Oorspronkelijk geplaatst door TCT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenCosworth heeft uiteindelijk wel de beste V8 ooit gebouwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenmja, maar volgend jaar speelt het verbruik ook een hele grote rol.. ik denk écht niet dat die Cosworth's de beste motoren zullen worden
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenEn Prodrive? Gingen die ook niet meedoen?
Comment
-
Sowiezo moeten ze op 21 september voor de raad komen. Ik vrees voor een zware sanctie.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenMiljaarde, dat kan toch niet! 't Is erger dan een politiek spelletje.
Flauw van Briatore om ontslag te nemen. Op zo'n manier is het gemakkelijk om vals te spelen. Echt laf dat hij zich niet verdedigt.
Comment
-
Dit is laag, zeer laag zelfs. Resultaten zijn belangrijk maar om tot zoiets over te gaan! Dat Briatore (en Symonds) het niet altijd even nauw neemt met regelgeving werd al lang vermoed.
Voor mijn part kunnen ze niet zwaar genoeg gestraft worden (Briatore, Symonds en ook Piquet).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenDit is laag, zeer laag zelfs. Resultaten zijn belangrijk maar om tot zoiets over te gaan! Dat Briatore (en Symonds) het niet altijd even nauw neemt met regelgeving werd al lang vermoed.
Voor mijn part kunnen ze niet zwaar genoeg gestraft worden (Briatore, Symonds en ook Piquet).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenEn doe daar Alonso ook nog maar bij...je denkt toch niet dat die van niks wist zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenEn doe daar Alonso ook nog maar bij...je denkt toch niet dat die van niks wist zeker?
Wel spijtig voor Renault (het merk eigenlijk) om door een halve gare italiaan zo in het diskrediet te worden gebracht.
Comment
Comment