Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoMaar je moet toch toegeven dat er iets niet klopt deze keer...
Waarom zouden ze iets vervangen waarvan ze weten dat ze er trager van worden, en wat ze niet MOETEN vervangen? Je gaat me niet zeggen dat Ferrari dat doet om de andere teams goedgezind te stellen he..
Toevallig ook dat buiten die paar eerste snelle races vorig jaar (en de speculaties dat ze hetzelfde illegale systeem als BAR zouden gebruiken) er niet veel meer volgde.
Nuja, ik ben de eerste om toe te geven dat tot voor 2 jaar Ferrari met afstand de beste was...
Kijk vooral maar naar wat Barichello toen presteerde en nu, en vergelijk dat ff met Coulthard....
In bahrein mist hij een versnelling.
En dit weekend was het de honda motor die sneuvelde.
i
n san marino waren het de bridgestonebanden.
kijk maar eens naar de snelstewedstrijden ronden als je die vindt.
karthikeyan staat daar opvallend hoog in het lijstje.
En ivm met die vleugel de andere teams kunnen ook zo een vleugel op hun wagen zetten i.p.v. er over te zagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgenBarrichello??
In bahrein mist hij een versnelling.
En dit weekend was het de honda motor die sneuvelde.
in san marino waren het de bridgestonebanden.
kijk maar eens naar de snelstewedstrijden ronden als je die vindt.
karthikeyan staat daar opvallend hoog in het lijstje.
En ivm met die vleugel de andere teams kunnen ook zo een vleugel op hun wagen zetten i.p.v. er over te zagen.
Comment
-
Voor mij behoort Barrichello tot dezelfde klasse als Montoya. Ze zijn goed, maar wereldkampioen zullen ze nooit worden. Ik zeg dat al 10 jaar van Coulthard ook en die heeft toch ook nog niet kunnen stunten en zal dat ook niet meer doen.
De vleugels van Ferrari; blijkbaar voelt men ( " terecht" ) wat nattigheid bij Ferrari en smijten ze dan toch die vleugel weg. Tja, tis een kwestie van de acherpoortjes van het regelement op te zoeken. Denk je niet dat andere teams dit niet doen?
Comment
-
...Naast de brief aan de FIA was er vanmorgen ook nog een meeting van de toplui Brawn (Ferrari), Pat Symonds (Renault), Geoff Willis (Honda) en Martin Whitmarsh (McLaren). Ook hier was de voorvleugel van Ferrari het onderwerp van gesprek. Naar verluidt was Brawn goed gedocumenteerd, de Brit zou over bewijzen beschikken dat ook andere teams met de grijze zone van het reglement flirten. Het zou gaan om Renault en McLaren.
Blijkbaar heeft Brawn daar zelfs al bewijs voor geleverd. Ik vind het wel straf dat hij ook onmiddellijk namen noemt.
Comment
-
Normaal mag die vleugel 5 mm loskomen onder een belasting van 500N. Ze zijn misschien bang dat het bij een volgende meting 6mm is.
Er zijn veel teams die zo de grijze zone opzoeken en deze keer viel het bij Ferrari op (door de neuscamera's). Het kan goed zijn dat ze volgende keer iets raar vaststellen bij McLaren of Renault.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beNormaal mag die vleugel 5 mm loskomen onder een belasting van 500N. Ze zijn misschien bang dat het bij een volgende meting 6mm is.
Er zijn veel teams die zo de grijze zone opzoeken en deze keer viel het bij Ferrari op (door de neuscamera's). Het kan goed zijn dat ze volgende keer iets raar vaststellen bij McLaren of Renault.
De F1 is een te grote ver van mijn bed show, dus we zullen het jammer genoeg niet weten.
Eerlijk gezegd, gok ik op het eerste. Ferrari tracht altijd wel een miniem loopje met de regels te nemen
Toch is mijn respect voor het team er niet minder op, en dat als Mclaren fan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgenDie williams zal enkel maar goed presteren aan het begin van het seizoen.
Ze hebben het budget niet,en ik zie meer potentieel in toyota en bmw sauber.
Die mannen hebben de ervaring en ze weten hoe ze het moeten gebruiken.
Plus: Rosberg en Webber zijn in mijn ogen véél betere rijders dan R.Schumacher en Trulli.BMW-Sauber zie ik dit jaar meestal niet verder komen dan 9 à 10de stek.
Nop, Williams staat sterk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgenWat zat hij trouwens te doen bij klien???
Een kampioen moet voorin meestrijden.
En geen duels uitvechten met een redbull
Plus, Raikkonen was gehinderd tijdens de kwalificatie waardoor hij nooit echt het maximale uit de wagen kon halen.
Plus, de McLaren was ondergeschikt aan de Renaults en de Honda van Button dit weekend ( en de razendsnelle Williamsen in de kwalificatie).Hierin zie ik de komende races wel verandering komen met die updates.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyWilliams heeft een budget van ongeveer 8 miljard oude frank.
Die mannen hebben de ervaring en ze weten hoe ze het moeten gebruiken.
Plus: Rosberg en Webber zijn in mijn ogen véél betere rijders dan R.Schumacher en Trulli.BMW-Sauber zie ik dit jaar meestal niet verder komen dan 9 à 10de stek.
Nop, Williams staat sterk.
Comment
-
Ferrari, McLaren en BMW moeten vleugels wijzigen
Niet alleen Ferrari, ook McLaren en BMW moeten van de FIA tegen de GP van Australië hun vleugels wijzigen. Bij Ferrari gaat het om de voorvleugel, bij McLaren en BMW om de achtervleugel. Dat meldt autosport.com vanmorgen.
Tijdens het GP-weekend in Maleisië heeft Ferrari van de FIA te horen gekregen dat zijn voorvleugel niet conform was en dat het team wijzigingen moet aanbrengen. Met die boodschap aan Ferrari kon de FIA vermijden dat acht teams na de race in Maleisië klacht zouden indienen tegen de Scuderia. Ferrari-teambaas Jean Todt bleef zondagavond evenwel ontkennen dat Ferrari de opdracht had gekregen in te grijpen.
Bij de acht verontruste teams zaten merkwaardig genoeg ook McLaren en BMW, die zelf volgens de FIA met illegale, flexerende achtervleugels reden. Ook die teams moeten in Melbourne andere vleugels monteren, zoniet worden ze afgekeurd.
Het is vreemd dat de auto's van Ferrari, McLaren en BMW in Bahrain en Maleisië zonder problemen door de technische controle zijn geraakt, hoewel ze achteraf dus niet-conform bleken te zijn. Even vreemd is het dat de FIA liet begaan, tot een aantal teams zich begon te roeren, en dat er blijkbaar geen sancties komen voor McLaren, Ferrari en BMW.
De GP van Australië heeft op 2 april plaats.
Bron: www.pitstop.tv
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoDat ze de uitslag van Maleisie dan maar schrappen voor Ferrari, BMW en McLaren...
Wat zou Renault allemaal niet conform hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeLevert BMW eigenlijk gewoon de motor bij Sauber-BMW, of is het meer?
Alles is BMW hé nu
Naam Sauber is gewoon bewaard gebleven uit respect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beNee omdat ze nog een evolutie van een Sauberchassis gebruiken. Volgend jaar is het gewoon BMW
Tiens, ik heb andere verhalen gelezen in dat geval
Comment
Comment