Oorspronkelijk geplaatst door Vandie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenSowieso is een groot stuk van 't tactische aspect op die manier weg.
En dan nog de keuze van banden wisselen of nietOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenBanden zeker vervangen, moeten toch op de twee types gereden hebben.
Hoe zuiniger de motor hoe beter, weer een totaal nieuw ontwerp van de wagen.
Ik bedoelde eigenlijk zoiets als hongarije '90: Zie filmpje hierboven.
Boutsen blijft met verselten banden buiten, en Senna had nog vers rubber gaan halen.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEr zijn geruchten dat Rosberg en McLaren met elkaar aan't praten zijn. Om 1 of andere reden zie ik die jongen nog wel in een McLaren passen. Een Brits/Duits rijdersduo past uitstekend bij dit team.
't Is een beetje zoals Jean Alesi indertijd: werd beschouwd als groot talent en kreeg de keuze tussen Williams en Ferrari. Z'n hart schreeuwde Ferrari, z'n verstand zei Williams. Het hart kreeg gelijk, en Alesi won welgeteld één race.
Comment
-
Raikkonen heeft de geruchten verder aangewakkert met volgende verklaring in een interview: "Ik ben veel te jong om met deze sport te stoppen. Mocht het dus, om welke reden dan ook, zo zijn dat ik volgend jaar niet meer voor Ferrari rijd, dan zal ik voor een ander F1 team rijden. Dat zal geen enkel probleem zijn want er is volop belangstelling van andere teams."
Ik ben wel benieuwd over welke teams hij het heeft. McLaren zal misschien eerder Rosberg willen. Ik vermoed dat de beste kanshebbers Renault en Williams zijn en dat Kubica en Raikkonen onder elkaar zullen bespreken wie waar gaat rijden.
Comment
-
De FIA heeft vandaag bevestigt dat het een onderzoek heeft ingesteld naar een crash die gebeurt is tijdens een race in het verleden. De geruchten doen de ronde dat het gaat om de crash van Piquet tijdens de GP van Singapore vorig seizoen. Piquet zou toen de orders van de teamleiding gekregen hebben om te crashen zodat Alonso een veel grotere kans zou hebben om de race te winnen.
Zou wel eens kunnen: Piquet is met ruzie vertrokken bij Renault en heeft misschien tegen de FIA nu uit de biecht geklapt. Alonso was die race licht vertrokken en had juist gepit voor een zeer lange stint toen Piquet crashte dus het kwam hem wel verdacht goed uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenDe FIA heeft vandaag bevestigt dat het een onderzoek heeft ingesteld naar een crash die gebeurt is tijdens een race in het verleden. De geruchten doen de ronde dat het gaat om de crash van Piquet tijdens de GP van Singapore vorig seizoen. Piquet zou toen de orders van de teamleiding gekregen hebben om te crashen zodat Alonso een veel grotere kans zou hebben om de race te winnen.
Zou wel eens kunnen: Piquet is met ruzie vertrokken bij Renault en heeft misschien tegen de FIA nu uit de biecht geklapt. Alonso was die race licht vertrokken en had juist gepit voor een zeer lange stint toen Piquet crashte dus het kwam hem wel verdacht goed uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtende kogel is door de kerk; Fisichella rijdt voor de rest van het seizoen voor Ferrari
Liuzzi 2e rijder bij FI dan?Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDan weet je ook direct waarom Fisichella op een seconde achter Raikkonen finishte maar echter nooit een noemenswaardige aanval plaatste.
Ik ben benieuwd naar zijn fin de carrière.
Comment
Comment