Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
williams speelt het gemakkelijk natuurlijk.
ze laten anderen de kastanjes uit het vuur halen. als fota toch niet doorgaat, moeten de anderen met hangende pootjes terugkomen, en hebben zij niets "misdaan"
als fota toch slaagt in zijn opzet en de FIA niet doorgaat, kunnen ze gewoon inschrijven bij fota.
williams speelt het gemakkelijk natuurlijk.
ze laten anderen de kastanjes uit het vuur halen. als fota toch niet doorgaat, moeten de anderen met hangende pootjes terugkomen, en hebben zij niets "misdaan"
als fota toch slaagt in zijn opzet en de FIA niet doorgaat, kunnen ze gewoon inschrijven bij fota.
Het ligt niet in zijn aard, maar misschien buigt Bernie alsnog. In elk geval, 10 teams can't be wrong.
De FIA wilt nu bepaalde teams (Ferrari, RBR, STR) voor de rechter dagen omdat ze een contract hebben waardoor ze verplicht aan de formule 1 moeten deelnemen maar ik vraag mij af wat ze daarbij te winnen hebben?
Ze kunnen de teams niet verbieden om ook aan andere raceklasses deel te nemen dus dan schrijven die teams zich gewoon ook in bij de raceklasse van de FOTA. Als ze die teams verplichten om deel te nemen aan de formule 1, dan gaan die gewoon elke race traag over het circuit slalommen om heel de race te verpesten en zo Mosley en Ecclestone een kloot af te trekken. De verplichting om deel te nemen zal dan wel rap wegvallen. Daarmee komen die merken waarschijnlijk nog meer in het nieuws als moesten ze een race winnen and there is no such thing as bad publicity.
Mosley kan geen kant meer op nu. Natuurlijk gaat hij die 8 teams geen eigen kampioenschap willen laten oprichten. En Bernie Ecclestone zeker niet want als er iets is waar Bernie moeite voor doet dan ist het wel geld, of tenminste verlies ervan voorkomen.
Formule 1 met kleine teams en een budget van 45 miljoen is geen F1 meer.
Het is meer dan alleen een naam en als Ferrari, Mclaren een raceklasse oprichten is dat de nieuwe Formule 1, ook al heet het dan GP1 of whatever.
Ik hoorde Mosley gisteren iets in deze aard zeggen op BBC of CNN: "het zal hen (de FOTA) nooit lukken om een eigen kampioenschap op te richten. Ze willen de commerciële kant wegtrekken van bij Ecclestone maar de reglementering willen ze bij de FIA houden maar dat zal nooit gebeuren... Al wat we moeten doen is de deur op een kleine kier laten en ze komen terug..."
Waarschijnlijk heeft hij gelijk. Zo'n kampioenschap op poten zetten doe je gewoon niet van vandaag op morgen.
Ik hoorde Mosley gisteren iets in deze aard zeggen op BBC of CNN: "het zal hen (de FOTA) nooit lukken om een eigen kampioenschap op te richten. Ze willen de commerciële kant wegtrekken van bij Ecclestone maar de reglementering willen ze bij de FIA houden maar dat zal nooit gebeuren... Al wat we moeten doen is de deur op een kleine kier laten en ze komen terug..."
Waarschijnlijk heeft hij gelijk. Zo'n kampioenschap op poten zetten doe je gewoon niet van vandaag op morgen.
Misschien niet, maar toch beter dan te kruipen voor Ecclestone en Mosley.
Budgetlimit van 10% van wat ze nu hebben, medailles,... wie bedenkt dat allemaal?
Desnoods zeggen ze de eenzitterij vaarwel en gaan ze naar Le Mans, FIA-GT,...
Best is dat Bernie en Mosley zo snel mogelijk inzien dat ze idioten zijn, die nieuwe regels wegsmijten en zo snel mogelijk op pensioen gaan. Dan kan de F1 terug verder.
Best is dat Bernie en Mosley zo snel mogelijk inzien dat ze idioten zijn, die nieuwe regels wegsmijten en zo snel mogelijk op pensioen gaan. Dan kan de F1 terug verder.
Mosley zie ik nog wel op pensioen gaan maar Bernie niet. Die blijft gewoon doorgaan met geld scheppen tot hij totaal niet meer kan. Het is geen gezonde situatie.
Comment