Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
    Mij komt voornamelijk die continu aanpassing van de regels de oren uit. Ik ben vóór regels die de sport ten goede komen, daar niets van, maar laat ze aub eens 1 of 2 seizoenen onaangeroerd...
    Die man wilt gewoon veel geld verdienen, de rest is bijzaak.
    Hij vind alleen maar regeltjes uit om zo te denken dat hij zijn job goed uitvoert, maar in feite moest hij al lang afgevoerd zijn.

Comment

• F1 - Schumacher geeft probleem met Ferrari V8 toe
      13:25 17-02-2006
      Net als Mercedes kampt Ferrari met een probleem op zijn V8-motor. Maar volgens een bericht op autosport.com heeft Ferrari het euvel intussen kunnen verhelpen.

De afgelopen twee dagen heeft Michael Schumacher bij testen in Bahrain maar weinig kunnen rijden met de 248 F1. De V8-motor zorgde voor zoveel vibraties dat de werking van de koppeling verstoord werd.

Volgens Schumacher is er nu een oplossing gevonden voor het probleem en kan Ferrari weer normaal testen met de V8.

(pba)
      © pitstop.tv

Comment

• het lijkt mij toch wel raar dat pitstop.tv de enige site is die zegt dat het probleem bij de motor ligt.. dus qua geloofwaardigheid weet ik het niet.. die motor is oerbetrouwbaar en heeft voor zover ik weet altijd perfect gewerkt..

Comment

Mij komt voornamelijk die continu aanpassing van de regels de oren uit. Ik ben vóór regels die de sport ten goede komen, daar niets van, maar laat ze aub eens 1 of 2 seizoenen onaangeroerd...
          ik vind dat ze enkel op de afmetingen een kleine restrictie leggen, voor de rest carte-blanche

Comment

• Niet enkel op pitstop.tv staat het op ander sites zoals f1racing.net en ander e staat het ook. En staat ook duidelijk bij dat het probleem zou opgelost zijn of er een oplossing is. Maar het is idd wel opvallen dat ze weing met de f248 hebben gereden in Bahrein.

Comment

• Als ik eerlijk mag zijn:

Ik vind dit leuk nieuws.

Comment

• Raikkonen snelste in Valencia !

(Nu nog de MP4-21 de betrouwbaarste )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                  Raikkonen snelste in Valencia !

(Nu nog de MP4-21 de betrouwbaarste )
                  Het zal uiteindelijk allemaal goed komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                    Ik hoop het.Het wordt tijd dat McLaren nog eens titels zou halen.Met of zonder Mercedes.

Comment

Steun jij ondertussen Ferrari maar met het kopen van je Fiat.

De Ferrari-fans & het team bedanken je.

Comment

Steun jij ondertussen Ferrari maar met het kopen van je Fiat.

De Ferrari-fans & het team bedanken je.
                        Het wordt idd hoogtijd om Schumacher te bedanken.

Comment

Het wordt idd hoogtijd om Schumacher te bedanken.
                          Ik zou die kerel nog niet afschrijven...

Mss kan hij nog ergens een derde plaats weten te bemachtigen

Comment

ik heb ergens een interview gelezen met ron dennis en hij zei dat ze daar bij mclaren een maand achter zouden staan dus jah...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                              ik heb ergens een interview gelezen met ron dennis en hij zei dat ze daar bij mclaren een maand achter zouden staan dus jah...
                              Positief nieuws: Ze hebben terug twee topdesigners kunnen strikken.

Comment

Positief nieuws: Ze hebben terug twee topdesigners kunnen strikken.
                                die komen ook goed op tijd

Comment

• ma nu moet ja mij niet verkeerd verstaan, want ik ben ook wel een grote fan van mclaren maar ik wil maar zeggen dat ze op sommige punten toch nog niet zo goed zijn he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                                    ma nu moet ja mij niet verkeerd verstaan, want ik ben ook wel een grote fan van mclaren maar ik wil maar zeggen dat ze op sommige punten toch nog niet zo goed zijn he
                                    Er is maar één punt waar ik een probleem zie: Mercedes
                                    Die hebben pas eind januari een competitieve motor klaargekregen, maar over de betrouwbaarheid zullen we maar zwijgen.
                                    Soit, die snelste tijd in Valencia geeft me toch terug wat hoop.

Comment

• jah dat is waar, het zal zo weer zijn als in 2005 kimi altijd snelste rondetijd maar ook dikwijls uitvallen (in het begin van het seizoen toch)

Comment

Er is maar één punt waar ik een probleem zie: Mercedes
                                        Die hebben pas eind januari een competitieve motor klaargekregen, maar over de betrouwbaarheid zullen we maar zwijgen.
                                        Soit, die snelste tijd in Valencia geeft me toch terug wat hoop.
                                        Je moet niet altijd de schuld op Mercedes steken ...

Partners zijn partners, en als je elkaar met de vinger gaat wijzen, zoals Williams en BMW dat deden verleden jaar, dan loopt het niet goed af.
                                        Je stort je sàmen in dat F1-avontuur, en bent beiden verantwoordelijk voor het rijden van die wagen, en àl wat er rond hangt. Het is 'McLaren-Mercedes', en niet 'McLaren & Mercedes'.

Als team bouw je een wagen, met de intentie om alles zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen. Met name motor en versnellingsbak moeten perfect aan elkaar passen. Het is dus zowel de taak van Mercedes als van McLaren om een betrouwbaar én snel aandrijfgeheel te ontwerpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                                          Je moet niet altijd de schuld op Mercedes steken ...

Partners zijn partners, en als je elkaar met de vinger gaat wijzen, zoals Williams en BMW dat deden verleden jaar, dan loopt het niet goed af.
                                          Je stort je sàmen in dat F1-avontuur, en bent beiden verantwoordelijk voor het rijden van die wagen, en àl wat er rond hangt. Het is 'McLaren-Mercedes', en niet 'McLaren & Mercedes'.

Als team bouw je een wagen, met de intentie om alles zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen. Met name motor en versnellingsbak moeten perfect aan elkaar passen. Het is dus zowel de taak van Mercedes als van McLaren om een betrouwbaar én snel aandrijfgeheel te ontwerpen.
                                          Je moet mij niet uitleggen wat een F1-team is.
                                          Je moet maar eens nagaan waar het altijd fout liep de laatste jaren en je zal zien dat Mercedes telkens weer de zwakste schakel was.
                                          Ik wil Mercedes niet met de vinger wijzen, ik baseer mij enkel op de feiten.

Comment

Working...
                                          X