen aan NASCAR races.
F1 Journaal: Räikkönen neemt deel aan NASCAR
Artikel is geschreven op 29 maart, geen 1 april...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenWelke dag was het nu ook alweer vandaag?
Ma this idd niet waar
Nog eentje
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk BerichtenKimi Räikkönen zullen we niet meer terug zien in de F1...
Hij overweegt om binnenkort ook deel te nemen aan NASCAR races.
F1 Journaal: Räikkönen neemt deel aan NASCAR
Artikel is geschreven op 29 maart, geen 1 april...'Overstap van Raikkonen naar NASCAR was een grap'
Kimi Raikkonen zal over enkele weken zijn debuut maken in de NASCAR, althans dat werd enkele dagen geleden gemeld door een Finse journalist. Volgens de Amerikaanse Formule 1-commentator Bob Varsha zijn alle berichten rondom het debuut van Raikkonen in de spectaculaire Amerikaanse raceklasse een grap.
"Persoonlijk denk ik dat het een april-grap is", vertelde Varsha, werkzaam bij SpeedTV. "Ik vind het allemaal erg vreemd. Volgens mij past zijn ingetogen persoonlijkheid helemaal niet in de NASCAR en twee jaar geleden gaf hij nog aan geen grote fan te zijn van de klasse."
Ook Jaques Villeneuve, die tegenwoordig ook racet in Amerika, geloof niet dat Raikkonen zich thuis zal voelen in de NASCAR. "Het rijden zal voor hem geen probleem zijn. Zijn grootste uitdaging ligt naast het circuit. Hij zal zich sociaal open moeten stellen."
Comment
-
Heeft ondertussen getekend voor Kyle Busch Motorsports, zal zijn eerste wedstrijd rijden op 20 mei in de NASCAR Camping World Truck Series, daar zal hij nog een andere ouwe bekende van de F1 tegenkomen... Nelson Piquet Jr.
Bron: http://www.kylebuschmotorsports.com/...ry.php?nid=133
Comment
-
-
Is senna's auto waarin hij stierf ergens te bezichtigen?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenIs senna's auto waarin hij stierf ergens te bezichtigen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDe auto zit bij Williams, denk niet dat ze hem displayen, maar misschien kan je hem wel zien mits heel vriendelijk vragen ofzo.
As for senna’s car it’s now at williams HQ at the groves were it will remain forever you can see it when you go on a tour there rebulit of course I will dig out the photo and post later
Comment
-
Ik zou eigenlijk wel graag eens gaan kijken naar Spa-Francorchamps.
Wat raden jullie me aan:
- enkel de zondag gaan, en hopen om binnen de 5 km van het circuit de wagen te kunnen parkeren
-het hele weekend te gaan en extra te betalen voor de kamping
Weten jullie ook waar je de goedkoopste tickets kan vinden?
Comment
-
Ik ga nu al 3 jaar op rij en ik kan je zeggen het hele weekend is de kleine meerprijs echt wel waard.
Vooral als je een weekend ticket hebt mag je op donderdag de pitwalk doen, waar je alle wagens en piloten van dichtbij ziet. Zeer de moeiteCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenIk ga nu al 3 jaar op rij en ik kan je zeggen het hele weekend is de kleine meerprijs echt wel waard.
Vooral als je een weekend ticket hebt mag je op donderdag de pitwalk doen, waar je alle wagens en piloten van dichtbij ziet. Zeer de moeite
Vooral zien dat je je verblijf vroeg boekt, hoe dichter bij het circuit, hoe meer sfeer je gaat hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenIk ga nu al 3 jaar op rij en ik kan je zeggen het hele weekend is de kleine meerprijs echt wel waard.
Vooral als je een weekend ticket hebt mag je op donderdag de pitwalk doen, waar je alle wagens en piloten van dichtbij ziet. Zeer de moeite
Waar parkeer je dan, of hoe gaat dat in z'n werk met die campingtickets die je moet kopen?
Koop jij zo'n campingticket of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten222
Vooral zien dat je je verblijf vroeg boekt, hoe dichter bij het circuit, hoe meer sfeer je gaat hebben.
Waar dan ongeveer? En via welke site?
Comment
Comment