Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Edit: foutje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tazz
      Renault is er momenteel een lap op aan't geven in Barcelona, een dikke anderhalve seconde sneller dan de snelste tijd van gisteren.. nog een paar tienden ze hebben het ronderecord van 2004 verbroken
      Met alle respect voor Les Bleues, maar ik zou liever een ander team de titels zien pakken dit jaar.Hoeft daarom niet persé McLaren te zijn.

Comment

• vandaag in barcelona

1 J. Button Honda 01:13.935 116
        2 G. Fisichella Renault 01:13.971 125
        3 F. Alonso Renault 01:13.977 113
        4 R. Barrichello Honda 01:14.266 119
        5 JP. Montoya McLaren 01:14.588 131
        6 K. Räikkönen McLaren 01:15.475 80
        7 N. Rosberg Williams 01:15.774 83
        8 R. Schumacher Toyota 01:15.973 97
        9 D. Coulthard Red Bull 01:16.034 54
        10 J. Trulli Toyota 01:16.057 103
        11 M. Webber Williams 01:16.128 97
        12 C. Klien Red Bull 01:16.923 55
        13 C. Albers Midland F1 01:17.142 79
        14 T. Sato Super Aguri 01:19.787 58

een goeie tijd voor sato met de oude a23 als je het mij vraagt.
        als je het vergelijkt met de tijd van albers.

Comment

• Het zit wel erg close dit jaar.Het belooft een spannend seizoen te worden.

Comment

• *bulder*

Suzuki denkt al aan stoppen
            Het alleerste F1-seizoen in de geschiedenis van Super Aguri is nog niet van start gegaan, maar toch denkt teambaas Aguri Suzuki al aan zijn pensioen. De oprichter van het Japanse team wil er over vijf jaar mee stoppen.

Aguri Suzuki: " Ik ben moe en zal stoppen wanneer ik 50 wordt. Dan wil ik mijn tijd aan andere zaken besteden. "

Maar voor de Japanner stopt wil hij het team en de rijders aan enkele podiums helpen, of dit echter zal lukken valt sterk te betwijfelen.

Sjah, wel enorm gemotiveerd die man...

Comment

• Vette helm van Raikonnen!

Veel mooier dan die van vorig jaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                Vette helm van Raikonnen!

Veel mooier dan die van vorig jaar...
                Vind'k ook.Doet me denken aan die van Monaco.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                  *bulder*

Sjah, wel enorm gemotiveerd die man...
                  Wat bezielt die kerel eigenlijk ?

Comment

• Kimi warmt zich alvast op voor het komende seizoen

Comment

• Dat is nog een foto van vorig jaar, zie naar de West-reclame
                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele
                        Dat is nog een foto van vorig jaar, zie naar de West-reclame
                        Die foto is al 3 jaar oud dacht ik.

Comment

• Wat een geluk dat hier veel 'gedacht' wordt.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                            Wat een geluk dat hier veel 'gedacht' wordt.
                            *zucht*
                            Altijd van hetzelfde met jou.Op geregelde tijdstippen vind meneer het nodig om zijn gal even te komen uitspuwen in F1-topics.Als het je niet interesseert moet je ook niet reageren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                              *zucht*
                              Altijd van hetzelfde met jou.Op geregelde tijdstippen vind meneer het nodig om zijn gal even te komen uitspuwen in F1-topics.Als het je niet interesseert moet je ook niet reageren.

Comment

't Is niet omdat je autosportfotograaf bent dat je het altijd bij het rechte eind hebt.

Comment

't Is niet omdat je autosportfotograaf bent dat je het altijd bij het rechte eind hebt.
                                  WTF heeft dat hier nu weer mee te maken?

Post dan ook alleen maar als je ergens zeker van bent ipv altijd ik dacht dit en ik dacht en ik denk en ik dacht en ik dacht en ik denk en ik dacht.... terwijl je je informatie toch maar van andere sites gaat halen.

Toch opmerkelijk. Ik post één zinnetje en je voelt je dadelijk aangesproken.

Comment

WTF heeft dat hier nu weer mee te maken?

Post dan ook alleen maar als je ergens zeker van bent ipv altijd ik dacht dit en ik dacht en ik denk en ik dacht en ik dacht en ik denk en ik dacht.... terwijl je je informatie toch maar van andere sites gaat halen.

Toch opmerkelijk. Ik post één zinnetje en je voelt je dadelijk aangesproken.
                                    groen: dat kan ook van jouw eerste reactie worden gezegd
                                    rood: Neen hoor.Het is alleen bij momenten nodig om te reageren op mensen die het bij het compleet verkeerde eind hebben.
                                    Dit is een forum.Iedereen heeft hier zijn eigen mening en gedachten, en dat is goed voer voor een leuke discussie, maar je moet anderen hun mening ook respecteren.
                                    En als je dat niet kan, sorry, maar dan zit je hier niet op je plaats.

Comment

groen: dat kan ook van jouw eerste reactie worden gezegd
                                      rood: Neen hoor.Het is alleen bij momenten nodig om te reageren op mensen die het bij het compleet verkeerde eind hebben.
                                      Dit is een forum.Iedereen heeft hier zijn eigen mening en gedachten, en dat is goed voer voor een leuke discussie, maar je moet anderen hun mening ook respecteren.
                                      En als je dat niet kan, sorry, maar dan zit je hier niet op je plaats.
                                      En wat dan met mijn mening? Zit jij hier dan ook niet op je plaats?

Comment

En wat dan met mijn mening? Zit jij hier dan ook niet op je plaats?
                                        U wilt enkel olie op het vuur strooien, meer niet.

Comment

U wilt enkel olie op het vuur strooien, meer niet.

bron: http://www.planet-f1.com

Comment

Working...
                                          X