Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
goh, jong, jij gaat beter niet naar een circuit ... al die onverbrande koolwaterstoffen in de lucht ....
Later zou ik zeker ook niet met de wagen rijden, je vervuilt daar andere mensen hun longen mee
Ik besef maar al te goed dat mijn longen vervuild worden door de rotzooi in de lucht hangen, maar daar kan ik weinig tegen inbrengen.
Maar de manier van de rokers daarentegen daar krijg ik het van.
Ze zijn volop bezig met het bouwen van een eigen wagen, maar omdat ze pas zo laat toestemming heb gekregen van de FIA en gewoonweg de korte tijd voor alles op punt te stellen hebben ze de A23 aangepast aan de huidige regels. Slim gezien omdat ze ook de oude Arrows fabriek zitten en dus daar zal nog genoeg materiaal gestaan hebben voor de fabricage van stukken.
Ze zien 2006 vooral als een testjaar en ze hopen op punten met de grote prijs van Japan. Ik vin het gewoon knap dat ze nu al meedoeen, hoe meer wagens hoe spannender het kan worden.
Wil iemand Max -madman- Mosley eindelijk eens stoppen? De man begint naast zijn schoenen te lopen, met al z'n -al dan niet absurde- regeltjes:
Oorspronkelijk geplaatst door F1racing.nl
En nog meer plannen uit de hoge hoed van Max Mosley. De FIA-president lijkt het een goed plan om alle teams een bepaald aantal liter benzine per race te geven. Daar komt bij dat elk soort motor toegestaan zou worden.
Ik vind het idee nog niet zo slecht eigenlijk. Zo komt er wat meer verscheidenheid tussen de verschillende wagens. En het onderzoek naar zuinigere motoren is voor onze portemonnee ook positief.
Er zou eens eenmalig een grote reglementswijziging moeten zijn, die dan wel enkele jaren onveranderd blijft, nu is het maar een knoeiboel..
Mij komt voornamelijk die continu aanpassing van de regels de oren uit. Ik ben vóór regels die de sport ten goede komen, daar niets van, maar laat ze aub eens 1 of 2 seizoenen onaangeroerd...
Mij komt voornamelijk die continu aanpassing van de regels de oren uit. Ik ben vóór regels die de sport ten goede komen, daar niets van, maar laat ze aub eens 1 of 2 seizoenen onaangeroerd...
Ik vind het ook maar niets dat ze constant dingen liggen te veranderen. Maar dit zal toch voor over een paar jaar zijn.
Comment