Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
    Maar de regels worden blijkbaar à la tête du client toegepast.
    Dat wordt al jaren over een team gezegd, maar dan is 't nooit waar natuurlijk

Kwali aan 't kijken
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Raikkonen heeft de hoop op een wereldtitel al opgegeven: "We gaan dit jaar niet meer in de positie komen om het kampioenschap te winnen. Hopelijk kunnen we de auto nog wat verbeteren zodat we nog wat races kunnen winnen. Dat lijkt me een realistisch doel."
      Lijkt mij een realistische gedachte, al had hij dat misschien beter niet gezegd want nu zullen er waarschijnlijk weer direct mensen beginnen te zeggen dat hij niet gemotiveerd is. Het beste lijkt mij om na 2/3 of 3/4 seizoen te stoppen met de ontwikkeling en al volop voor volgend jaar te gaan. Kimi heeft nog een contract tot 2010 dus dan kan hij hopelijk in schoonheid zijn f1-carriere beëindigen.

Verder doen de roddels de ronde Ferrari niet blij was met de houding van Kimi omdat hij zich de vorige GP al omkleed had en een ijslolly aan het eten was terwijl de race officieel nog niet afgelopen was.
      Last edited by ; 18/04/2009, 18:15.

Comment

Verder doen de roddels de ronde Ferrari niet blij was met de houding van Kimi omdat hij zich de vorige GP al omkleed had en een ijslolly aan het eten was terwijl de race officieel nog niet afgelopen was.
        Kimi blijft kimi natuurlijk.

Dat ze hem maar terugsturen naar McLaren

Comment

• Er gaan geruchten de ronde dat er in het contract van Piquet een clausule staat, dat hij na 5 grote prijzen (na Spanje) geëvalueerd wordt en indien hij niet aan de verwachting voldoet, ze hem mogen buitenwippen. Aangezien Piquet tot nu toe niet echt indrukwekkend presteerde (om het zacht uit te drukken), zouden ze hem wel eens willen vervangen. Als mogelijke opvolgers worden Sato (voor de centen) en Wurz (omdat hij met zijn ervaring als testpiloot mee kan helpen de wagen sneller te ontwikkelen) genoemd.

Comment

Er gaan geruchten de ronde dat er in het contract van Piquet een clausule staat, dat hij na 5 grote prijzen (na Spanje) geëvalueerd wordt en indien hij niet aan de verwachting voldoet, ze hem mogen buitenwippen. Aangezien Piquet tot nu toe niet echt indrukwekkend presteerde (om het zacht uit te drukken), zouden ze hem wel eens willen vervangen. Als mogelijke opvolgers worden Sato (voor de centen) en Wurz (omdat hij met zijn ervaring als testpiloot mee kan helpen de wagen sneller te ontwikkelen) genoemd.
            Misschien kan Piquet een ander team gaan opzoeken dat in geldnood zit

Comment

Het beste lijkt mij bij Ferrari om na 2/3 of 3/4 seizoen te stoppen met de ontwikkeling en al volop voor volgend jaar te gaan.
              Even mezelf quoten: Stefano Domenicali heeft gezegd dat ze waarschijnlijk na Spanje al gaan kijken hoe snel ze dan zijn met hun nieuwe pakket + diffuser en afhankelijk van de situatie gaan ze overwegen om dan eventueel al een deel van het personeel op de wagen van volgend jaar te zetten.

Comment

Er gaan geruchten de ronde dat er in het contract van Piquet een clausule staat, dat hij na 5 grote prijzen (na Spanje) geëvalueerd wordt en indien hij niet aan de verwachting voldoet, ze hem mogen buitenwippen. Aangezien Piquet tot nu toe niet echt indrukwekkend presteerde (om het zacht uit te drukken), zouden ze hem wel eens willen vervangen. Als mogelijke opvolgers worden Sato (voor de centen) en Wurz (omdat hij met zijn ervaring als testpiloot mee kan helpen de wagen sneller te ontwikkelen) genoemd.
                Wurz? Die heeft toch zelf besloten om geen race meer te rijden?

Comment

• Ik geloof eerder dat er in Spanje al een andere rijder in de Renault zit. Maar of 't Sato wordt, durf ik te betwijfelen.

Hoe heet ie weer, die testpiloot van Renault, die vorig jaar al aan 't jagen was op Piquet's stoeltje ? Luca Di Grassi ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                    Ik geloof eerder dat er in Spanje al een andere rijder in de Renault zit. Maar of 't Sato wordt, durf ik te betwijfelen.

Hoe heet ie weer, die testpiloot van Renault, die vorig jaar al aan 't jagen was op Piquet's stoeltje ? Luca Di Grassi ?
                    Die rijdt toch al GP2? Volgens mij kan je dat niet combineren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                      Die rijdt toch al GP2? Volgens mij kan je dat niet combineren
                      Who cares about GP2 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                        Who cares about GP2 ?
                        Ok, jij bent dus geen autosportliefhebber zo te lezen....

Comment

• Who cares about GP2 if you can drive F1..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          cc

Comment

• Ik zie Bruno Senna dit jaar nog zijn entree maken in de F1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                              Who cares about GP2 if you can drive F1..

Zoiets heet contractbreuk en is strafbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                Ok, jij bent dus geen autosportliefhebber zo te lezen....
                                WTF is dat voor een belachelijke opmerking?

Comment

• Er zal altijd wel een uitkoopclausule zijn hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                                    Who cares about GP2 if you can drive F1..

Merci voor de aanvulling.

't Heeft de maken met prioriteiten. Niet met het al dan niet autosportliefhebber zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                      Ik zie Bruno Senna dit jaar nog zijn entree maken in de F1
                                      Ik dacht gisteren just hetzelfde

Comment

• Blijkbaar zou volgend jaar het tanken afgeschaft worden? Dus starten met een 220liter tank ofzo...?!

Beetje Double diffusor details

Comment

• Comment

Working...
                                          X