Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Rossi test opnieuw voor Ferrari
    Donderdag 10 november 2005(formule1.nl) »

Valentino Rossi heeft deze week opnieuw twee dagen getest voor Ferrari. De wereldkampioen in de MotoGP reed op de circuits Fiorano en Mugello.

Op Fiorano was Rossi al bekend: het gros van zijn eerdere testwerk voor Ferrari werd afgewerkt op Ferrari’s privé-circuit. In interviews liet de motorcoureur al weten uit te zien naar andere circuits om zijn vaardigheden op vier wielen bij te spijkeren. Na een eendaagse acclimatisatietest op Fiorano verkaste Ferrari daarom donderdag naar Mugello om opnieuw met Rossi aan de slag te gaan. Daar kent Rossi trouwens ook de weg: hij won er de laatste vier MotoGP-races.

Inmiddels twijfelt niemand nog aan de serieuze bedoelingen van Ferrari met Rossi. De Italiaan spreekt zichzelf in interviews nogal eens tegen, waardoor speculaties in de Italiaanse pers over de Formule 1-toekomst van Rossi naar een kookpunt is gestegen. Zoals gebruikelijk gaf Ferrari geen rondetijden vrij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter
      Rossi test opnieuw voor Ferrari
      Donderdag 10 november 2005(formule1.nl) »

Valentino Rossi heeft deze week opnieuw twee dagen getest voor Ferrari. De wereldkampioen in de MotoGP reed op de circuits Fiorano en Mugello.

Op Fiorano was Rossi al bekend: het gros van zijn eerdere testwerk voor Ferrari werd afgewerkt op Ferrari’s privé-circuit. In interviews liet de motorcoureur al weten uit te zien naar andere circuits om zijn vaardigheden op vier wielen bij te spijkeren. Na een eendaagse acclimatisatietest op Fiorano verkaste Ferrari daarom donderdag naar Mugello om opnieuw met Rossi aan de slag te gaan. Daar kent Rossi trouwens ook de weg: hij won er de laatste vier MotoGP-races.

Inmiddels twijfelt niemand nog aan de serieuze bedoelingen van Ferrari met Rossi. De Italiaan spreekt zichzelf in interviews nogal eens tegen, waardoor speculaties in de Italiaanse pers over de Formule 1-toekomst van Rossi naar een kookpunt is gestegen. Zoals gebruikelijk gaf Ferrari geen rondetijden vrij.
      ik geloof nooit dat hij in de formule1 zal gaan rijden
      die man is zoveel keer wereldkampioen motoGP
      waarom zou hij dan bv. na Schumi bij Ferrari gaan rijden, die gaat toch nooit de rest van de andere rijders kunnen bijhouden

Comment

het testseizoen is eindelijk weer begonnen.. mét de nodige veranderingen uiteraard..
        én toyota heeft al meteen haar nieuwe wagen gepresenteerd;

Livery van Scuderia Torro Rosso (t'is een begin eh )

De interim-livery van Williams;

en voor de rest; STR stapt over naar Michelin, en de Toyota's & Williams rijden vanaf vandaag ook met Bridgestone

Comment

Toyota heeft vandaag z'n nieuwe bolide voorgesteld de TF 106, de auto zal deze week haar eerste testkilometers moeten maken.
          Meer info hier en hier

Comment

Daar is ondertussen ook al een apart topic over

Comment

Op de site van f1racing.nl vind je een soundfragment met de vergelijking van een v10 en v8, wel interessant!
              http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=104190
              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lele
                Op de site van f1racing.nl vind je een soundfragment met de vergelijking van een v10 en v8, wel interessant!
                http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=104190

Dat geluid mja... Het is euhm "anders", niet zo denderend meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
                  Dat geluid mja... Het is euhm "anders", niet zo denderend meer
                  Veel verschil vind ik het toch niet hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                    Het is niet meer zo schreeuwerig...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                      De V8 maakt minder toeren volgens mij;

Comment

Gisteren voor de eerste keer (nogal exclusief) een Midland F1 gezien op het werk, die klaar stond voor verscheping naar Groot-brittanië. Verschoot wel even van dat nogal felle kleurenschema

Alles zat erop, behalve de neus die apart onderweg was. Zeer aparte vleugelcombo op de sidepods mijn gedacht. Heb er geen foto's van de wagen kunnen nemen, al moet ik zeggen dat het énorm kriebelde maar ik heb het risico niet genomen

de kleurencombo is:
                        blauw, wit, zilvergrijs en fluo-oranje (zoals die vestjes)

En ik maar iedereen proberen te overtuigen dat het wél F1 was en niet F3 zoals zovelen daar dachten. Op de velgjes stond nog te lezen "jordan", waaraan je dus ook kon zien dat het ex-jordan was dus.
                        Last edited by ; 30/11/2005, 17:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                          En ik maar iedereen proberen te overtuigen dat het wél F1 was en niet F3 zoals zovelen daar dachten. Op de velgjes stond nog te lezen "jordan", waaraan je dus ook kon zien dat het ex-jordan was dus.
                          F3 is nochthans makkelijk te herkennen aan de luchtinlaat

Comment

Probeer dat maar es uit te leggen aan een leek.
                            Geef maar die V10, dat geluid gaat door merg en been

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door abusimbal
                              De V8 maakt minder toeren volgens mij;
                              Ik denk net meer ...

Comment

Gisteren voor de eerste keer (nogal exclusief) een Midland F1 gezien op het werk, die klaar stond voor verscheping naar Groot-brittanië. Verschoot wel even van dat nogal felle kleurenschema

Alles zat erop, behalve de neus die apart onderweg was. Zeer aparte vleugelcombo op de sidepods mijn gedacht. Heb er geen foto's van de wagen kunnen nemen, al moet ik zeggen dat het énorm kriebelde maar ik heb het risico niet genomen

de kleurencombo is:
                                blauw, wit, zilvergrijs en fluo-oranje (zoals die vestjes)

Hehe, daarstraks stond die Midland-mobiel er nog steeds...hebben ze hem daar in rusland op een pallet gezet en de handrem opgezet (elektronisch...) kon men die dus niet in de truck rollen, nieuwe truck besteld mét rollerbed

Comment

Het verbaast me dat dit hier nog niet staat: BMW heeft Jacques Villeneuve officieel aangekondigd als piloot voor komend seizoen.

HIER een bericht van pitstop.tv

Ik hoop dat hij wat succesvoller kan zijn dan vorig jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                                    Ik denk net meer ...
                                    Inderdaad.

Een V8 zou rond de 20 000 opm zitten. Minder wrijving door minder belasting op de interne organen betekent lichtere materialen = meer toeren.

Comment

Hehe, daarstraks stond die Midland-mobiel er nog steeds...hebben ze hem daar in rusland op een pallet gezet en de handrem opgezet (elektronisch...) kon men die dus niet in de truck rollen, nieuwe truck besteld mét rollerbed
                                      Versturen ze dat ding met DHL?

Comment

DHL is inderdaad de logistieke partner van de F1
                                        maar of Peeka daar werkt ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                                          Versturen ze dat ding met DHL?
                                          Op een pallet met een zeil over

Comment

Working...
                                          X