Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
    Gedaan met leuke inhaalmanoeuvres door lichtere wagens. Neemt een groot stuk van de zoveel gewilde inhaalspektakel weg.
    Sowieso is een groot stuk van 't tactische aspect op die manier weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
      Sowieso is een groot stuk van 't tactische aspect op die manier weg.
      Kan positief uitlopen, nu moeten ze wel inhalen op het circuit.
      En dan nog de keuze van banden wisselen of niet
      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Banden zeker vervangen, moeten toch op de twee types gereden hebben.
        Hoe zuiniger de motor hoe beter, weer een totaal nieuw ontwerp van de wagen.
        Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
          Banden zeker vervangen, moeten toch op de twee types gereden hebben.
          Hoe zuiniger de motor hoe beter, weer een totaal nieuw ontwerp van de wagen.
          Gaat dat nog door de 2 soorten compounds?
          Ik bedoelde eigenlijk zoiets als hongarije '90: Zie filmpje hierboven.
          Boutsen blijft met verselten banden buiten, en Senna had nog vers rubber gaan halen.

Comment

• Er zijn geruchten dat Rosberg en McLaren met elkaar aan't praten zijn. Om 1 of andere reden zie ik die jongen nog wel in een McLaren passen. Een Brits/Duits rijdersduo past uitstekend bij dit team.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
              Er zijn geruchten dat Rosberg en McLaren met elkaar aan't praten zijn. Om 1 of andere reden zie ik die jongen nog wel in een McLaren passen. Een Brits/Duits rijdersduo past uitstekend bij dit team.
              Ik hoop voor hem dat ie het doet. Williams is een erg sympathiek team, en Rosberg voelt er zich erg op z'n gemak, maar de laatste jaren hebben ze al lang de middelen niet meer om een wagen te bouwen die Rosberg in staat zal stellen om voor de overwinning te vechten. Tenzij Frank Williams en Patrick Head plotseling er alsnog in zouden slagen om de steun van een constructeur binnen te halen (hoewel die er al halvelings is, via Toyota, maar dan vooral technische; van de geruchten rond Lexus komt dus blijkbaar niks).

't Is een beetje zoals Jean Alesi indertijd: werd beschouwd als groot talent en kreeg de keuze tussen Williams en Ferrari. Z'n hart schreeuwde Ferrari, z'n verstand zei Williams. Het hart kreeg gelijk, en Alesi won welgeteld één race.

Comment

• De geruchtenmolen draait verder: de bekendmaking van de deal tussen Ferrari en Alonso zou worden uitgesteld. Er wordt gewacht op meer zekerheid rond Massa.

Comment

• Raikkonen heeft de geruchten verder aangewakkert met volgende verklaring in een interview: "Ik ben veel te jong om met deze sport te stoppen. Mocht het dus, om welke reden dan ook, zo zijn dat ik volgend jaar niet meer voor Ferrari rijd, dan zal ik voor een ander F1 team rijden. Dat zal geen enkel probleem zijn want er is volop belangstelling van andere teams."

Ik ben wel benieuwd over welke teams hij het heeft. McLaren zal misschien eerder Rosberg willen. Ik vermoed dat de beste kanshebbers Renault en Williams zijn en dat Kubica en Raikkonen onder elkaar zullen bespreken wie waar gaat rijden.

Comment

• Raikkonen komt toch van bij McLaren? Ik zou dat zo snel toch niet uitsluiten hoor.

Comment

• De FIA heeft vandaag bevestigt dat het een onderzoek heeft ingesteld naar een crash die gebeurt is tijdens een race in het verleden. De geruchten doen de ronde dat het gaat om de crash van Piquet tijdens de GP van Singapore vorig seizoen. Piquet zou toen de orders van de teamleiding gekregen hebben om te crashen zodat Alonso een veel grotere kans zou hebben om de race te winnen.

Zou wel eens kunnen: Piquet is met ruzie vertrokken bij Renault en heeft misschien tegen de FIA nu uit de biecht geklapt. Alonso was die race licht vertrokken en had juist gepit voor een zeer lange stint toen Piquet crashte dus het kwam hem wel verdacht goed uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                        De FIA heeft vandaag bevestigt dat het een onderzoek heeft ingesteld naar een crash die gebeurt is tijdens een race in het verleden. De geruchten doen de ronde dat het gaat om de crash van Piquet tijdens de GP van Singapore vorig seizoen. Piquet zou toen de orders van de teamleiding gekregen hebben om te crashen zodat Alonso een veel grotere kans zou hebben om de race te winnen.

Zou wel eens kunnen: Piquet is met ruzie vertrokken bij Renault en heeft misschien tegen de FIA nu uit de biecht geklapt. Alonso was die race licht vertrokken en had juist gepit voor een zeer lange stint toen Piquet crashte dus het kwam hem wel verdacht goed uit.
                        Dat zou kunnen!

Comment

• Die geruchten zijn verre van nieuw, hé. Maar gelet op de timing, lijkt het mij zeer waarschijnlijk dat Piquet uit de biecht heeft geklapt. Revanche.

Comment

• de kogel is door de kerk; Fisichella rijdt voor de rest van het seizoen voor Ferrari

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                              de kogel is door de kerk; Fisichella rijdt voor de rest van het seizoen voor Ferrari
                              Was te verwachten na de roddels.
                              Liuzzi 2e rijder bij FI dan?

Comment

• Dan weet je ook direct waarom Fisichella op een seconde achter Raikkonen finishte maar echter nooit een noemenswaardige aanval plaatste.

Comment

• denk je echt dat fisichella snel genoeg was om raikkonen aan te vallen dacht het niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                    Dan weet je ook direct waarom Fisichella op een seconde achter Raikkonen finishte maar echter nooit een noemenswaardige aanval plaatste.
                                    Pff, zo kan je achter alles iets gaan zoeken. Ik denk dat Fisi gewoon nooit noemenswaardig heeft kunnen aanvallen, onder andere door die dekselse KERS. Hij had één of twee laps langer moeten zijn, dan was het een gans ander verhaal.

Ik ben benieuwd naar zijn fin de carrière.

Comment

• ik denk dat ze bij Ferrari nu wel na al die jaren Badoer gaan bedanken voor bewezen diensten (althans voor de F1 testing)

Comment

• bale voor badoer maar door 1 italiaan op te offeren zijn er 2 andere heel blij gemaakt

Comment

• met een smile tot achter zijn oren

Comment

Working...
                                          X