Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
    How how, dat is niet dezelfde regelgeving he
    Euh, ik dacht dat men in 2001 wel degelijk de afstand tunnen RP en voorvleugel van 5 naar 10 centimeter had gebracht, en dat Jordan en Benetton in hun zoektocht naar de uiterste grens dit hadden uitgevonden. Toen ontstond bij veel teams de 'knik' in de voorvleugel.

Of wat bedoel je?

Comment

• Zopas is aangekondigd dat er GEEN GP F1 zal zijn op Francorchamps dit jaar door infrastructuurswerken

Zie pitpass.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
        Zopas is aangekondigd dat er GEEN GP F1 zal zijn op Francorchamps dit jaar door infrastructuurswerken

Zie pitpass.com
        Inderdaad. Zie ook www.formula1.com

Comment

• infrastructuurwerken?
          Welke wilde weldoener is daar verantwoordelijk voor ?
          Is eigenlijk goed nieuws, alleen slechte timing.

Comment

• [QUOTE=zwoemba]Zopas is aangekondigd dat er GEEN GP F1 zal zijn op Francorchamps dit jaar door infrastructuurswerken

Typisch, zitten die walen met het mooiste circuit ter wereld, zijn ze nog te lui om die geplande werken die al jaren aanslepen uit te voeren...
            En voor geld kunnen ze altijd in de partijkas van de PS terecht, vlaams geld genoeg
            De oplossing is het grondgebied spa vlaams te maken...
            En dan die pretentie, "Ik versta geen engels, het zal dan wel niet belangrijk zijn", ongelooflijk die mannen.....
            Last edited by ; 08/02/2006, 22:02.

Comment

• Dat was toch te verwachten.
              Nu moeten ze die omstreden 8mio niet betalen om hem door te laten gaan...
              Volgend jaar doet ecclestone het zelf...

Comment

• behoud de nieuwe mclaren mp4-21 eigelijk z'n oranje kleur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                  behoud de nieuwe mclaren mp4-21 eigelijk z'n oranje kleur?
                  Jammergenoeg niet nee.Is slechts een interim kleur, verwijzend naar de orinele kleur van het team.

Comment

• Hier de eerste foto's van de nieuwe livery van Mclaren. In ieder geval zeer blinkend en eigenlijk best wel geslaagd en een pak moderner dan de laatste jaren.

Comment

• Wat een kotslivery.

Comment

• eigelijk zijn de kleuran nog niet zo lelijk, ik zou zelfs durven zeggen dat dit de mooiste f1 is tot nu toe

Comment

• Ik vind het echt een PRACHTIGE livery. Wat mij betreft de mooiste tot nu toe

Benieuw wat er van overblijft na een (volledige?) race

Comment

• Silberpfeilen zijn terug

mooie livery!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                              Silberpfeilen zijn terug

mooie livery!
                              Ik heb het moeilijk met dat fluorood.
                              Voor de rest is het idd wel mooi.

Comment

• ik vind het wel een mooie livery !
                                eindelijk is de silver pfeil terug

Comment

• Dat chromé is echt wel knap, enkel met dat fluoroodachtig kleurtje is het wel effe schrikken. Toch knap, benieuwd naar meer foto's.

Spijtig dat Ferrari zo eens niets onderneemt, ik heb me altijd afgevraagd hoe knap zo'n ferrari wel niet zou zijn met een rood metallic erop (zoals het jaguargroen toen ze nog bestonden)

Comment

• Die McLaren ziet er ongeloofloos goed uit. Het zou visueel al wat leuker zijn moesten er wat meer teams creatief met hun teamkleuren omspringen. Ferrari bijvoorbeeld. Al jaren zitten we op dat rood te kijken, zoals hier reeds gezegd is, een metallic rode Ferrari zou wel knap zijn en waarom niet eens geel!?

Comment

• Ik vind 'm niet zo mooi eigenlijk... een beetje kitsch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter
                                        Die McLaren ziet er ongeloofloos goed uit. Het zou visueel al wat leuker zijn moesten er wat meer teams creatief met hun teamkleuren omspringen. Ferrari bijvoorbeeld. Al jaren zitten we op dat rood te kijken, zoals hier reeds gezegd is, een metallic rode Ferrari zou wel knap zijn en waarom niet eens geel!?
                                        Ja, geel.Dat zou nog eens iets zijn.De échte Ferrarikleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                                          Dat chromé is echt wel knap, enkel met dat fluoroodachtig kleurtje is het wel effe schrikken. Toch knap, benieuwd naar meer foto's.

Spijtig dat Ferrari zo eens niets onderneemt, ik heb me altijd afgevraagd hoe knap zo'n ferrari wel niet zou zijn met een rood metallic erop (zoals het jaguargroen toen ze nog bestonden)
                                          'T is bij McLaren een traditie geworden sinds ze met Mercedes-motoren rijden.De vorige livery was ook revolutionair toen die in '97 op de wagens verscheen.

Comment

Working...
                                          X