Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zal toch maar voor alle zekerheid eens goed in de krant kijken , want vorig jaar heb ik nog zo eens op een domme mannier alleen het einde kunnen zien ; Dacht toen ook dat het om 14u begon...en was al de voorlaatste ronde
De eerste beelden vd nieuwe livery van Scuderia Torro Rosso!
Ivm de artikels in de kranten, ik weet niet meer juist de welke (ofwel gva ofwel hln) stonden er een paar blunders in. Nml STR zou met een oud minardi-chassis rijden, en nog enkele
De livery van STR is gewoon heerlijk nog specialer dan de blinkende Mclaren. Red Bull weet echt hoe ze de aandacht kunnen trekken.
STR1 is een wagen gebaseerd op de RB1 en PS05. Maar om het cru te zeggen is het gewoon een doorontwikkeling van de RB1.
hij heeft eigenlijk helemaal niets met de PS05 te maken.. hij is eigenlijk zoals je zegt een doorontwikkeling van de RB1 met een aantal trekjes van de RB2, om zo toch maar te ontkomen aan het feit van dat er geen chassis 'mogen herbruikt worden' tussen verschillende teams..
Ik vrees dat Torro Rosso wel eens het slechtste team gaat worden dit jaar.
Ok Super Aguri heeft een 4 jaar oude Arrows maar met een splinternieuwe Honda motor wat 1 van de beste is kwa PK en betrouwbaarheid. Toch denk ik dat ze Torro Rosso kunnen afhouden voor die laatste plaatsen.
Ook het talent dat bij Super Aguri zit schat ik hoger in dan dat bij Torro Rosso.
Ok Super Aguri heeft een 4 jaar oude Arrows maar met een splinternieuwe Honda motor wat 1 van de beste is kwa PK en betrouwbaarheid. Toch denk ik dat ze Torro Rosso kunnen afhouden voor die laatste plaatsen.
Ook het talent dat bij Super Aguri zit schat ik hoger in dan dat bij Torro Rosso.
dat staat wel serieus in contrast met hetgeen ik erover denk.. een oerbetrouwbare V10 achterin die zeker niet moet onderdoen voor de rest, nieuw ontworpen chassis, ze zullen zeer zeker niet de laatste zijn..
ze gaan wel met gemak midland en super aguri achter zich laten..
dat staat wel serieus in contrast met hetgeen ik erover denk.. een oerbetrouwbare V10 achterin die zeker niet moet onderdoen voor de rest, nieuw ontworpen chassis, ze zullen zeer zeker niet de laatste zijn..
ze gaan wel met gemak midland en super aguri achter zich laten..
Ik moet tazz gelijk geven! De STR heeft niets meer met de PS05 te maken, en Norbert Haug voorspelt zelfs podiumplaatsen voor STR!
Wel, qua ontwikkeling kan je gelijk hebben.
Maar wat vast staat is dat ze een serieus voordeel gaan hebben op kleinere circuits en in de regen. Zij rijden met een 3.0 V10, de rest met 2.4 V8. De V10 heeft een stuk meer koppel als de V8 en dat uit zich op kleine bochtige circuits en in de regen. In de regen spelen pk's geen rol, maar koppel wel. Zo'n V10 herneemt nog steeds een stuk vlotter als een V8. Zo'n V10 hangt ook beter aan het gas. In de regen is dat een massief voordeel.
Comment