Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://images.f1racing.net/news/56212.jpg

Super augurk in actie

Ja sorry, maar ik blij SA echt als een caféploeg zien hé. Ik geef dat team ook niet echt lang in de F1, de eigenaar onderschat het volledig volgens mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
      http://images.f1racing.net/news/56212.jpg

Super augurk in actie

Ja sorry, maar ik blij SA echt als een caféploeg zien hé. Ik geef dat team ook niet echt lang in de F1, de eigenaar onderschat het volledig volgens mij.

Idd, ze konden gisteren slechts 8 rondjes afleggen, en dan nog wel tegen een tijd die meer dan 12 seconden trager was dan snelste van die dag Mark Webber...

Comment

Super augurk in actie

'T is al een wonder dat ze al dat geld bijeen hebben gesprokkeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
          Ik wél ...
          Het hele seizoen ging de achterstand van Raikkonen op Alonso als een jojo heen en weer.Die ene keer zou daar echt niet veel aan hebben veranderd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
            Het hele seizoen ging de achterstand van Raikkonen op Alonso als een jojo heen en weer.Die ene keer zou daar echt niet veel aan hebben veranderd.
            Voor Alonso misschien mentaal net wel

Comment

Super augurk in actie

Dit team doet me een beetje denken aan het moment dat Lola z'n rentree in de F1 wou maken enkele jaren geleden, ze waren zo traag (ze haalden de grid zelfs niet eens) dat er beslist werd om er maar meteen mee op te houden. Super Aguri? Klinkt (en smaakt) op het eerste zicht een beetje als stinkkaas... Belegen...

Comment

• Ik moet bij Super Aguri meer denken aan een Japanse supermarktketen à la "Super De Boer" in Nederland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
                  Dit team doet me een beetje denken aan het moment dat Lola z'n rentree in de F1 wou maken enkele jaren geleden, ze waren zo traag (ze haalden de grid zelfs niet eens) dat er beslist werd om er maar meteen mee op te houden. Super Aguri? Klinkt (en smaakt) op het eerste zicht een beetje als stinkkaas... Belegen...
                  ja maar lola had wel geen steun van honda.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen
                    ja maar lola had wel geen steun van honda.
                    Dat mss niet maar als je ziet met welke wagen ze nu rijden... Willen maar niet kunnen in mijn ogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
                      *lol*

Die boel werd gesponsord door MasterCard, maar dat dekte de hele operatie niet. Lola Racing kwam in Melbourne '97 aan de start, kwalificeerde zich niet, vloog nog naar Brazilië, maar 't was verloren moeite. Torenhoge schulden ...

Bleek dat dat chassis niet eens in de windtunnel was getest!

Comment

't Is zoals Rabbit zegt: mentaal wel. Alonso vind ik helemaal niet mentaal supersterk overkomen.

Raikkonen reed aan de leiding, en zou dsu twee punten terugpakken op Alonso. Uiteindelijk behaalde hij de overwinning, en liep dus 10 punten verder uit. Dat scheelt 12 punten ... 12 punten die McLaren de constructeurstitel hadden kunnen opleveren, én die alles toen hadden kunnen omslaan.

Comment

't Is zoals Rabbit zegt: mentaal wel. Alonso vind ik helemaal niet mentaal supersterk overkomen.

Raikkonen reed aan de leiding, en zou dsu twee punten terugpakken op Alonso. Uiteindelijk behaalde hij de overwinning, en liep dus 10 punten verder uit. Dat scheelt 12 punten ... 12 punten die McLaren de constructeurstitel hadden kunnen opleveren, én die alles toen hadden kunnen omslaan.
                          Ik zie het nog altijd niet gebeuren hoor.Zeker niet de rijderstitel.

Comment

Ik zie het nog altijd niet gebeuren hoor.Zeker niet de rijderstitel.
                            't Is dikwijls zoiets dat een kanteling kan inzetten.

Herinner je je 2000 nog? Schumacher was in 't seizoensbegin oppermachtig, maar McLaren kwam terug, en in Hongarije nam Hakkinen de WK-leiding over, met twee puntjes. De twee werden er zes in Spa ... McLaren leek de greep op het kampioenschap te kunnen krijgen. Maar toen kwam Monza (oké, dat speelt ook mee), waar Schumacher rechtstreeks Hakkinen versloeg. Schumacher kwam terug tot 2 puntjes, en de races nadien was de Duitser weer de betere van de twee. (Oké, Hakkinens opgave in Indianapolis zal meegespeeld hebben, maar wie gaf er in Canada, nà de Nurburgring, ook op? Juist, Alonso)

Comment

• Dat was dan ook de enigste fout die Alonso maakte.
                              Ik blijf erbij, met de jojo-effect.

Comment

Dat was dan ook de enigste fout die Alonso maakte.
                                Ik blijf erbij, met de jojo-effect.
                                Zo'n énorme verschil was er toch niet tussen grootste en kleinste achterstand?

Daarbij, het snelheidsverschil was er wel degelijk. En dat was zéker geen jojo-effect.

Comment

zonder de alcohol wel te verstaan, want veel champagne zullen ze niet verdienen de eerste jaren

Comment

*lol*

Die boel werd gesponsord door MasterCard, maar dat dekte de hele operatie niet. Lola Racing kwam in Melbourne '97 aan de start, kwalificeerde zich niet, vloog nog naar Brazilië, maar 't was verloren moeite. Torenhoge schulden ...

Bleek dat dat chassis niet eens in de windtunnel was getest!
                                    erger nog, het chassis was gebaseerd op een oud chassis van lola van eind 1994 begin 1995 en dus al hopeloos verouderd

Comment

• Ik kan écht niet meer wachten tot 12 maart... Nog 'n goeie twee weken en 't is weer zo ver..

Wat denken jullie voor het komende seizoen? Ik persoonlijk hoop op veel spanning met Schumi als eindwinnaar..

Oja : heeft iemand een link voor me met alle teams en hun rijdersline-up?

thx
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy
                                        Wat denken jullie voor het komende seizoen? Ik persoonlijk hoop op veel spanning met Schumi als eindwinnaar..
                                        Ik zou er niet al te hard op hopen.
                                        A Twist of the Wrist

Comment

• Renault is er momenteel een lap op aan't geven in Barcelona, een dikke anderhalve seconde sneller dan de snelste tijd van gisteren.. nog een paar tienden ze hebben het ronderecord van 2004 verbroken

Comment

Working...
                                          X