Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ALs Raikonnen supporter zie ik Raikonnen ook liever als de beste. MISSCHIEN is hij wel dat, maar dat is gewoon allemaal puur gissen.
Leer aanvaarden dat Alonso de terechte WorldChamp is, of het nu door zijn auto komt of door zijn eigen talent
Straks begint het nieuwe seizoen en jullie zitten hier nu nog over te neuten.
Neem dit niet persoonlijk op, ik heb het puur over de discussie, die immens idioot is.
Ik wilde niet Raikkonen als de beste laten overkomen en zoals ik al meermaals heb gezegd:Alonso is terecht de kampioen, hij was vreselijk constant en maakte zelden fouten.Chapeau !
Maar blijkbaar komt dat niet zo over ?
Het was gewoon fisichella zijn wagen niet. Hij heeft al gans zijn carriere
zijn teamgenoot de baas gekunnen. denk maar aan button bij benetton.
denk maar eens terug aan spa 2001. Waar hij zo een mooi gevecht leverde met coulthard (in de benetton die het ganse seizoen een der slechtse wagens was) en toch een mooi podium eruit perste.
brazilie 2003 waar hij iedereen voorbij vloog in een paar ronden.
En toch nog mooi de overwinning nam.
Weliswaar voor sommige een niet verdiende overwinning maar hij was wel de leider.
Hill moest maar beter uitkijken en niet op de benetton knallen.
Kijk maar eens naar senna en prost.
Eerst prost die op senna knalt
en dan senna die op prost knalt.
Trouwens mclaren is ook niet zo fair.
Kijk maar naar coulthard die op schumacher knalt en zo de titel aan hakkinen heeft.
De enige die echt onderschat worden zijn bmw sauber.
ik denk dat zij de betere gaan zijn van de middenmoot.
En button die neemt zijn eerste zege dit seizoen.
De geluiden die M.Schumacher laat horen zijn ook niet echt geruststellend...snelheid tekort, betrouwbaarheid nog niet optimaal...ik hoop dat hij gewoon zand in de ogen aan't strooien is
De geluiden die M.Schumacher laat horen zijn ook niet echt geruststellend...snelheid tekort, betrouwbaarheid nog niet optimaal...ik hoop dat hij gewoon zand in de ogen aan't strooien is
Alles is mogelijk.Volgens mij is Toyota ook met onze voeten aan het spelen.
De enige die echt onderschat worden zijn bmw sauber.
ik denk dat zij de betere gaan zijn van de middenmoot.
En button die neemt zijn eerste zege dit seizoen.
Kijk maar naar coulthard die op schumacher knalt en zo de titel aan hakkinen heeft.
Of schumacher die op Villeneuve probeert te knallen, maar zelf in de entourage vliegt
Hill heeft in 94 geen fout gemaakt. Schumacher maakte een fout de bocht ervoor waardoor hill onder de vleugel kwam en in de bocht het gat in dook en schumacher zonder pardon de deur toe deed.
Prost en Senna is totaal iets anders, dat waren 2 kemphanen die alleen maar oog hadden om mekaar te verslaan. Vooral Senna, hij wou de beste zijn en Prost was de beste in zijn ogen en die moest hij verslaan.
En of Mclaren fair is, wat er in spa is gebeurd is en blijft een raadsel. Was het express of niet zullen we wss pas te weten komen als Coulthard stopt.
Op La Deux wordt het zeker en vast rechtstreeks uitgezonden.
Maart heb ik dat nu goed gelezen ? Is dat al om 12.00 u (GP) ? Ik dacht altijd dat het om 13.00 u was.
Maart heb ik dat nu goed gelezen ? Is dat al om 12.00 u (GP) ? Ik dacht altijd dat het om 13.00 u was.
in het land waar de gp gereden word begint hij steeds om 14.00h (de race)
Comment