Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vraag mij af waarom Rosberg en Webber niet buitenkomen.

Zou dat zijn omdat Kubica dat zo goed doet?

Raikonnen trouwens in panne in sector 1

Trulli in sector 2.

Ga vanaf nu editten, anders lijk ik een spammer
    Last edited by ; 10/03/2006, 13:49.

Comment

• Massa snelste tijd..

En Rosberg is buiten.

Edit: nu Davidson weer.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
        Massa snelste tijd..

En Rosberg is buiten.
        Zag het ook net, rosberg en webber buiten.

davidson ondertussen sneller

vraag me af wat er met raikonnen is.
        Hopelijk staat ie in de grindbak...

Schumi ook snel onderweg...

Rosberg 21e tijd in zijn 1e rondje

Comment

• Last edited by ekreteiP; 10/06/2008, 18:48.

cc

Comment

• Mag ik nu terecht stellen dat Ferrari ons wat zand in de ogen strooide?

Comment

• Misschien, je weet niet wie voluit gereden heeft.

cc

Comment

• Montoya expects engine change

Colombian Juan Pablo Montoya believes his McLaren team will need to change his Mercedes engine following practice for the Bahrain Grand Prix.

The McLaren driver finished down in 13th position in the final session, over two seconds behind pace-setter Anthony Davidson.

Montoya claimed his Mercedes engine was lacking power, although the team did not find any problems with it.

"Bad," said Montoya of his session. "The engine on my side just does not pull. We don't know what is going on but running on the same revs I am about seven kilometers per hour down on Kimi with the same aero package.

"Unless we want to finish about 10th or 12th then we should think about changing it (the engine) to be honest. But it is not my call," added Montoya, who expects his team to be off the pace over a single lap.

"I think we will be okay in the race but on one lap we are struggling."

If Montoya changes his engine he will lose 10 grid positions as a penalty.

The British squad, who struggled with reliability problems during the early part of winter testing, endured a troubled start to their season, with Kimi Raikkonen stopping on track during the afternoon session with an electrical problem.

The Finn finished just ahead of Montoya in 12th.

"In the first session we only did one run and then in the second session we were doing some tyre comparisons but unfortunately we stopped so we could not finish. That is how it is," Raikkonen said.
                autosport.com
                Wat ik vreesde is terug waarheid aan het worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
                  Wat ik vreesde is terug waarheid aan het worden
                  Inderdaad, altijd dezelfde rommel daar.

Comment

• Kimi zou toch echt wel beter moeten kunnen dan een 12de plaats ook met een beetje technische problemen he, ik hoop dat ze tegen zondag opgelost zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                      Kimi zou toch echt wel beter moeten kunnen dan een 12de plaats ook met een beetje technische problemen he, ik hoop dat ze tegen zondag opgelost zijn
                      Kimi was wel snelste racepiloot in VT1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                        Kimi zou toch echt wel beter moeten kunnen dan een 12de plaats ook met een beetje technische problemen he, ik hoop dat ze tegen zondag opgelost zijn
                        Vrije trainingen zeggen nog niet echt veel over het echte potentiaal van de auto he.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• ik hoop dat jullie gelijk hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                            Vrije trainingen zeggen nog niet echt veel over het echte potentiaal van de auto he.
                            Volledig akkoord.
                            Uit die vrije trainingen kan je niks afleiden voor de race.
                            Ze worden hier altijd gepost maar ik kijk er nooit naar.
                            Constructeurs zijn dan volop aan het experimenteren met banden en aerodynamica. De qualifying zal ik nu wel proberen te volgen met die nieuwe regels, ben es benieuwd.

Comment

• 11-3 - Met instemming van alle teams heeft de FIA luttele uren voor het begin van de eerste knock-out kwalificatie nog een laatste verandering doorgevoerd. Als een coureur stilvalt op het circuit, dan zit zijn kwalificatie er definitief op. Dit meldt Formule 1 RaceReport-redacteur Adam Cooper.

Zelfs als een coureur in de tweede sessie een rondetijd neerzet waarmee hij in de toptien terechtkomt, mag hij niet meer in actie komen in de derde sessie. De desbetreffende coureur moet dan vanaf P10 starten. Met het doorvoeren van deze regelwijziging heeft de FIA enkele mogelijke problemen nu al opgelost.

Volgens de regels mag een auto die ermee stopt op het circuit in de pauzes tussen sessie 1 en 2 en tussen die van sessie 2 en 3 teruggebracht worden naar de pit. Op circuits met een intern netwerk van wegen is dat nog niet eens zo’n probleem. Wel zorgde de suggestie om gestrande auto’s met behulp van een sleeptouw naar de pit te trekken voor moeilijkheden. De tijd die overblijft voor de volgende sessie is tekort om de auto nog te kunnen repareren.

In beide gevallen zou een coureur wel heel veel geluk moeten hebben om nog deel te mogen nemen aan de kwalificatie. Een extra complicatie treedt op vanwege de regel dat er na het begin van de derde sessie niet meer bijgetankt mag worden. Nu is er afgesproken om alle gestrande auto’s die teruggebracht worden, vast te houden onder de parc fermé-regels. De bolides worden dus niet teruggebracht naar de pitbox van het team. ( www.formule1.nl)

Comment

• Waarom start Raikkonen dan als 22ste en niet als 10e ?
                                Ofwel snap ik die regel nog niet goed, kan ook.

Comment

• Omdat hij er tijdens de eerste sessie uitging.

cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George
                                    Waarom start Raikkonen dan als 22ste en niet als 10e ?
                                    Ofwel snap ik die regel nog niet goed, kan ook.
                                    Raikkonen heeft simpelweg geen tijd kunnen neerzetten in de eerste sessie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                      Raikkonen heeft simpelweg geen tijd kunnen neerzetten in de eerste sessie.

Ja het seizoen begint terug goed voor mc laren monty met een motorprobleem en raikkonen een probleem met de ophanging.
                                      Waneer worden die wagens eens betrouwbaar? Ik vermoed nooit,dat zijn ze trouwens ook nooit geweest.
                                      Wel terug schumacher op pole eindelijk!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen
                                        Ja het seizoen begint terug goed voor mc laren monty met een motorprobleem en raikkonen een probleem met de ophanging.
                                        Waneer worden die wagens eens betrouwbaar? Ik vermoed nooit,dat zijn ze trouwens ook nooit geweest.
                                        Wel terug schumacher op pole eindelijk!!!
                                        Er zijn tijden geweest waarin McLarens niet kapot te krijgen waren.
                                        Maar bij Montoya gingen ze motor toch niet vervangen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                          Er zijn tijden geweest waarin McLarens niet kapot te krijgen waren.
                                          Maar bij Montoya gingen ze motor toch niet vervangen ?
                                          Maarneen, met die motor was nix mis....
                                          Montoya had de verkeerde Versnellingsbak laten monteren, en daarom miste hij topsnelheid...

Comment

Working...
                                          X