Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind het wel vreemd dat ze nu plots weer meedoen vooraan, nu het in Italië was.

Kunnen ze plots beter rijden of wat hebben ze nu weer gefoefeld.
    Time will tell.

Comment

• Nee, Ferrari heeft ontwikkeld terwijl andere teams blijkbaar nog even wachten. Renault heeft bvb niets veranderd tov Australië.

Het kan goed zijn dat Renault na zijn updates volgende keer er weer bovenuit steekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
        Gokje ?
        Hij stopt als hij 9236 races heeft gereden.
        Ik zou eindigen in schoonheid, ipv persé nog een titel te willen behalen.
        De jaren dat Ferrari enorm dominant was liggen definitief achter ons.En ik geloof wel dat hij nog mee kan vooraan, maar dat er altijd wel een jonge wolf hem te snel af zal zijn.
        Komaan die kerel heeft nog gereden tegen mannen als Mansell, Senna, Prost,...kan je nagaan.
        Sorry, met alle respect voor M.Schumacher, maar'k vind het nu wel wat belachelijk worden.
        Allez, zeg nu zelf, da's toch zever?

Ik vind het gevecht jong-oud persoonlijk héél boeiend. Het charmeert én geeft in mijn ogen zelfs een meerwaarde aan Schumachers prestaties.

Comment

• Het verhaal van de flexibele vleugels is blijkbaar nog niet afgelopen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
            Het verhaal van de flexibele vleugels is blijkbaar nog niet afgelopen...
            http://www.f1journaal.be/node/13757
            Waar maken ze zich toch druk om, 4km/u sneller, wat een wereldramp!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
              Waar maken ze zich toch druk om, 4km/u sneller, wat een wereldramp!
              Ja, dat is een wereldramp. Want had het verschil er niet geweest, dan had Alonso vast en zeker een grotere bedreiging geweest.

De vraag is echter of het gewoon ligt aan de afstelling van de Ferrari, of aan de vermeende flexibele achtervleugel.

Comment

• Ik ken de regelementen qua die achtervleugel eigenlijk niet echt ? Mag de vleugel in het totaal geen beweging vertonen of zijn er gewoon bepaalde limieten waartussen ie mag bewegen ?

Want in de afgelopen grand prix kon je duidelijk zien dat een deel van de achtervleugen van Shumie echt wel door de belasting vervormd werd ...

Comment

• Zie post 781...

Ik wist het

Comment

• Prodrive in F1.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                    cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                      Allez, zeg nu zelf, da's toch zever?

Ik vind het gevecht jong-oud persoonlijk héél boeiend. Het charmeert én geeft in mijn ogen zelfs een meerwaarde aan Schumachers prestaties.
                      Uit jouw standpunt misschien wel, maar ik vind 15 jaar véél te lang ergens.

Comment

Uit jouw standpunt misschien wel, maar ik vind 15 jaar véél te lang ergens.
                        Dan spreken we binnen 15 jaar nog eens, als Alonso dan nog mee doet. En Raikkonen.

En wees maar zéker dat ze er dan nog bij zijn. Zij kwamen immers - net als Schumacher - redelijk 'jong' in de F1, en kunnen makkelijk tot hun 36-38 mee. En hoeveel jaar zijn dat?

Comment

Dan spreken we binnen 15 jaar nog eens, als Alonso dan nog mee doet. En Raikkonen.

En wees maar zéker dat ze er dan nog bij zijn. Zij kwamen immers - net als Schumacher - redelijk 'jong' in de F1, en kunnen makkelijk tot hun 36-38 mee. En hoeveel jaar zijn dat?
                          Ik zie die niet over 15 jaar in de F1.Niemand, op Patrese en (ik denk) Prost na hield het ongeveer zo lang vol.
                          Op een gegeven moment heb je er genoeg van.

Comment

• ahja, en als Schumacher niet meer mee zou doen, zullen de mensen dan zeggen van. Die of die heeft gewonnen, het is niet moeilijk...want Schumacher doet niet meer mee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rallyman
                              ahja, en als Schumacher niet meer mee zou doen, zullen de mensen dan zeggen van. Die of die heeft gewonnen, het is niet moeilijk...want Schumacher doet niet meer mee...
                              Dat zijn oppervlakkige kijkers die niets van F1 kennen.
                              Degene die het volgen weten dat de jonge generatie zich al lang heeft bewezen.

Comment

Dat zijn oppervlakkige kijkers die niets van F1 kennen.
                                Degene die het volgen weten dat de jonge generatie zich al lang heeft bewezen.
                                Daar heb je gelijk in, maar ik wou eens aantonen dat er vele "f1-kijkers" zo denken. Wat natuurlijk wel jammer is.

Comment

Ik zie die niet over 15 jaar in de F1.Niemand, op Patrese en (ik denk) Prost na hield het ongeveer zo lang vol.
                                  Op een gegeven moment heb je er genoeg van.
                                  Dat wil 'k eerst nog wel eens zien.

Comment

• Als ze zo lang zouden blijven weet ik niet, maar naar dtm zou ik ze niet direct zien gaan.

Comment

Dat wil 'k eerst nog wel eens zien.
                                      Zeg eens eerlijk: hoeveel piloten hebben het buiten Schumacher al 15 jaar volgehouden ?

Comment

Zeg eens eerlijk: hoeveel piloten hebben het buiten Schumacher al 15 jaar volgehouden ?
                                        In mijn ogen was 't vroeger anders. Alonso was bij wijze van spreken nog maar amper de wieg ontgroeid toen hij bij Minardi reed. Vroeger waren de meeste coureurs ouder toen ze aan 't F1-avontuur begonnen. Damon Hill (en da's nog niet zó lang geleden) was al in de 30!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F1racing.nl
                                          Prodrive wordt twaalfde team in 2008

De FIA heeft vandaag bekendgemaakt dat de laatst resterende plek voor een F1-team in 2008 gegeven zal worden aan het team van Prodrive van David Richards. Hierdoor worden de aanvragen van onder andere Paul Stoddart en Trevor Carlin dus afgewezen.

>VOLLEDIG ARTIKEL<
                                          BRON

Kan de F1 zeker ten goede komen, maar ik zou toch niet willen dat de F1 teveel van die "caféploegskes" zoals ik ze neig te noemen, gaat bevatten. Met een hoop ambitie en ervaring kom je er nog steeds niet, er is nog altijd zeer veel geld voor nodig...en zelfs dan.

Kijk bv naar Super Augurk, wat draagt dat team bij aan de amusementswaarde van de F1? Je ziet ze niet rijden, tenzij ze gedubbeld worden, in de weg rijden of op iemand rijden. Dus nood aan dergelijke teams heeft de F1 hoegenaamd niet.

Nu goed, Prodrive heeft nog 2 jaar voor een entree, dus we zullen dan wel zien.

Comment

Working...
                                          X