Rosberg...een nieuwe Raikonnen of Alonso? Beetje vroeg nog, maar wat hij laten zien heeft voorspelt veel goeds...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
ik vind dat Alonso persoonlijk al veel streken heeft gekregen, Hij mag dan nog de de werldkampioen zijn van vorig jaar, de enige echt wereldkampioen die momenteel mee doet is en zal voor altijd voor mij schumacher blijven...
De manier ook waarop Alonso zich druk zit te maken tijdens het dubbelen van tragere piloten geeft mij echt de indruk dat hij denkt dat hij de man is,iedereen moet uit de weg voor hem,want hij is het belangrijkste..... terwijl de auto voor hem nog 2 bochten verder zit! Ik gun iedereen de wereldtitel maar Alonso in de verste verte niet!
anderzijds wat een leuke race, echt zitten geniet! de kwalificatie is er ook een stuk op vooruit gegaan!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieik vind dat Alonso persoonlijk al veel streken heeft gekregen, Hij mag dan nog de de werldkampioen zijn van vorig jaar, de enige echt wereldkampioen die momenteel mee doet is en zal voor altijd voor mij schumacher blijven...
De manier ook waarop Alonso zich druk zit te maken tijdens het dubbelen van tragere piloten geeft mij echt de indruk dat hij denkt dat hij de man is,iedereen moet uit de weg voor hem,want hij is het belangrijkste..... terwijl de auto voor hem nog 2 bochten verder zit! Ik gun iedereen de wereldtitel maar Alonso in de verste verte niet!
anderzijds wat een leuke race, echt zitten geniet! de kwalificatie is er ook een stuk op vooruit gegaan!!
Schumi heeft aardig wat rijcapaciteiten, maar vooraleer ik mij ga uitspreken over wie de titel van wereldkampioen der tijden op zijn schouders mag dragen, wacht ik nog een paar seizoenen om te zien hoe Alonso het ervan af gaat brengen. Of 'ie het dan nog steeds zo goed doet.
Just my 2 cents.
Comment
-
Ik heb nog altijd sympathie voor Alonso, hoewel het hem bij bepaalde momenten wel naar het hoofd stijgt.
Hij heeft zijn titel eerlijk verdiend, door goed te rijden en niet zot te doen.En dat maakt hem misschien niet de meest boeiende kampioen, maar het is er wel één.Hoe meer kampioenen op de startgrid, hoe beter voor mij part.
Ik heb persoonlijk dan weer geen sympathie voor Schumacher, maar dat weten de meesten hier ondertussen al wel denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaRosberg...een nieuwe Raikonnen of Alonso? Beetje vroeg nog, maar wat hij laten zien heeft voorspelt veel goeds...
Maar hij heeft er idd een grote fan bij.
Hij is goed, zeer snel en hij entertaint.
Comment
-
Het zal een spannend seizoen worden...
Ik heb gisteren echt gekeken al zittend op het tipje van de zetel...
Voor mij was gisteren de grote winnaar wel Raikkonen. Als laatste vertrekken en nog op het podium eindigen. je moet het maar doen.
Ook vond ik het een schitterende race van Alonso. De kerel is misschien een arrogante kloot, maar hij kan wel een stukske rijden.
Ook Schumacher zullen we weer in de gaten moeten houden. Hoewel hij zeker niet mijn favoriete rijder is, heb ik toch wel bewondering voor zijn kunnen...
En dan de grootste verrassing van de race. Rosberg junior... Laat ons deze naam maar onthouden, want van deze jongen gaan wij nog het één en ander te zien krijgen...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieik vind dat Alonso persoonlijk al veel streken heeft gekregen, Hij mag dan nog de de werldkampioen zijn van vorig jaar, DE ENIGE ECHT WERELDKAMPIOEN DIE MOMENTEEL MEE DOET IS EN ZAL VOOR ALTIJD VOOR MIJ SCHUMACHER BLIJVEN...
Comment
-
Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leleA Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911Alle nu, ik vind juist van wel. Alonso is nog zo jong, en haalt nu al het onderste uit de kan. Van zijn dikkenekkerij merk ik quasi niets. Alle F1 piloten hebben het wel ergens hoog in't koppeke zitten hoor. Montoya is daar bv. een goed voorbeeld van. Als je die buiten de piste ziet rondwandelen e.d, hij prijst zich de koning te rijk. Alonso vind ik nog best bescheiden.
Schumi heeft aardig wat rijcapaciteiten, maar vooraleer ik mij ga uitspreken over wie de titel van wereldkampioen der tijden op zijn schouders mag dragen, wacht ik nog een paar seizoenen om te zien hoe Alonso het ervan af gaat brengen. Of 'ie het dan nog steeds zo goed doet.
Just my 2 cents.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckHetgene hij deed op de Nurburgring vorig jaar getuigde toch van niet veel sportiviteit. Hij deed wel het teken dat hij x aanta overwinningen had, maar die overwinning daar was niet aan hem te danken.
Om maar te zeggen dat schumi ook niet altijd een toonbeeld van sportiviteit is hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyVan schumi kan je ook zo'n dingen zeggen hé. Enkele jaren geleden in Japan geloof ik ramde ie Hill (denk toch dat het Hill was) er gewoon uit omdat ie anders z'n wereldtitel zou afnemen...
Om maar te zeggen dat schumi ook niet altijd een toonbeeld van sportiviteit is hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyVan schumi kan je ook zo'n dingen zeggen hé. Enkele jaren geleden in Japan geloof ik ramde ie Hill (denk toch dat het Hill was) er gewoon uit omdat ie anders z'n wereldtitel zou afnemen...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Schumacher geen sympathieke mens??? Alé, zo'n sportieve mens... Hij is een super getalenteerde piloot (dat ontkennen is belachelijk) maar het is een *ù^*$^mù
Alonso verdiende z'n wereldtitel zeker en vast. Wat een seizoen heeft die gereden vorig jaar! Dat ie wat vroeg zat te zwaaien naar z'n voorliggers zal ook wel met de zenuwen en de teamdruk te maken hebben. En als je dan ziet hoe nipt het was toenie de pit uitkwam, eigenlijk wel met recht en reden dat hij wat geagiteerd was...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment