Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ieder team en zeker de topteams zitten op de grens van het toelaatbare er misschien net over. Maar zolang ze niet gesnapt worden kunnen ze het doen, en zoals ze zeggen de pot verwijt de ketel. Maar dit is nu allemaal topsport tot in het extreme gaan soms met geluk soms niet.

Van mijn part moet Ferrari en Mclaren en al de andere teams die eventueel flexi vleugels hebbens niet gestraft worden. Want de FIA heeft alle wagens goedgekeurd en moeten zij maar betere controles ontwikkelen. Wij gaan toch ook niet klagen als we door een fout van iemand anders voordeel kunnen houden.

Het is nu gebeurd en we moeten verder een hopelijk in een heel spannend seizoen.

Comment

• weet pertoeval iemand wat de prijzen zijn om naar francochamps naar de F1 te gaan kijken? (of die van vorig seizoen), (alleen op zondag)

Comment

• Keep Monza open!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een paar fanatieke idio'otjes hebben het in hun koppie gehaald een rechtzaak te starten tegen het circuit van Monza...

Naar verluid 2 families die op slagafstand van het circuit van Monza wonen (niet nodig hierbij te vermelden dat zij zich hier pas vestigden nadat het circuit er al lag, en bijgevolg wrs lage grondprijzen betaalden) hebben geklaagd over geluidsoverlast (case Zaventem bis ) en een rechter besliste dus klaarblijkelijk dat vanaf heden wagens maar met een geluidsdemper moeten racen...

zie je dat al gebeuren in bvb de F1?

Tot op heden zijn blijkbaar reeds 2 racedisciplines opgeschort, en de F1 zou weinig andere keuze hebben!

Onderstaande link brengt je naar een pagina waar je de petitie tegen deze megalomane waanzin kan ondertekenen

Comment

• Jup heb ik een tijd geleden ook al gehoord, maar nu zal het officieel zijn.

Dat is meestal zo he: "oeh, goedkope bouwgrond!!!" Dan kopen ze dat perceel zonder na te denken en dan merken ze dat ze in de verte wat motorgeluid horen

Ge hebt heel Italië om rustig te wonen en er zullen nog plaatsen zijn waar de bouwgrond goedkoop is.

Fia GT is ook al weggetrokken uit Monza om die reden. Ze hadden het blijkbaar voelen aankomen.

Petitie ondertekend btw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
            Jup heb ik een tijd geleden ook al gehoord, maar nu zal het officieel zijn.

Dat is meestal zo he: "oeh, goedkope bouwgrond!!!" Dan kopen ze dat perceel zonder na te denken en dan merken ze dat ze in de verte wat motorgeluid horen

Ge hebt heel Italië om rustig te wonen en er zullen nog plaatsen zijn waar de bouwgrond goedkoop is.

Fia GT is ook al weggetrokken uit Monza om die reden. Ze hadden het blijkbaar voelen aankomen.
            T'is triestig en zielig tegelijkertijd

Bende dummies!

Comment

• En ik die dacht dat dat soort **** onzin alleen in dit apenland voorkwam Ik zou niet liever willen dan in de buurt van een circuit wonen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                weet pertoeval iemand wat de prijzen zijn om naar francochamps naar de F1 te gaan kijken? (of die van vorig seizoen), (alleen op zondag)
                't is toch gedaan met Spa zeker?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                  weet pertoeval iemand wat de prijzen zijn om naar francochamps naar de F1 te gaan kijken? (of die van vorig seizoen), (alleen op zondag)
                  Dit jaar kun je voor een spotprijs gaan...

Comment

• Dit jaar zou het zo zijn: binnen geraken was 109€ voor de zondag alleen, 151€ voor het weekend. Dan had ge geen zitplaats, afdekking... Daar moet trouwens nog 5% bijgeteld worden

Dan hebt ge ook nog de silver en de gold. Silver gaat van 220 tot 305€ (plus 5% dus), gold gaat van 350 tot 420€. (weer +5%)
                    Last edited by ; 22/03/2006, 21:08.

Comment

• Ik ga die petitie ook tekenen se !
                      Waar zijn ze toch mee bezig...
                      En Monza schrappen van de f1-kalender: in nog geen 100 jaar !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                        Ik ga die petitie ook tekenen se !
                        Waar zijn ze toch mee bezig...
                        En Monza schrappen van de f1-kalender: in nog geen 100 jaar !
                        Ik ga ze ook tekenen.
                        Waarom koopt bernie of circuit monza die twee huisjes niet op?
                        Hij heeft toch zoveel geld.
                        Maar ja er moeten een paar europese wedstrijden verdwijnen.
                        Ik vrees ervoor.

Comment

• Ach, dat ze monza maar verdwijnen, de grote prijs van italie op imola gaan rijden, en de grote prijs van luxemburg op Spa-Francorchamps.
                          Die van Belgie mag terug naar zolder!
                          Of eentje op zandvoort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen
                            Ik ga ze ook tekenen.
                            Waarom koopt bernie of circuit monza die twee huisjes niet op?
                            Hij heeft toch zoveel geld.
                            Maar ja er moeten een paar europese wedstrijden verdwijnen.
                            Ik vrees ervoor.
                            Jup, en dan komt er zo'n leuke nietszeggende Russische of Indische Grand Prix, helemaal nieuwe marmeren paleizen/circuits ontworpen door de heer Tilke die het woord "bocht" niet kent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                              Ach, dat ze monza maar verdwijnen, de grote prijs van italie op imola gaan rijden, en de grote prijs van luxemburg op Spa-Francorchamps.
                              Die van Belgie mag terug naar zolder!
                              Of eentje op zandvoort
                              Nop, Monza moet er juist in blijven.Vormt met Spa en Monaco de kern van de F1.
                              Persoonlijk zou ik graag terug een wedstrijd zien in Adelaide ipv Melbourne.

Comment

Nop, Monza moet er juist in blijven.Vormt met Spa en Monaco de kern van de F1.
                                Persoonlijk zou ik graag terug een wedstrijd zien in Adelaide ipv Melbourne.
                                Ik stem voor meer stratencircuits!

Phillip Island, Monaco...

én de Nordschleiffe!

Dan krijg je pas spektakel

(en ja, ik weet dat dat onmogelijk is)

Comment

Jup, en dan komt er zo'n leuke nietszeggende Russische of Indische Grand Prix, helemaal nieuwe marmeren paleizen/circuits ontworpen door de heer Tilke die het woord "bocht" niet kent.
                                  voor elk kontinent () een GP!

gewoon een ijsvlakte op de zuidpool afbakenen, spijkers in die slicks en dan gewoon één supergrote ijskarting.
                                  A Twist of the Wrist

Comment

én de Nordschleiffe!

Dan mogen ze eerst grondige werken uitvoeren hoor.
                                    Een huidge F1 is totaal niet geschikt om op de Nordschleife te rijden.
                                    En hoeveel baancomissarissen en camera's heb je wel niet nodig.
                                    En wat bij een ongeval ?

Comment

Dan mogen ze eerst grondige werken uitvoeren hoor.
                                      Een huidge F1 is totaal niet geschikt om op de Nordschleife te rijden.
                                      En hoeveel baancomissarissen en camera's heb je wel niet nodig.
                                      En wat bij een ongeval ?
                                      Ik zei toch dat ik weet dat dat onmogelijk is!

AAP!

Comment

Ik zei toch dat ik weet dat dat onmogelijk is!

AAP!
                                        Ook mensen maken fouten.

Comment

én de Nordschleiffe!

Las vegas dat zou pas wat zijn.

Comment

Working...
                                          X