Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik weet nu niet hoe het zit met het eerste deel van de busstop, maar de nieuwe chicane die op de 3d beelden te zien zijn, ziet er heel goed uit volgens mij.. ALS ze dat eerste deel natuurlijk wel weghalen, dan lijkt het me een perfecte plaats om in te halen, zoniet verkl**en ze nog meer..
klik om te vergroten
Ik hoop ook dat ze het zo veranderen, maar ik zie weinig uitloopzones, dus ik betwijfel het.
Ik zie ook geen pit-ingang
Kovalainen officieel bevestigd voor volgend seizoen bij renault.
Benieuwd wat raikkonen nu gaat doen.
Ofwel is 't contract tussen Raikkonen en Ferrari nu definitief, en kondigt Schumacher zondag z'n afscheid aan, ofwel zit Schumacher in een zetel. Als Schumacher blijft, kan Raikkonen enkel tussen Ferrari en McLaren kiezen. Raikkonen - Schumacher of Raikkonen - Alonso. In dat geval kiest ie voor Ferrari. Schumacher houdt het niet lang meer vol ...
No way, Schumacher zal nooit Raikkonen naast zich dulden.
Als Schumacher blijft, blijft Raikkonen bij McLaren.
Als Schumacher gaat dan vrees ik ervoor dat Raikkonen naar Ferrari komt.
Met de bevestiging van Kovalainen denk ik ook wel dat het de laatste races zijn van Schumacher. De feiten waarop Bild zich baseert is natuurlijk, as usual, dikke zever, maar goed...
Ik heb ook niets tegen de scuderia (buiten hun lelijke kleurschema), het is idd die verrekte duitser die in mijn weg liep.
't Zelfde.Altijd een fan geweest van de Scuderia, en hun dominante periode van een aantal jaren was ook geen probleem.Kijk naar Williams en McLaren.
Maar dat de successen behaald zijn met Schumacher steekt me tegen.
ik denk niet dat kimi bij mclaren blijft, ook niet als schumi nog een jaartje door gaat, wie wil er nu zo'n arrogante lul als alonso als team genootje hebben
nog niet officieel.. maar de geruchten zijn zo sterk dat het wel waar moet zijn
midland wordt zo goed als zeker overgenomen door Spyker Cars (nederlandse autobouwer) en de kans zit er zelfs in dat ze Ferrari motoren gaan gebruiken
nog niet officieel.. maar de geruchten zijn zo sterk dat het wel waar moet zijn
midland wordt zo goed als zeker overgenomen door Spyker Cars (nederlandse autobouwer) en de kans zit er zelfs in dat ze Ferrari motoren gaan gebruiken
Het is officieel
Michiel Mol is de nieuwe eigenaar, deal wordt dit weekend bekendgemaakt.
De rol van Spyker is nog niet duidelijk, maar wss gaan ze de naam aan de wagen geven. En de kans is idd dat er Ferrari-motoren komen.
Niet slecht voor een merk dat ocharme nog geen 50 wagens verkocht heeft. (het vroegere spyker uitgesloten)
Comment