Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niks nieuws onder de zon, hé. Dat is wat maanden geleden eigenlijk al gezegd werd. Na Bahrein begon het avontuur pas echt voor Brawn: stilaan beginnen denken aan de wagen voor 2010, werken aan upgrades, sponsors zoeken, promotie-activiteiten opzetten. Daarvoor kon hij zich enkel en alleen concentreren op de races zelf.

Dit weekend wordt cruciaal voor de titel. Het wordt warm, en Brawn heeft een nieuw aerodynamisch pakket. Als ze dit niét winnen, gaan ze 't nog moeilijk krijgen.

Comment

• Is Budapest normaal gezien niet oersaai?
      Moet naar een BBQ...

Comment

• Inderdaad, behalve als het regent natuurlijk...

Comment

• Ik heb het voorlopig ingesteld om op te nemen.
          Al was het maar om te horen wat de heren DC en EJ allemaal vertellen als randinformatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
            Benieuwd door wie hij vervangen zal worden.

Volgend jaar Kubica in een Renault(denk ik).

Comment

• Massa zal wellicht Kimi vervangen

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En notabene, dit zonder helm!

Comment

• Voor de rest heeft Ferrari Michael Schumacher verboden tijdens de Rizla Racing Day op het TT Circuit van Assen mee te doen aan een motorrace. Dit vanwege de risico's en zijn geplande terugkeer in de Formule 1.

Comment

• Ik snap het niet...

Comment

• n Stomme mop denk ik

Comment

• Gewoon maar naar F1 nieuws, dan ?

Comment

• Wie wordt de vervanger van Piquet?

Comment

• Bourdais misschien? Die is toch niet de traagste en ik denk dat hij bij Toro Rosso gewoon is buitengezet omdat er andere belangen meespeelden. Iemand met ervaring in de auto's van 2009 is dit seizoen beter dan een supersnelle rookie denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                            En notabene, dit zonder helm!
                            Zal z'n helm wel afgezet hebben vlak na de crash en dan die pet opgezet.
                            Zie je vaak in de rally, meteen als de proef gedaan is doen ze hun helm af in de auto en leggen die achter hun.

Grosjean zal dan wel Piquet vervangen.
                            En volgend jaar misschien Kubica of Heidfeld.

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

looks painfull
                              Captain Turbo
                              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                Grosjean zal dan wel Piquet vervangen.
                                En volgend jaar misschien Kubica of Heidfeld.
                                Ik hoop Bertrand Baguette, is het niet dit jaar dan hopelijk volgend jaar.

Comment

• Piquet

Bourdais zal het plekje van Robert Doornbos in de indycarseries bij NHL wel innemen.

Het is mij allemaal te toevallig, Piquet weg bij Renault, Doornbos maakt de laatste wedstrijden voor NHL racing niet af en staat 1-ste in het Rookie klassement.

Je stopt niet zomaar, komend weekend weer een Indy race.
                                  Nu overstappen naar HVM racing geloof ik niet.

Doornbos sponsor is ING, heeft getest voor Renault F1, heeft nog drie weken tot de volgende F1 race, voor mij lijkt de kans groot dat hij naar Renault F1 gaat.

We wachten af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                    Zal z'n helm wel afgezet hebben vlak na de crash en dan die pet opgezet.
                                    Zie je vaak in de rally, meteen als de proef gedaan is doen ze hun helm af in de auto en leggen die achter hun.

.
                                    Is voor de camera gedaan.

Als Raikonnen uitstapt hangt zijn pak rond zijn middel.

Een beetje later zie je hem lopen en zijn pak uitdoen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Wie wordt de vervanger van Piquet?
                                      Di Grassi of Grosjean, I guess ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                        Ik snap het niet...
                                        Ach laat het maar, het is toch al een dagje geleden....

Neen serieus, ik wou gewoon zeggen dat men(Kimi en Ferrari) nogal risico's liet nemen om hem daar zo te laten rijden, waarmee Massa bijna Kimi mocht gaan vervangen.

Wat betreft met diene helm. Het leek erop dat hij geen helm aan had en het misschie om een verkenningsrit ging. I don't know.... Maar soit, hij is er gelukkig ongedeerd uitgekomen....

Comment

Working...
                                        X