Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
    Da's waar.

Maar je kan toch moeilijk ontkennen dat de F2005 in weze een goede wagen was?
    Hmm...ik blijf er toch bij dat het grootste probleem van die wagen de onvoldoende ontwikkelde Bridgestones waren...Op de wagen zelf kan Ferrari ook een steek laten vallen hebben, niemand is perfect, maar ik blijf de banden als grootste oorzaak aanwijzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
      Da's waar.

Maar je kan toch moeilijk ontkennen dat de F2005 in weze een goede wagen was?
      Niet zo goed als de F2002 of F2004.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
        Minstens even goed, alleen was de concurrentie sterker, en de banden zwakker..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
          Minstens even goed, alleen was de concurrentie sterker, en de banden zwakker..
          'T is maar hoe je het bekijkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
            Ross Brawn heeft zelf toegegeven dat de F2005 de verwachtingen niet heeft opgelost en absoluut niet hetzelfde aerodynamische efficiente had als de F2004. Ze hebben zich zwaar mispakt aan de regels en dan ook de mindere Bridgestone.

Ik vrees ervoor dat Ferrari en Schumacher op revanche uit zijn komende seizoen. Kan wel leuk worden Ferrari Renault en Mclaren die strijden om de titel en daarachter Williams Honda en Toyota. Kijk al uit naar het nieuwe seizoen ondanks de V8 motoren.

Comment

• De FIA heeft het technisch reglement voor 2008 gepubliceerd. Volgens het huidige Concorde akkoord moest dat voor 31 december 2005 gebeuren. De meest ingrijpende wijzigingen zijn al bekend waaronder de CDG-achtervleugel verder wordt het toerental beperkt tot 19000opm.

bron: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=10437
              BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Toyota wil Raikkonen..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                  Als ze maar genoeg geld geven...
                  Wie weet worden ze hét team van 2006...

Comment

Ik denk ook dat 2006 het jaar wordt waarin Toyota eindelijk zijn eerste zege behaald, maar ik zie de wereldtitel gaan naar Ferrari of McLaren.

Comment

Zolang Toyota niks bewezen heeft (wedstrijden domineren en winnen), zou het een domme zet zijn van Raikkonen, hoeveel geld hij ook zou verdienen..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                      cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                        Zolang Toyota niks bewezen heeft (wedstrijden domineren en winnen), zou het een domme zet zijn van Raikkonen, hoeveel geld hij ook zou verdienen..

Ik zocht gewoon IETS positief

Comment

• Tis in dit geval ver zoeken

Comment

• €100mio
                            Tzou niet slim zijn als ie ooit wereldkampioen wil worden (voorlopig toch)
                            Tzou wel leuk zijn in de portefeuille

Ik ben ook van het idee dat Ferrari een stuk sterker zal zijn als vorig jaar.
                            Bes es benieuwd hoever alle teams staan met hun V8.
                            Die wijziging is zo ingrijpend dat je niet meer kan voortgaan op de resultaten van vorig jaar. Toen waren McLaren en Renault baas.
                            Nu rijdt iedereen rond met nieuwe motoren, de kaarten liggen nu helemaal anders. Voor hetzelfde geld heeft BMW nu het betere blok, of Honda.

Comment

• schumacher heeft blijkbaar een politieke strekking gekozen

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
                                  schumacher heeft blijkbaar een politieke strekking gekozen

De gelijkenis is wel treffend he

Comment

schumacher heeft blijkbaar een politieke strekking gekozen

Das grof!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                      Das grof!
                                      wat is daar nu grof aan, tis gewoon een fotosoep

Comment

wat is daar nu grof aan, tis gewoon een fotosoep

zou jij graag zo met je kop het www rondgaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit

zou jij graag zo met je kop het www rondgaan?

Ouwe muk... Die PS is al zo oud als de straat En nja, denk je dat t die kerel wat zal boeien? Als ik zoveel geld had alvast niet

Comment

Working...
                                          X