Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenHongarije 2006, China 2006, 2 races waar Kimi zeer goed presteerde
(Okok, in China door een probleem met het gaspedaal, maar in Hongarije reed hij domweg in op (ik denk) Liuzzi.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenRaikkonen viel in beide races uit.
(Okok, in China door een probleem met het gaspedaal, maar in Hongarije reed hij domweg in op (ik denk) Liuzzi.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichtenjah inderdaad, maar in hongarije was het Liuzzi zijn schuld, hij vertraagde te hard, Kimi kon daar zelfs nog winnen toen. En china, herrinerik mij niet meer zoveel van, maar nam ook wel een superstart. En de Mclaren was heel het seizoen nu ook niet een van de snelste, dus vind ik dat hij het zeker goed heeft gedaan in de regenraces (in de rest van het seizoen ook natuurijk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenHongarije 2006, China 2006, 2 races waar Kimi zeer goed presteerde
Ik denk dat je Massa in de regen niet moet onderschatten ...
Maar ja, Kimi Raikkonen, who else?
Comment
-
Alonso: "Ferrari staat verder dan McLaren"
Wil gwn zelfhandicap toepassen als het zondag niet lukt...
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenIk denk dat je Massa in de regen niet moet onderschatten ...
Maar ja, Kimi Raikkonen, who else?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk BerichtenWat heeft massa dan laten zien in hongarije?
Net als Schumacher en Alonso een vrij sterke eerste ronde?
Overigens: sinds wanneer is Hongarije de énige regenrace?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk BerichtenIk wil terug regen in Monaco!
Remember 1996
't Spijt me, Panis rijdt niet meer mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenWat is er toen gebeurd dat het zo 'cool' was?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichtener haalden slechts 4 wagens de finish
'97 was ook leuk. Mika Salo (toen met de Tyrell) maakte toen geen enkele pitstop, waardoor die drol 5de eindigde.
Comment
-
schumacher die van zijn welverdiende pensioen aan het genieten is
Comment
Comment