Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• En de laatste:

Dju, de rest staat op de vorige pagina.

Comment

• Sorry, kan het niet laten:

Comment

• twordt wel nogal een boeltje met al die spoilertjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
            twordt wel nogal een boeltje met al die spoilertjes
            Bwaja, ik vind dat zo erg nog niet.
            Zien er lekker futuristisch uit, en dat mag wel voor een F1.

Comment

• Ziet er niet slecht uit!

Comment

• De eerste meters van Super Aguri, de wagen is nog krak dezelfde als de Arrows A23 van 2002. Nog geen voorvleugelverhoging. Ik twijfel zelfs of er een Honda V8 inzit!
                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Draaien de Mclarens al wat betere tijden?

*hoopt*

Comment

• Neeneen, die spoilers verbrodden de mooie lijnen van een F1, dees is derover, niet meer niet minder.

Comment

• [/QUOTE]

Amai wat een lelijk gedrocht is dat zeg, Las Vegas kitsch ready. Precies niet kunnen kiezen wat een kleur er op moest, euh wat pooierchromé, euh wat rood en euh nog wat zwart...Spijtig voor een anders toch sober , ingetogen merk als Mc Laren/Mercedes.
                      Waarschijnlijk bedoeld voor de amerikaanse markt en we weten allemaal dat ze over het water een goede smaak hebben...
                      Last edited by ; 15/02/2006, 01:59.

Comment

• Ik vind die McLaren eigenlijk ook niet iets 'te'
                        Hoeft ook niet mooi te zijn eigenlijk, maar wel snel.
                        Afwachten maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                          Draaien de Mclarens al wat betere tijden?

*hoopt*
                          jah eigelijk toch al wel, maar nog steeds met de 'oude' v8-motor, maar deze week gaan ze de nieuwe testen die veel betrouwbaarder en sneller zou zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                            jah eigelijk toch al wel, maar nog steeds met de 'oude' v8-motor, maar deze week gaan ze de nieuwe testen die veel betrouwbaarder en sneller zou zijn
                            Idd, "zou".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua
                              Amai wat een lelijk gedrocht is dat zeg, Las Vegas kitsch ready. Precies niet kunnen kiezen wat een kleur er op moest, euh wat pooierchromé, euh wat rood en euh nog wat zwart...Spijtig voor een anders toch sober , ingetogen merk als Mc Laren/Mercedes.
                              Waarschijnlijk bedoeld voor de amerikaanse markt en we weten allemaal dat ze over het water een goede smaak hebben...[/quote]
                              Het is eens iets anders.
                              En bovendien: Rood moet er wel op met Vodafone als hoofdsponsor binnenkort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                Sorry, kan het niet laten:

Doe dat felrood weg op de voor en achtervleugel, vervang het desnoods door een fijn streepje rood en je hebt volgens mij een prachtige bolide.
                                Maar inderdaad Vodaphone wil ook wat hé wss

Comment

• Maarreuh op die Mclaren, waar is de reclame voor West naartoe? Nu ziet het eruit als een Mercedes-Walker qua reclame. Hij is wel speciaal en vraagt wat gewenning, vooral met dat rood. Maar goed, da's voorbereidend werk op de komst van Vodaphone in 2007.

En super aguri; sorry maar dat vind ik om mee te lachen hé. Een "voorhistorisch" model uit 2002 ophalen, dat toen ook al niet geboekstaafd stond als vooruitstrevend om daar nu nog mee gaan te rijden (aangepast aan de 2006 regels)...ze hadden de F1 wel wat serieuze mogen nemen en er beter nog een seizoen mee gewacht tot ze een fatsoenlijke wagen hadden. Of komt er in de loop van het seizoen toch nog een (deels) eigen ontwikkeld model? Ik dacht van wel. Momenteel heeft het toch dezelfde uitstraling als een caféploeg in de voetbal.
                                  Last edited by ; 15/02/2006, 19:14.

Comment

• Het McLaren-logo zit op de snuit.Zit daar al jaren, sinds de zilvere painting in '97.Daar is niks aan veranderd volgens mij.

Comment

• dat rood vind ik zo slecht nog niet. het mooiste effect bekom je langs voor gezien.

en met dat chroom proberen ze waarschijnlijk de snellere rijders te verblinden
                                      enkel allemaal die vleugeltjes ogen zo raar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                        dat rood vind ik zo slecht nog niet. het mooiste effect bekom je langs voor gezien.

en met dat chroom proberen ze waarschijnlijk de snellere rijders te verblinden
                                        enkel allemaal die vleugeltjes ogen zo raar.
                                        Vind'k ook, omdat dat wordt doorgetrokken met het rood langs de zijkanten van de snuit.

rood: Straks worden ze nog gediskwalificeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                          Het McLaren-logo zit op de snuit.Zit daar al jaren, sinds de zilvere painting in '97.Daar is niks aan veranderd volgens mij.
                                          Als je die cirkel met die ster bedoelt dat is het mercedes-logo
                                          BMW = Freude Am Fahren

Comment

Working...
                                          X