Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hier de eerste foto's van de nieuwe livery van Mclaren. In ieder geval zeer blinkend en eigenlijk best wel geslaagd en een pak moderner dan de laatste jaren.
Knappe combinatie... Als je weet dat elke F1 auto handmatig gespoten wordt met de Paintbrush en dat de lak op zo'n F1 op zich al 7,5 kg weegt per auto...
Zeer mooie wagen, die MP4. Ik ga weer weten voor wie supporteren.
Ze hadden toch veel problemen met de nieuwe 2,4 V8 ?
Anyway, ik hoop als McLaren-fan dat ze echt de titel pakken dit jaar.
Mja, en toch hoop ik dat het goedkomt.
Ze hebben zo nog eens een jaar dat gezegd, en toen werd hakkinen wel kampioen... en later bleek dat ze 1sector alles gaven, en dan 2 sectoren rustig reden om zand in de ogen te strooien
Mja, en toch hoop ik dat het goedkomt.
Ze hebben zo nog eens een jaar dat gezegd, en toen werd hakkinen wel kampioen... en later bleek dat ze 1sector alles gaven, en dan 2 sectoren rustig reden om zand in de ogen te strooien
Ik ook wel, en zeggen dat ik dat seizoen juist gemist heb, beginnen kijken (en wel vrij fanatiek toen) in midden van het seizoen 1989 ... ook niet slecht trouwens, goed jaar
Comment