Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
De eerste meters van Super Aguri, de wagen is nog krak dezelfde als de Arrows A23 van 2002. Nog geen voorvleugelverhoging. Ik twijfel zelfs of er een Honda V8 inzit!Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
[/QUOTE]
Amai wat een lelijk gedrocht is dat zeg, Las Vegas kitsch ready. Precies niet kunnen kiezen wat een kleur er op moest, euh wat pooierchromé, euh wat rood en euh nog wat zwart...Spijtig voor een anders toch sober , ingetogen merk als Mc Laren/Mercedes.
Waarschijnlijk bedoeld voor de amerikaanse markt en we weten allemaal dat ze over het water een goede smaak hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door acqua
Waarschijnlijk bedoeld voor de amerikaanse markt en we weten allemaal dat ze over het water een goede smaak hebben...[/quote]
Het is eens iets anders.
En bovendien: Rood moet er wel op met Vodafone als hoofdsponsor binnenkort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboySorry, kan het niet laten:
Maar inderdaad Vodaphone wil ook wat hé wss
Comment
-
Maarreuh op die Mclaren, waar is de reclame voor West naartoe? Nu ziet het eruit als een Mercedes-Walker qua reclame. Hij is wel speciaal en vraagt wat gewenning, vooral met dat rood. Maar goed, da's voorbereidend werk op de komst van Vodaphone in 2007.
En super aguri; sorry maar dat vind ik om mee te lachen hé. Een "voorhistorisch" model uit 2002 ophalen, dat toen ook al niet geboekstaafd stond als vooruitstrevend om daar nu nog mee gaan te rijden (aangepast aan de 2006 regels)...ze hadden de F1 wel wat serieuze mogen nemen en er beter nog een seizoen mee gewacht tot ze een fatsoenlijke wagen hadden. Of komt er in de loop van het seizoen toch nog een (deels) eigen ontwikkeld model? Ik dacht van wel. Momenteel heeft het toch dezelfde uitstraling als een caféploeg in de voetbal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanidat rood vind ik zo slecht nog niet. het mooiste effect bekom je langs voor gezien.
en met dat chroom proberen ze waarschijnlijk de snellere rijders te verblinden
enkel allemaal die vleugeltjes ogen zo raar.
rood: Straks worden ze nog gediskwalificeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyHet McLaren-logo zit op de snuit.Zit daar al jaren, sinds de zilvere painting in '97.Daar is niks aan veranderd volgens mij.BMW = Freude Am Fahren
Comment
Comment