Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
    Als je die cirkel met die ster bedoelt dat is het mercedes-logo

Daaronder staat Mclaren denk ik...

En ik denk dat Peeka de Mclaren boogjes bedoelde...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
      Het McLaren-logo zit op de snuit.Zit daar al jaren, sinds de zilvere painting in '97.Daar is niks aan veranderd volgens mij.
      How ****, 'k was helemaal abuis. Het is niet mclaren dat ik bedoelde, maar West dat helemaal verdwenen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
        How ****, 'k was helemaal abuis. Het is niet mclaren dat ik bedoelde, maar West dat helemaal verdwenen is.
        anti-tabakswet hé

Comment

anti-tabakswet hé
          Dan maar de sterken drank

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
            Dan maar de sterken drank
            Liever sterke drank dan die stinkende kankerstokken.

Comment

bijna even ongezond.
              A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                bijna even ongezond.
                We hebben die discussie nog al eens gevoerd, maar ik blijf erbij:

Dat rokers hun eigen longen vervuilen, maar niet de mijne.
                Ben ik blij dat er eindelijk een fatsoenlijke rokerswet zit aan te komen.

Comment

We hebben die discussie nog al eens gevoerd, maar ik blijf erbij:

Dat rokers hun eigen longen vervuilen, maar niet de mijne.
                  Ben ik blij dat er eindelijk een fatsoenlijke rokerswet zit aan te komen.
                  goh, jong, jij gaat beter niet naar een circuit ... al die onverbrande koolwaterstoffen in de lucht ....

Later zou ik zeker ook niet met de wagen rijden, je vervuilt daar andere mensen hun longen mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
                    goh, jong, jij gaat beter niet naar een circuit ... al die onverbrande koolwaterstoffen in de lucht ....

Later zou ik zeker ook niet met de wagen rijden, je vervuilt daar andere mensen hun longen mee
                    Ik besef maar al te goed dat mijn longen vervuild worden door de rotzooi in de lucht hangen, maar daar kan ik weinig tegen inbrengen.
                    Maar de manier van de rokers daarentegen daar krijg ik het van.

Comment

Maar de manier van de rokers daarentegen daar krijg ik het van.
                      dat kan je van iedere vervuiler zeggen ... en nee, ik ben geen roker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
                        dat kan je van iedere vervuiler zeggen ... en nee, ik ben geen roker
                        True, maar dan nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                          Daaronder staat Mclaren denk ik...

En ik denk dat Peeka de Mclaren boogjes bedoelde...
                          Er staat precies idd een grijs-met-zwart streepje onder de ster in het rood, dat zou het weleens kunnen zijn
                          BMW = Freude Am Fahren

Comment

Er bestaan slechts 2 soorten Schotse whisky: goeie en ... hele goeie

Mooie wagen die nieuwe Mclaren. Die wagens mogen er wat opvallender uitzien. Zeker leuk voor de sponsors.

Comment

• Het is toch een verdomd prachtige helm

Last edited by zwoemba; 15/02/2006, 22:43.

Comment

Of komt er in de loop van het seizoen toch nog een (deels) eigen ontwikkeld model? Ik dacht van wel. Momenteel heeft het toch dezelfde uitstraling als een caféploeg in de voetbal.
                                Ze zijn volop bezig met het bouwen van een eigen wagen, maar omdat ze pas zo laat toestemming heb gekregen van de FIA en gewoonweg de korte tijd voor alles op punt te stellen hebben ze de A23 aangepast aan de huidige regels. Slim gezien omdat ze ook de oude Arrows fabriek zitten en dus daar zal nog genoeg materiaal gestaan hebben voor de fabricage van stukken.

Ze zien 2006 vooral als een testjaar en ze hopen op punten met de grote prijs van Japan. Ik vin het gewoon knap dat ze nu al meedoeen, hoe meer wagens hoe spannender het kan worden.

Comment

• Wil iemand Max -madman- Mosley eindelijk eens stoppen? De man begint naast zijn schoenen te lopen, met al z'n -al dan niet absurde- regeltjes:

Oorspronkelijk geplaatst door F1racing.nl
                                  En nog meer plannen uit de hoge hoed van Max Mosley. De FIA-president lijkt het een goed plan om alle teams een bepaald aantal liter benzine per race te geven. Daar komt bij dat elk soort motor toegestaan zou worden.

VOLLEDIG ARTIKEL
                                  BRON

Sorry hé, maar het is hoog tijd dat het eens 1 of 2 seizoenen stopt met continu aanpassing van reglementeringen allerhande!
                                  Last edited by ; 16/02/2006, 16:52.

Comment

• Dat is nog geen slecht voorstel.
                                    A Twist of the Wrist

Comment

• Ik vind het idee nog niet zo slecht eigenlijk. Zo komt er wat meer verscheidenheid tussen de verschillende wagens. En het onderzoek naar zuinigere motoren is voor onze portemonnee ook positief.

Er zou eens eenmalig een grote reglementswijziging moeten zijn, die dan wel enkele jaren onveranderd blijft, nu is het maar een knoeiboel..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                      cc

Comment

• Mij komt voornamelijk die continu aanpassing van de regels de oren uit. Ik ben vóór regels die de sport ten goede komen, daar niets van, maar laat ze aub eens 1 of 2 seizoenen onaangeroerd...

Comment

Mij komt voornamelijk die continu aanpassing van de regels de oren uit. Ik ben vóór regels die de sport ten goede komen, daar niets van, maar laat ze aub eens 1 of 2 seizoenen onaangeroerd...
                                          Ik vind het ook maar niets dat ze constant dingen liggen te veranderen. Maar dit zal toch voor over een paar jaar zijn.
                                          A Twist of the Wrist

Comment

Working...
                                          X