Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
    Mss doen ze dat om de piloten te laten wennen aan het mindere vermogen van de wagens
    Testrijders.
    Zowel raikonnen als montoya zijn nog niet in actie gekomen. dus is dat volledig nutteloos imho...

Maarja, ze doen maar, ze zijn nu toch daar in Jerez, kunnen ze beter wat rondrijden ook...

Comment

• Moet je dit eens lezen:

Illien: "Montoya verspeelde onze titel"

Volgens Mario Illien heeft McLaren het constructeurkampioenschap verloren dankzij Juan Pablo Montoya. Die zou volgens de oprichter van Ilmor te veel fouten hebben gemaakt waardoor er niet genoeg punten werden gescoord voor het team. Kimi scoorde 112 punten terwijl Montoya net iets meer dan de helft daarvan pakte. Namelijk zestig.

"Raïkkönen viel drie keer uit toen hij aan de leiding reed, maar het lag nooit aan de motor. Het kampioenschap werd verloren door Montoya, hij had meer punten moeten binnen brengen. Montoya maakte te veel fouten die een rijder met zijn ervaring niet zou mogen maken."

Ok, ik ben Montoya-fan, maar van zo'n zaken gaat m'n bloed koken... Uitgerekend de incarnatie van de floppende Mercedes-motoren gaat (wrs uit pure frustratie) het verliezen van de titel aan een piloot toeschrijven, die nota bene een half seizoen heeft moeten wennen aan een nieuwe wagen en door die 'piece of sh*t'-engines ettelijke punten heeft moeten laten liggen...

Niet abnormaal dat er meer rook dan power uit zo'n Ilmor-krachtbommetje komt, incompetentie aan de top vertaalt zich immers nog steeds in het resultaat...

Comment

• Achja, als ze zo blijven voortdoen rijdt Monty volgend jaar voor een ander team...

Maar je moet wel toegeven dat het niet zijn sterkste seizoen was, ook al was de wagen betrouwbaar, echt veel heeft hij volgens mij niet laten zien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
          Testrijders.
          Zowel raikonnen als montoya zijn nog niet in actie gekomen. dus is dat volledig nutteloos imho...

Maarja, ze doen maar, ze zijn nu toch daar in Jerez, kunnen ze beter wat rondrijden ook...
          Ofwel testen ze al ophanging, elektronica en dergelijke die weinig/niets met de motor te maken hebben
          BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
            Ofwel testen ze al ophanging, elektronica en dergelijke die weinig/niets met de motor te maken hebben
            Ja, kan zijn,maar ophanging is toch zeer afhankelijk van het gewicht ook.
            Ze zullen wel hun redenen hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
              Moet je dit eens lezen:

Ok, ik ben Montoya-fan, maar van zo'n zaken gaat m'n bloed koken... Uitgerekend de incarnatie van de floppende Mercedes-motoren gaat (wrs uit pure frustratie) het verliezen van de titel aan een piloot toeschrijven, die nota bene een half seizoen heeft moeten wennen aan een nieuwe wagen en door die 'piece of sh*t'-engines ettelijke punten heeft moeten laten liggen...

Niet abnormaal dat er meer rook dan power uit zo'n Ilmor-krachtbommetje komt, incompetentie aan de top vertaalt zich immers nog steeds in het resultaat...
              Héhé ... Grappig, het lijkt erop dat ze bij McLaren-Mercedes Montoya al een beetje aan het voorbereiden zijn voor een ontslag ...

'k Vind het opmerkelijk. Ik zou er niet van verschieten mocht McLaren in 2007 met twee nieuwe coureurs aantreden ...

Comment

• de nieuwe F2006;

Comment

• Comment

• Comment

• Veel verschil is er precies niet met de F2005. Zijn er al tijden vrijgegeven om te vergelijken?
                      BMW = Freude Am Fahren

Comment

• tijden? ze hebben amper een paar uur geleden voor het eerste die wagen gestart, dus ze zullen nog een tijdje bezig zijn met alles optimaal af te stellen en te kijken of er geen problemen zijn..
                        volgens mij zijn ze momenteel nog niet bezig met snelle tijden te rijden

Comment

• ik vind dat er tegenover andere jaren een groot verschil is bij ferrari! iK HOOP DAT ZE TERUG AAN DE TOP KOMEN en dat schumacher nu op het einde van het seizoen een t-shirt draagt met WHO WAS ALONSO!!!!

Comment

• Ik dacht dat ze al langer aan het testen waren, sorry

Ik weet niet of dit hier al gepost is maar de launch-data zijn bekend, enkel McLaren heeft de zijne nog niet vrijgegeven:
                            14 jan Toyota
                            17 jan BMW Sauber
                            23 jan Honda
                            24 jan Ferrari
                            27 jan Williams
                            31 jan Renault
                            3 feb MF1 Racing
                            9 maart Red Bull Racing
                            9 maart Toro Rosso

bron:pitstop.tv
                            BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Hier is al een foto van de Toyota TF106:
                              http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=10617
                              BMW = Freude Am Fahren

Comment

• er zijn toch blijkbaar tijden vrijgegeven van de test van de F2006 op Fiorano;
                                Testen te Fiorano: Dag 1

Michael Schumacher debuteerde vandaag met de nieuwe Ferrari op het privé testcircuit van Ferrari te Fiorano. De Duitser legde probleemloos 51 ronden af met een snelste tijd van 59.569 seconden. De baantemperatuur lag rond de nul graden.

Ferrari noemde haar nieuwe wagen (nog?) niet de F2006, maar project met codenummer 657.

Als de weersomstandigheden het toelaten, wordt er vrijdag verder gesleuteld aan de ontwikkeling op hetzelfde circuit.

bron: www.f1world.be
                                59s bij de allereerste test op Fiorano is helemaal niet mis eigenlijk, aangezien het baanrecord op 56s stond met een F2004 als ik mij niet vergis.. en de lage temperatuur is ook niet zo snelheidsbevorderend, dus ja..

Comment

• Dan kan het goed zijn dat de F2006 terug in de top kan meedraaien. Als ze hem tenminste op tijd klaar krijgen
                                  BMW = Freude Am Fahren

Comment

• de nieuwe BMW:

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X