Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
    Ah, wat een opluchting.
    De F1 zou de F1 niet meer zijn zonder Monza...
    zonder Francochamps is de F1 de F1 zeker niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman

Next year, next year my friend!

Comment

Ook niet.Maar die komt terug volgend jaar zoals bt zei.
        En dan zijn die eeuwige problemen ook van de baan denk ik, want ging Ecclestone hem vanaf volgend jaar niet zelf organiseren ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
          Ook niet.Maar die komt terug volgend jaar zoals bt zei.
          En dan zijn die eeuwige problemen ook van de baan denk ik, want ging Ecclestone hem vanaf volgend jaar niet zelf organiseren ?
          ik dacht dat hij het al voor dit jaar ook al zelf wou doen, maar jah...
          volgend jaar en de volgende jaren hopelijk ook nog non-stop Francochamps.
          Maar jah, hoelang zal het nog duren, nu met de 'olieproblemen', in 2015 F1 met elektromotor

Comment

• Minardi is back in 2008

Voormalig Minardi-teambaas Paul Stoddart heeft zich ingeschreven voor het seizoen 2008. "Ik heb mijzelf ingeschreven onder de naam European Minardi F1 Team Limited", zei de Australiër dinsdag tegen Reuters. De inschrijving komt als een grote verrassing, omdat Stoddart vorig jaar nog het Minardi-team verkocht aan Red Bull.
            De elf teams die aan het huidige seizoen meedoen, hebben zich reeds ingeschreven voor het kampioenschap 2008. Nieuwe teams moeten zich voor 31 maart bij de FIA melden. Volgens Formule 1-baas Bernie Ecclestone kunnen er maximaal twaalf teams meedoen. Als de inschrijving van Stoddart wordt goedgekeurd, is Minardi het twaalfde team in de Formule 1. Stoddart verkocht Minardi september vorig jaar aan Red Bull-eigenaar Dietrich Mateschitz, die het team vervolgens omdoopte tot Scuderia Toro Rosso. Stoddart zei meerdere malen nog niet klaar te zijn met de F1.

De FIA komt op 28 april met een lijst van alle aanmeldingen.

Bron: www.f1racing.nl
            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Maar jah, hoelang zal het nog duren, nu met de 'olieproblemen', in 2015 F1 met elektromotor
              In 2015 zullen ze in de F1 nog mooi met benzine rondbollen hoor.
              A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                In 2015 zullen ze in de F1 nog mooi met benzine rondbollen hoor.
                jah misschien wel, maar jah je hoort toch dikwijls: in dat jaar gaat de olie op zijn en den andere zegt iets anders enzo he, maar het was maar om aan te tonen dat misschien ooit ze op elektromotor ofzoiets kunnen rijden, wie weet

Comment

jah misschien wel, maar jah je hoort toch dikwijls: in dat jaar gaat de olie op zijn en den andere zegt iets anders enzo he, maar het was maar om aan te tonen dat misschien ooit ze op elektromotor ofzoiets kunnen rijden, wie weet
                  De olie is pas op wanneer hij echt op is.
                  Sommigen zeggen in 2015, anderen zeggen dat er is voor nog 40 jaar.
                  Ik heb onlangs een artikel gelezen van twee mannen die al jaren op een boorplatform werkten en die zeiden dat er nog voor 100 jaar olie in de grond zat, rekening houdende met de groei van India en China.En volgens mij weten die laatste het nog altijd als één van de besten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele
                    Minardi is back in 2008

Voormalig Minardi-teambaas Paul Stoddart heeft zich ingeschreven voor het seizoen 2008. "Ik heb mijzelf ingeschreven onder de naam European Minardi F1 Team Limited", zei de Australiër dinsdag tegen Reuters. De inschrijving komt als een grote verrassing, omdat Stoddart vorig jaar nog het Minardi-team verkocht aan Red Bull.
                    De elf teams die aan het huidige seizoen meedoen, hebben zich reeds ingeschreven voor het kampioenschap 2008. Nieuwe teams moeten zich voor 31 maart bij de FIA melden. Volgens Formule 1-baas Bernie Ecclestone kunnen er maximaal twaalf teams meedoen. Als de inschrijving van Stoddart wordt goedgekeurd, is Minardi het twaalfde team in de Formule 1. Stoddart verkocht Minardi september vorig jaar aan Red Bull-eigenaar Dietrich Mateschitz, die het team vervolgens omdoopte tot Scuderia Toro Rosso. Stoddart zei meerdere malen nog niet klaar te zijn met de F1.

De FIA komt op 28 april met een lijst van alle aanmeldingen.

Bron: www.f1racing.nl
                    Eerst verbaasde het me, maar eigenlijk niet meer dan logisch aangezien Stoddart dik spijt had dat'ie gestopt was.En hoe meer teams, hoe meer vreugde.

Comment

• Op pitstop.tv staat wel dat er maximaal 12 teams zullen zijn. Dus kan het zijn dat iemand anders die 12de plek opvult.

Ik hoop echter dat Stoddart groen licht krijgt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                        En hoe meer teams, hoe meer vreugde.
                        Vooraan of achteraan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George
                          Vooraan of achteraan ?
                          Maakt me niet uit.Meer teams is goed, ook al zijn het hekken,sluiters.

Comment

• - Ferrari heeft wijzigingen aangebracht aan de vleugels van zijn 248 F1. Niet omdat de FIA dat gevraagd zou hebben in het kader van de rel rond flexerende vleugels, maar gewoon om de auto nog sneller te maken, klinkt het bij de Scuderia.

- In Melbourne, waar komend de GP van Australië wordt gereden, gonst het van de geruchten dat McLaren achter Nico Rosberg aanzit. McLaren-patron Ron Dennis zou sir Frank Williams 30 miljoen euro bieden om het Williams-contract van Rosberg jr. af te kopen. En McLaren zou er nog een extraatje bovenop doen in de persoon van Lewis Hamilton, die dit seizoen debuteert in GP2.

- Ron Walker, organisator van de Australische GP, vreest niet voor de toekomst van zijn F1-race, nu na de editie van dit jaar de uitzondering op het verbod op tabaksreclame wordt opgeheven. Vanaf 2007 wordt er ook in het Albertpark zonder sigaretten-logo's gereden. Bovendien gaat Walker ervan uit dat Australië vanaf volgend jaar weer de openingsrace van het seizoen wordt.

- Honda-tester James Rossiter is in Melbourne reserve-rijder bij Super Aguri. Maar omdat het kleine, Japanse team slechts twee auto's voorhanden heeft, komt Rossiter pas in actie, als Yuji Ide of Takuma Sato om één of andere reden niet zou kunnen rijden.

- Bij Midland stapt Markus Winkelhock voor de vrijdagtrainingen in de derde M16 van het team. Winkelhock neemt over van Giorgio Mondini.

Comment

• waarvoor zou Mclaren nu weer Rosberg nodig hebben? Als in 2007 Alonso al komt, dan zal ofwel Kimi of wel Montoya toch zeker blijven?! Of wilt Ron Dennis hem voor een volgend seizoen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                                Zouden de Mercedes-motoren dan toch betrouwbaar zijn ?
                                Tijdens de 4-daagse test op Paul Ricard heeft Pedro De La Rosa 1837 km (of 6 keer een race-afstand)afgelegd met één V8.

Hoopgevend...
                                Dat wilt nog niet altijd zeggen dat ze 2 keer 300 km in race-tempo kunnen afleggen.
                                A Twist of the Wrist

Comment

waarvoor zou Mclaren nu weer Rosberg nodig hebben? Als in 2007 Alonso al komt, dan zal ofwel Kimi of wel Montoya toch zeker blijven?! Of wilt Ron Dennis hem voor een volgend seizoen?
                                  2008, 2e McLaren team

Rosberg en Piquet Jr

Comment

• Zo'n tweede McLaren-team vind'k maar niks eerlijk gezegd.
                                    Maar mocht Raikkonen (het lijkt me onwaarschijnlijk dat Montoya blijft) toch vertrekken eind dit seizoen, dan wil ik wel Rosberg in de plaats zien.
                                    Al vind ik hem zeker en vast in het Williamsplaatje passen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                      Dat wilt nog niet altijd zeggen dat ze 2 keer 300 km in race-tempo kunnen afleggen.
                                      Zeg ik ook niet.
                                      Ik zei hoopgevend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                        2008, 2e McLaren team

Rosberg en Piquet Jr
                                        Ik denk niet dat er een 2 de team komt.

Comment

waarvoor zou Mclaren nu weer Rosberg nodig hebben? Als in 2007 Alonso al komt, dan zal ofwel Kimi of wel Montoya toch zeker blijven?! Of wilt Ron Dennis hem voor een volgend seizoen?
                                          Kimi en Monty mogen vertrekken van Ron, dat zegt genoeg.

Comment

Working...
                                          X