Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Gisteren was Jeffrey van Hooydonck in de Laatste Show: Fenomenaal, fenomenaal, fenomenaal!
    Nee, buiten 100 x fenomenaal, verwacht in 2006 3e rijder te worden bij Midland, en vanaf 2007 vaste racerijder bij Midland.
    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lele
      Gisteren was Jeffrey van Hooydonck in de Laatste Show: Fenomenaal, fenomenaal, fenomenaal!
      Nee, buiten 100 x fenomenaal, verwacht in 2006 3e rijder te worden bij Midland, en vanaf 2007 vaste racerijder bij Midland.
      Ik vrees dat die jongen niet beseft hoeveel er zo nog zijn in zijn situatie. Bovendien denk ik niet dat hij ooit sponsors zal vinden hier in België.

Comment

Ik zie toch liever Jan Heylen dan Jeffrey verschijnen in de F1...

Comment

Hier heb je het voorbeeld van het niet kunnen samenwerken van twee talenten ...

Toyota ontslaat Gustav Brunner

Toyota heeft via een korte interne mail aan het personeel laten weten dat Gustav Brunner niet meer in dienst is. De Oostenrijkske designer werd in 2001 bij Minardi voor veel geld weggeplukt, nadat hij liet zijn dat hij met weinig geld toch een degelijk chassis kon ontwerpen. (Voor wie het zich nog herinnert: Paul Stoddart was indertijd niet te spreken over de manier van handelen van Toyota).

De oorzaak van het ontslag is waarschijnlijk het nog altijd niet optimaal presteren van Toyota. Bovendien kwam Brunner niet goed overeen met Mike Gascoyne, die in 2003 overkwam van Renault.

De TF105 was de eerste wagen onder leiding van Gascoyne. Als ook in 2006 de resultaten uitblijven, zou zijn kop ook wel eens kunnen rollen ...

Meer info

BRON: pitstop.tv

Comment

Get the latest Formula 1 news, features, photos, results, history on drivers and teams in our encyclopedia - all on Grandprix.com

Fernando Alonso has signed to drive for the Vodafone McLaren Mercedes team in 2007. Both Kimi Raikkonen and Juan Pablo Montoya are still discussing their futures with the team but there have been many suggestions in recent months that Raikkonen will go to Ferrari and replace Michael Schumacher.

Comment

Mclaren gaat Kimi volgens mij rap een contract voor 2007 presenteren, want ze willen volgens mij ten allen tijde voorkomen dat deze wereldkampioen in spé naar Ferrari vertrekt. Als zij Alonso én Raikonnen kunnen behouden, dan heeft mclaren de 2 grootste talenten onder één dak. Voor raikonnen is het ook maar kwestie van tijd voor ie kampioen kan worden, mclaren moet alleen nog een betrouwbare auto bouwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                Mclaren gaat Kimi volgens mij rap een contract voor 2007 presenteren, want ze willen volgens mij ten allen tijde voorkomen dat deze wereldkampioen in spé naar Ferrari vertrekt. Als zij Alonso én Raikonnen kunnen behouden, dan heeft mclaren de 2 grootste talenten onder één dak. Voor raikonnen is het ook maar kwestie van tijd voor ie kampioen kan worden, mclaren moet alleen nog een betrouwbare auto bouwen.
                McLaren zal wel geld genoeg hebben voor KR en FA.

Ook nieuw voor mij is de 'Vodafone McLaren Mercedes"
                Gaan ze dan maar 1 jaar met diageo rijden?
                Hopelijk worden ze niet rood...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                  McLaren zal wel geld genoeg hebben voor KR en FA.

Ook nieuw voor mij is de 'Vodafone McLaren Mercedes"
                  Gaan ze dan maar 1 jaar met diageo rijden?
                  Hopelijk worden ze niet rood...
                  Is Vodafone dan de hoofdsponsor?? Gedaan met West ofwat?

Zou echt wel dikke zonde zijn om die prachtige paint te moeten missen...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske

Verbod op tabaksreclame. Ze zouden zowieso dit seizoen met Diageo rijden als hoofdsponsor dacht ik (Johnny Walker)

Comment

Amai, dat is echt wel super spijtig... Hopelijk maken ze er opnieuw iets mooi van! Dus dat betekent dat Marlboro ook Ferrari niet meer sponsort?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

Amai, dat is echt wel super spijtig... Hopelijk maken ze er opnieuw iets mooi van! Dus dat betekent dat Marlboro ook Ferrari niet meer sponsort?
                        Noch ferrari noch Mclaren zullen volgens mij weinig gaan afwijken van hun ondertussen alombekende kleurschema. Rood is dé kleur van Ferrari en de mclaren-mercedes wagens staan bekend als de zilverpeilen. Ook uit marketingperspectief zijn deze kleuren te waardevol.

Dus ik zou me niet ongerust maken dat we grote kleurveranderingen gaan zien

Comment

Het is al een tijdje gedaan met West hoor! Kweet niet exact sinds welke GP maar de vrijdag reden ze nog met reclame van west, en de zaterdag en zondag zonder de reclame van West.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                            Het is al een tijdje gedaan met West hoor! Kweet niet exact sinds welke GP maar de vrijdag reden ze nog met reclame van west, en de zaterdag en zondag zonder de reclame van West.
                            Sinds Hongarije komt West inderdaad niet meer op de wagens op zaterdag en zondag.

Comment

Ja en nee, 't is te zeggen ...

Marlboro is eigendom van Philip Morris. Philip Morris heeft tot 2011 de rechten op de publicitaire ruimte van de Ferrari's opgekocht.

Als iemand Ferrari dus wil sponsoren, moeten ze langs Philip Morris passeren. Bvb 'TIM', dat op de front wing end plates van de Ferrari's staat, betaalt hun sponsorgeld gewoon aan PM, en niet aan Ferrari.

Comment

Hopelijk terug naar de roots, wit/rood-oranje-achtig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                  Hopelijk terug naar de roots, wit/rood-oranje-achtig.
                                  Mercedes zal blij zijn ...

Comment

Ik kijk al uit naar de voorstellingen van de nieuwe modellen! De kleurencombi's op Mclaren's, Williamsen etc...

Comment

BMW heeft ook z'n hoofdsponsor te pakken.

Oorspronkelijk geplaatst door Tweakers.net
                                      Intel gaat BMW Sauber sponsoren
                                      Door René Wichers - donderdag 15 december 2005 - 18:23 - Bron: Redactie Tweakers.net - Views: 13.171
                                      Intel heeft de knoop doorgehakt: met ingang van het komende Formule 1-seizoen prijkt de naam van de chipgigant op de bolides van het BMW Sauber-team. Het meerjarencontract dat BMW en Intel sloten omvat meer dan alleen wat stickers en een flinke zak geld: Intel gaat 'helpen met het standaardiseren van de it-infrastructuur' van de autofabrikant. BMW zal als onderdeel van de deal zijn personeel met Centrino-laptops kunnen uitrusten, en Intel-producten zullen hun weg naar de datacenters en de dealers van de Duitse autofabrikant vinden. Verder zullen beide bedrijven samenwerken om een nieuwe standaard te ontwikkelen waarmee onder andere mobiele telefonie en mp3-spelertjes eenvoudig in BMW-auto's geïntegreerd kunnen worden. Eerder haalden Intels pogingen tot samenwerking met de Formule 1-teams van BAR Honda en McLaren Mercedes de pers, maar die liepen op niets uit; in een persbericht laat Intel dan ook weten reuze blij te zijn met de nieuwe overeenkomst.

Het Sauber-team, dat in juni van dit jaar van de Zwitser Peter Sauber werd overgekocht, eindigde het afgelopen seizoen als achtste in het wereldkampioenschap voor constructeurs; alleen Jordan en Minardi presteerden slechter. De Saubers reden afgelopen seizoen nog met motoren van het door AMD gesponsorde Ferrari rond, maar in het seizoen 2006 zullen dat uiteraard BMW-motoren zijn. Hoewel AMD niet vies is van een robbertje knokken, zal men het niet leuk vinden als 'hun' coureurs door een racewagen met een Intel-logo de grindbak ingeduwd worden, maar het is Apple dat werkelijk reden tot klagen zou kunnen hebben, denkt The Inquirer: dat bedrijf probeert de laatste tijd de propriëtaire aansluiting van de iPod neer te zetten als dé basis voor 'in-car entertainment systems'. De overeenkomst die Intel en BMW hebben gesloten staat garant voor een zeer kapitaalkrachtige alliantie, die het de mannen van Steve Jobs in dat opzicht nog knap lastig kan maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                                        Noch ferrari noch Mclaren zullen volgens mij weinig gaan afwijken van hun ondertussen alombekende kleurschema. Rood is dé kleur van Ferrari en de mclaren-mercedes wagens staan bekend als de zilverpeilen. Ook uit marketingperspectief zijn deze kleuren te waardevol.

Dus ik zou me niet ongerust maken dat we grote kleurveranderingen gaan zien
                                        voor mclaren verwacht ik gewoon een quasi gelijke kleurstelling aan die van de dtmwagens (deze bijvoorbeeld; http://www.pittalk.nl/uploads/nieuws...er1_060405.jpg)

en daar zit trouwens nog genoeg zilver in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tazz
                                          voor mclaren verwacht ik gewoon een quasi gelijke kleurstelling aan die van de dtmwagens (deze bijvoorbeeld; http://www.pittalk.nl/uploads/nieuws...er1_060405.jpg)

en daar zit trouwens nog genoeg zilver in
                                          Zou ik spijtig vinden,

Wat is er nu vetter dan dit;

Comment

Working...
                                          X