Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Montoya mogelijk wel in Maleisië.
En er zit een motorupdate aan te komen...
Maar 't is gewoon goed om te horen.Want als ze dat zwak punt kunnen wegwerken dan worden ze een serieuze titelkandidaat.
dat is echt waar, mclaren heeft in jaren (wel in 2003) niet meer zoveel punten gescoord na de tweede race dan nu en als de motor steeds verder ontwikkeld zou ik ze zeker op 1 zien staan in het eindklassement
dat is echt waar, mclaren heeft in jaren (wel in 2003) niet meer zoveel punten gescoord na de tweede race dan nu en als de motor steeds verder ontwikkeld zou ik ze zeker op 1 zien staan in het eindklassement
...en we weten wat er in de laatste race in 2003 net niet is gebeurd.
jah dat is ook waar, maar in 2005 scheelde het ook niet veel en toen stonden ze er nu veel slechter voor
Awel, dat bedoel ik juist.Omdat de betrouwbaarheid er in '03 meestal wel was konden ze tot het laatste meedingen.In '05 waren ze na de eerste 4 races voor de rest van het seizoen eigenlijk op achtervolgen aangewezen.De titels werden weliswaar pas beslist in de 3de laatste en laatste wedstrijd, maar echt dichtbij zijn ze nooit gekomen.
Dus als ze de betrouwbaarheid nu wel hebben en ze de wagen blijven updaten staan de zaken er goed voor...
Awel, dat bedoel ik juist.Omdat de betrouwbaarheid er in '03 meestal wel was konden ze tot het laatste meedingen.In '05 waren ze na de eerste 4 races voor de rest van het seizoen eigenlijk op achtervolgen aangewezen.De titels werden weliswaar pas beslist in de 3de laatste en laatste wedstrijd, maar echt dichtbij zijn ze nooit gekomen.
Dus als ze de betrouwbaarheid nu wel hebben en ze de wagen blijven updaten staan de zaken er goed voor...
Montoya mogelijk wel in Maleisië.
En er zit een motorupdate aan te komen...
Maar 't is gewoon goed om te horen.Want als ze dat zwak punt kunnen wegwerken dan worden ze een serieuze titelkandidaat.
Het lijkt mij, en ik leg de nadruk op lijken, dat Mercedes dit jaar de kop van het veld aanvoert met de V8.
De Mercedes draait zonder problemen 19500 opm, en dat 2 gehele races lang. Alleen de Cosworth maakt meer toeren, en dat zijn er zo ongeveer 19 900. Geluidsopnames langs de piste ondersteunen deze gegevens.
Maar aan de andere kant, de Cosworth heeft de geest al gegeven.
Honda, Ferrari en BMW wagen zich nog niet boven de 19 000 opm, waarvan alleen de Honda het 2 races uitgehouden heeft voor beide auto's. Dit is niet zo voor Ferrari & BMW.
De Honda zou wel weer uitblinken door zijn driveability, maar qua pk's staan de Honda's, BMW's & Ferrari's niet op hetzelfde niveau als de Mercedes en Cosworth.
De GP van Italië kan zonder enig probleem doorgaan op het circuit van Monza. De burgemeester van het nabij gelegen stadje heeft een akkoord kunnen sluiten met de families die een klacht hadden ingediend tegen het circuit omwille van geluidshinder.
Nadat het circuit de eerste rechtszaak en het beroep had verloren besliste de burgemeester tussen beide te komen door te gaan praten met de families. Hij legde hen uit dat het schrappen van de race economische gevolgen had en - onze persoonlijke favoriet - dat ze niet meer zo populair zouden zijn in de buurt.
De families gingen akkoord met een beperking van het aantal dagen dat er op het circuit gereden mag worden en het bouwen van geluidswerende muren.
Comment