Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Raïkkönen is vandaag lichtgewond geraakt aan zijn linkerhand, dit tijdens een wedstrijd met sneeuwscooters.

Raïkkönen licht gewond na ongeval met sneeuwscooter

Comment

• Ricciardo & Vergne zijn bevestigd bij STR voor 2012, wat dus wil zeggen dat Buemi & Alguersuari zomaar op straat staan

mss kan Alguersuari nog wel terecht bij Williams of HRT..

Comment

• Tja, als je voor zo'n team tekent weet je dat het van het ene seizoen op het andere gedaan kan zijn want ook al ontkennen ze het, het blijft het Red Bull junior-team.

Comment

• Nu ook Diresta & Hulkenberg officieel aangekondigd bij Force India

nog 2 (officiele) stoeltjes te gaan, eentje bij Williams en eentje bij HRT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
            Overzichtje. Schuingedrukte namen zijn iet bevestigde namen, maar mogelijkheden

Red Bull Racing
            Vettel
            Webber

McLaren
            Button
            Hamilton

Ferrari
            Alonso
            Massa

Mercedes GP
            Schumacher
            Rosberg

Renault
            Raikkonen
            Grosjean

Force India
            Di Resta
            Hulkenberg

Sauber
            Perez
            Kobayashi

Toro Rosso
            Vergne
            Ricciardo

Williams
            Maldonado
            Barrichello
            Sutil

Caterham
            Kovalainen
            Trulli

HRT
            De La Rosa
            karrevracht aan mogelijkheden, afhankelijk van de valies met geld

Marrusia
            Glock
            Pic
            update!

Comment

• Ze zijn allemaal schuin gedrukt.

Comment

• Jammer dat Massa blijft. Zou leuk zijn mocht een topteam 'es plaats maken voor een jonge belofte (vraag me geen namen, ik heb te weinig zicht op de aankomende lichting / nieuwe generatie).

Comment

• De kans dat D'Ambrosio aan de start staat de eerste GP lijkt me nu wel zéér klein, zeker met de twee STR rijders van 2011 ook op de markt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
                    De kans dat D'Ambrosio aan de start staat de eerste GP lijkt me nu wel zéér klein, zeker met de twee STR rijders van 2011 ook op de markt.
                    De STR rijders zie je in principe niet meer terug. De teams die nog zitjes hebben willen daar cash voor betaald worden. De ex-STR's werden gesteund door Redbull, zal nu niet meer waar zijn. Die gaan niet betalen voor een Williams zitje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Jammer dat Massa blijft. Zou leuk zijn mocht een topteam 'es plaats maken voor een jonge belofte (vraag me geen namen, ik heb te weinig zicht op de aankomende lichting / nieuwe generatie).
                      Kubica rijdt binnen dit en 3 jaar voor Ferrari, mark my words.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                        De STR rijders zie je in principe niet meer terug. De teams die nog zitjes hebben willen daar cash voor betaald worden. De ex-STR's werden gesteund door Redbull, zal nu niet meer waar zijn. Die gaan niet betalen voor een Williams zitje
                        Alguersuari zal in 2013 wel terug in de F1 zitten. Niemand had verwacht dat ie de deur ging gewezen worden bij STR.

Comment

• Het kan mij maar matig boeien eigenlijk wie die zitjes allemaal gaat vullen.

't Is inderdaad spijtig dat bij de 3 topteams dezelfde 6 piloten blijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                            Alguersuari zal in 2013 wel terug in de F1 zitten. Niemand had verwacht dat ie de deur ging gewezen worden bij STR.
                            Nochtans is er gedurende vorig seizoen vele malen gezegd geweest dat Alguersuari tijdens het seizoen al ging vervangen worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                              Kubica rijdt binnen dit en 3 jaar voor Ferrari, mark my words.
                              Zou beestig zijn want die kan wel wat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Zou beestig zijn want die kan wel wat.
                                Idd, maar gaat die nog de oude zijn? Ik ben nooit een grote fan van Massa geweest, maar voor zijn accident op de Hungaroring in 2009 was die toch ook veel beter dan tegenwoordig.
                                Ik hoop dat Kubica terug in de F1 te zien zal zijn, maar ik twijfel er toch aan.

Comment

• De races en kwalificaties die de BBC in 2012 zal uizenden: China, Spanje, Monaco, Europa, Groot-Brittannië, België, Singapore, Zuid-Korea, Abu Dhabi en Brazilië.

Commentaar zal gegeven worden door Ben Edwards & David Coulthard, want Martin Brundle stapt over naar Sky, juist zoals Ted Kravitz (die altijd in de pits staat).

Lee McKenzie blijft bij de BBC en van Jake Humphrey weet ik het niet.

Comment

• foutje

Comment

• Bruno Senna heeft ook laten verstaan indien hij geen zitje in de F1 kan veroveren, dat hij het gaat proberen om in de Nascar aan de slag te kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
                                        De races en kwalificaties die de BBC in 2012 zal uizenden: China, Spanje, Monaco, Europa, Groot-Brittannië, België, Singapore, Zuid-Korea, Abu Dhabi en Brazilië.

Commentaar zal gegeven worden door Ben Edwards & David Coulthard, want Martin Brundle stapt over naar Sky, juist zoals Ted Kravitz (die altijd in de pits staat).

Lee McKenzie blijft bij de BBC en van Jake Humphrey weet ik het niet.
                                        Zou sammy neyrinck niet overstappen naar vt4, dan hebben misschien een deftig alternatief voor de races die niet door de bbc uitgezonden worden.

Comment

• Ik vind het best wel leuk dat sowieso van elke GP de hoogtepunten 's avonds op BBC HD worden uitgezonden. Dit jaar heb ik een paar keer hiervan gebruik gemaakt en ik heb echt niet de indruk gehad dat ik iets gemist had.

Ik ben trouwens al jaren voorstander van 2 kortere races ipv 1 lange race. De auto's gaan toch niet (zo snel) meer kapot en op die manier wordt er nog meer geraced ipv de eerste 3 rondes geraced en daarna getemporiseerd.

Comment

Working...
                                          X