Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Euh, ik dacht dat men in 2001 wel degelijk de afstand tunnen RP en voorvleugel van 5 naar 10 centimeter had gebracht, en dat Jordan en Benetton in hun zoektocht naar de uiterste grens dit hadden uitgevonden. Toen ontstond bij veel teams de 'knik' in de voorvleugel.
[QUOTE=zwoemba]Zopas is aangekondigd dat er GEEN GP F1 zal zijn op Francorchamps dit jaar door infrastructuurswerken
Typisch, zitten die walen met het mooiste circuit ter wereld, zijn ze nog te lui om die geplande werken die al jaren aanslepen uit te voeren...
En voor geld kunnen ze altijd in de partijkas van de PS terecht, vlaams geld genoeg
De oplossing is het grondgebied spa vlaams te maken...
En dan die pretentie, "Ik versta geen engels, het zal dan wel niet belangrijk zijn", ongelooflijk die mannen.....
Hier de eerste foto's van de nieuwe livery van Mclaren. In ieder geval zeer blinkend en eigenlijk best wel geslaagd en een pak moderner dan de laatste jaren.
Spijtig dat Ferrari zo eens niets onderneemt, ik heb me altijd afgevraagd hoe knap zo'n ferrari wel niet zou zijn met een rood metallic erop (zoals het jaguargroen toen ze nog bestonden)
Die McLaren ziet er ongeloofloos goed uit. Het zou visueel al wat leuker zijn moesten er wat meer teams creatief met hun teamkleuren omspringen. Ferrari bijvoorbeeld. Al jaren zitten we op dat rood te kijken, zoals hier reeds gezegd is, een metallic rode Ferrari zou wel knap zijn en waarom niet eens geel!?
Die McLaren ziet er ongeloofloos goed uit. Het zou visueel al wat leuker zijn moesten er wat meer teams creatief met hun teamkleuren omspringen. Ferrari bijvoorbeeld. Al jaren zitten we op dat rood te kijken, zoals hier reeds gezegd is, een metallic rode Ferrari zou wel knap zijn en waarom niet eens geel!?
Spijtig dat Ferrari zo eens niets onderneemt, ik heb me altijd afgevraagd hoe knap zo'n ferrari wel niet zou zijn met een rood metallic erop (zoals het jaguargroen toen ze nog bestonden)
'T is bij McLaren een traditie geworden sinds ze met Mercedes-motoren rijden.De vorige livery was ook revolutionair toen die in '97 op de wagens verscheen.
Comment