Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kubica dus snelste, vlak voor wurz.
Van de grote kleppers zijn het enkel Raikonnen, Montoya en Schumacher, Massa die een volledige ronde hebben kunnnen neerzetten
Het verschil Raikonnen-Montoya is ongeveer evengroot als Schumacher-Massa.
Spijtig dat Rosberg en Webber geen tijd hebben neergezet, om een betere indicatie te krijgen wat BMW waard is.
Ik vrees dat Torro Rosso wel eens het slechtste team gaat worden dit jaar.
Ok Super Aguri heeft een 4 jaar oude Arrows maar met een splinternieuwe Honda motor wat 1 van de beste is kwa PK en betrouwbaarheid. Toch denk ik dat ze Torro Rosso kunnen afhouden voor die laatste plaatsen.
Ook het talent dat bij Super Aguri zit schat ik hoger in dan dat bij Torro Rosso.
Ik zet mijn geld toch wel op Super Augurk voor de titel van 'slechtste' team van het seizoen hoor! Het totaalpakket dat STR heeft is volgens mij beter dan SA.
Wel raar dat Davidson maar 2 rondjes gereden heeft.. Zou er iets mis zijn?
Ze zeggen er toch niets van, dus denk het niet
Oorspronkelijk geplaatst door F1racing.nl
Eerste training: Debutant Kubica snelste
10 maart 2006
Het seizoen 2006 is eindelijk begonnen! BMW-vrijdagrijder Robert Kubica heeft verrassend de snelste tijd neergezet in de eerste training voor de Bahreinse Grand Prix. De 21-jarige Poolse debutant reed op het circuit van Sakhir een tijd van 1.32.170, waarmee hij Williams-vrijdagcoureur Alex Wurz (tweede tijd met 1.32.184) en McLaren-rijder Kimi Raikkonen (derde tijd met 1.33.388 ) voorbleef.
Het was een rustige training, alleen de vrijdagrijders en de debutanten waren druk in de ochtend. Williams-vrijdagrijder Alex Wurz was de eerste coureur die zijn auto het warme en stoffige asfalt op stuurde voor een installatieronde. De Oostenrijker liet ook de eerste rondetijd van het weekend noteren. In het eerste half uur reden meerdere rijders een installatieronde, maar gingen slechts een handvol rijders serieus aan de slag: Wurz met de FW28, Kubica in de derde BMW, Neel Jani voor Toro Rosso, Takuma Sato en Yuji Ide voor het nieuwe Super Aguri-team, dat dit weekend debuteert. Het is nog niet mogelijk iets te zeggen over de onderlinge verhoudingen.
Robert Kubica, Neel Jani, Yuji Ide en Markus Winkelhock kwamen vrijdagochtend voor het eerst in actie tijdens een GP-weekend. Nico Rosberg bleef in de pits, net als Mark Webber, Rubens Barrichello en Jenson Button. Pas in de laatste minuten werd het drukker op de baan en kwamen ook de grotere teams in actie, zoals McLaren en Ferrari. Kubica pakte op het laatste moment de snelste tijd, die lange tijd in handen was van Wurz. Het was een warme ochtend met 31 graden Celsius. De temperatuur van het asfalt steeg naar bijna 40 graden Celsius.
De tweede training begint om 12.00 uur.
Was heel de tijd in de veronderstelling dat Wurz nog met een McLaren reed
Ik zet mijn geld toch wel op Super Augurk voor de titel van 'slechtste' team van het seizoen hoor! Het totaalpakket dat STR heeft is volgens mij beter dan SA.
En inderdaad, zeer knappe livery van STR!
SA heeft wel een zeer ruim budget en op de helft van het seizoen komen ze met een nieuw chassis dat getekent is op basis van de Honda's dus ...
Comment